F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Fernandes: Nie złożyłem żadnej oferty Baharowi

Szef zespołu Lotus Racing wezwał do zaprzestania obrzucania się błotem.
Piotr Bogucki, 16 grudnia 2010, wyświetlenia: 2912<< | lista | T- | T+ | >>
Szef zespołu Lotus Racing – Tony Fernandes wezwał do zaprzestania publicznego obrzucania się błotem w walce o przyszłość legendarnej marki w Formule 1 po tym, jak zaprzeczył jakimkolwiek sugestiom, że zażądał zbyt wysokiej ceny za nawiązanie współpracy z Grupą Lotus.

Dany Bahar, który jest dyrektorem generalnym tej firmy oświadczył podczas środowego lunchu z mediami w Londynie, że próbował dogadać się z Fernandesem co do związania się Grupy Lotus z jego zespołem F1, jednak został zmuszony do wycofania się z tej oferty, ponieważ Renault wyszło z podobną propozycją za jedną trzecią ceny.

Fernandes ostro zaprzeczył jednak słowom Bahara i stwierdził, że czas jest zakończyć wzajemne rozrzucanie publicznych oskarżeń. „Nie było czegoś takiego, jak oferta” – powiedział Fernandes serwisowi AUTOSPORT. „Uważa się, że zaangażowanie Lotusa w Renault opiewa na 20 milionów funtów, co znaczyłoby, że oczekiwałem 60 milionów – co jest kompletnie zmyślone. Nigdy nie przeszliśmy dalej od zwykłego spotkania obiadowego. Dany Bahar i Riad Asmat spotkali się i tyle. Nigdy nie wymieniono się żadnymi ofertami”.

„Byliśmy otwarci na podział akcyjny, wspólną pracę i inne rodzaje kombinacji. Chcieliśmy, żeby pracowało to dla dobra marki Lotus i aby połączenie się miało sens. Mogę kategorycznie stwierdzić, że nie ma jakichkolwiek szans, abyśmy byli trzykrotnie bardziej kosztowni. Dany wmówił sobie, że Mike Gascoyne jest ze starej szkoły i że minie bardzo dużo czasu, zanim Lotus Racing stanie się czołowym graczem. Sądzę, że z pakietem, jaki posiadamy, pod koniec następnego sezonu nie będziemy daleko od zespołu Renault F1 i jeśli byłby choć trochę bardziej cierpliwy, dałby temu więcej czasu i byłby otwarty na nowości, to możliwa byłaby świetna współpraca”.

Fernandes wielokrotnie podkreślał, że jego największą obawą w walce o przyszłość nazwy Lotus jest możliwość nadszarpnięcia wartości marki – dlatego też chce teraz rozwiązać tę kwestię za zamkniętymi drzwiami. „Tego już za dużo. Przez ostatnich kilka dni byłem atakowany przez Dany'ego Bahara, Erica Boulliera i Gerarda Lopeza. Osobiście uważam, że wymknęło się to spod kontroli i sporo z tego jest sfałszowane. Jak Eric Boullier może mówić, że nabraliśmy fanów – uważam, że jest to obelga dla fanów. Fani podejmą własną decyzję. Jeśli na to nie zasługujemy, to nie dostaniemy żadnego wsparcia. Nie można nikogo oszukać. To jest moje ostatnie oświadczenie w tej sprawie i mam nadzieję, że pojawi się więcej zdrowego rozsądku”.

