F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Button o postępach McLarena podczas testów

Anglik po zakończeniu dzisiejszych testów spotkał się dziennikarzami na padoku toru Catalunya.
Łukasz Godula, 19 lutego 2011, wyświetlenia: 1876<< | lista | T- | T+ | >>
Jenson Button po zakończeniu dzisiejszych testów spotkał się dziennikarzami na padoku toru Catalunya i opowiedział m.in. o dotychczasowych postępach w poznawaniu nowego McLarena MP4-26. Nasza ekipa obecna w Montmelo zarejestrowała rozmowę – poniżej przedstawiamy jej zapis.

Nie jeździliście dzisiaj zbyt wiele, jest się o co martwić?

„Nie zrobiliśmy tylu okrążeń, ile byśmy chcieli. Jesteśmy w tyle w stosunku do innych zespołów co do ilości przejechanego dystansu i oczywiście jest to minus. Jednakże jest to coś, czym się zajmujemy i mamy nadzieję, że kolejne dni będą dobre, jak również niezawodność będzie dobra.

Części zapasowe już są, a to była przyczyna niewielkiej ilości przejechanych kilometrów. Dystans pomaga w pracy nad niezawodnością oraz w poprawianiu szczegółów, jak i również przy szukaniu odpowiednich ustawień”
.

Czy dalej uważasz, że dobrym pomysłem było opuszczenie pierwszych testów?

„Tak, myślę że był to dobry pomysł. Dłużej pracowaliśmy w fabryce, żeby upewnić się, że z bolidem jest wszystko w porządku”.

Jak daleko jeszcze jesteś od pełnego zrozumienia bolidu i jego zachowania?

„Zrozumienie bolidu to długa droga i z tej strony szkoda, że nie zrobiliśmy zbyt wielu okrążeń, ale z drugiej strony mamy jeszcze wiele do wyciśnięcia z bolidu, co jest ekscytujące. Miejmy nadzieję, że pojeździmy więcej w najbliższych dniach i Lewis będzie w stanie wykorzystać to, co mamy jeszcze przygotowane, ponieważ nie korzystaliśmy jeszcze z wszystkiego z powodu braku części zamiennych. Wtedy będziemy mogli zobaczyć na co stać bolid na pojedynczym okrążeniu, jak i podczas długich przejazdów”.

Jaka różnica może być między oponami miękkimi i twardymi, gdy są świeże?

„Myślę, że może to być około sekundy, półtorej”.

Jak zachowuje się bolid, gdy zużywają się opony?

„Robi się nadsterowny (śmiech). Tak na poważnie naprawdę ciężko dobrać odpowiedni balans, jeżdżąc tak niewiele. Podczas dzisiejszego długiego przejazdu robiliśmy czasy w okolicach 1:29, 1:30, tak samo Red Bull. Myślę, że mają z oponami podobne problemy. Ciężko też porównywać cokolwiek, mamy dużo różnych mieszanek, jednak sytuacja jest dla każdego taka sama”.

Jeśli chodzi o oszczędzanie opon, może się to stać bardzo ważne i powinno pasować właśnie tobie.

„Tak, ale myślę, że pomaga też innym kierowcom. Ogólnie może to pomóc tylko gdy będziemy mieli mocny bolid. Nasze dzisiejsze tempo było bardzo dobre biorąc pod uwagę problemy, które mieliśmy. Gdy wszystko poskładamy w całość – KERS, ruchome skrzydło, opony – to wtedy miejmy nadzieję będziemy silni i owszem, w takiej sytuacji może pomóc delikatny styl jazdy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.01.2024  Button rozbawiony nową nazwą zespołu z Faenzy
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
04.05.2023  Button: Hamilton nie zamierza odchodzić z F1
03.03.2023  Norris: Nie żałuję przedłużenia kontraktu z McLarenem
01.11.2022  Button: Mam wątpliwości, czy Ricciardo zdoła wrócić w sezonie 