„Jedynym, co chcieliśmy zrobić, to przywrócić Lotusa do wyścigów oraz zbudować dobre relacje z Grupą Lotus i myślę, że takie rozwiązanie byłoby najlepszym dla wszystkich. Nigdy nie chcieliśmy omawiać tych spraw publicznie i gdy to [Lotus sponsorujący Renault] wyszło na jaw, staraliśmy się nie zwracać uwagi. Jednak pojawiło się tak wiele oskarżeń, że musieliśmy bronić naszego stanowiska. Jeśli Grupa Lotus ceni sobie markę, to powinniśmy postarać się znaleźć jakieś rozwiązanie. Jesteśmy na to otwarci”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.10.2016  Fernandes nie wyklucza ponownego zaangażowania się w Formułę 1
29.10.2014  Tony Fernandes: F1 musi dokonać samoanalizy
23.10.2014  Caterham może nie przystąpić do Grand Prix Stanów Zjednocznych
23.10.2014  Sytuacja Caterhama staje się coraz trudniejsza
06.09.2014  Fernandes zadowolony ze sprzedaży Caterhama
Tagi:
Team Lotus
Fernandes T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Maraz, 16.12.2010 19:46[!]
To się chyba nigdy nie skończy...
jpslotus72, 16.12.2010 20:15[!]
Parafrazując pewnego klasyka - "Pora już skończyć tę wojnę Lotusowo-Lotusową", bo z niej nic dobrego dla środowiska F1 nie wynika...
Lolkoski, 16.12.2010 20:17[!]
Ależ reklamują tego Lotusa
ergie, 16.12.2010 20:17[!]
kolejna opera mydlana dla fanboyów F1
buran, 16.12.2010 20:30[!]
Generalnie to chciałbym aby zespól Fernandesa nazywał się Team Lotus, ale ostatnie dwa zdania artykułu jakoś nie napawają mnie optymizmem : /
grzegorzfiliks, 16.12.2010 20:42[!]
Ale go otłukują dzisiaj, co się dzieje. Źle stanął i go tłuką. Otłukli całego, mógł chłop jeździć, koniec!
SirKamil, 16.12.2010 20:43[!]
"Nigdy nie chcieliśmy omawiać tych spraw publicznie i gdy to [Lotus sponsorujący Renault] wyszło na jaw, staraliśmy się nie zwracać uwagi."

Zakłamane dziady. Niesamowicie oni pokrzywdzeni, nie chcieli tego komentować przed ogłoszeniem decyzji Lotus Group. No jasne.
Przecież był taki okres przed ogłoszenie istnienia LRGP gdy Gascoyne i on- Fernandes bezustannie o tym nawijali, włącznie z durnymi wpisami na Twitterze w stylu "Nienawidzę Danega Bahara" zaasekurowanego cytatem...

Oni teraz mają czelność mówić coś takiego?
Jeśli zaś chodzi o żale o "ataki" to też wygląda przynajmniej żałośnie, albo Ci geniusze uwierzyli, że Lotus/Renault/Genii to chłopcy do bicia którzy nigdy nie oddadzą bo w istocie milczenie strony "LRGP" trwało dość długo.

Odgrażanie się konkurencyjnością brzmi zabawnie. To jest ekipa która powstała na podstawie przepisów o czapie budżetowej z 250 osobami załogi, na chwilę obecna bez tunelu i bez CFD.
Karol26, 16.12.2010 21:07[!]
Chamskie to dajcie już im spokój ale ten świat jest chory...
gk01, 16.12.2010 21:15[!]
Fernandesowi żal tyłek ściska, że go olali. Wiedzieli, ża Grupa Lotus będzie się chciała zaangażować w F1 i myśleli, że jak kupią nazwę to ich skuszą. Nic z tego Panie Fernandes. Marka to fabryki, inżynierowie, ludzie tam pracujący, a nie zwykła nazwa. Nie można rościć sobie prawa do całej spuścizny tylko dlatego, że kupiło się nazwę i tylko nazwę.
Tomos, 16.12.2010 22:03[!]
Colin Chapman w grobie się przewraca! W ogóle oba zespoły pozbawić nazwy Lotus i nie będą szmacić nazwy i historii jednego z legendarnych zespołów w F1.
buczu, 16.12.2010 22:28[!]
@Tomos: puknij ty się w główkę... Z jakiej racji pozbawić nazwy Lotus, producenta tych samochodów?
Master, 16.12.2010 23:02[!]
Tony, czeka Cie jeszcze zmiana nazwy na 1Malaysia Team.
Adakar, 17.12.2010 03:13[!]
poczekajcie jak sie sezon zacznie ... wtedy dopiero bedzie sie działo
NEO86, 03.01.2011 20:32[!]
@grzegorzfiliks

Hehehe dobre
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca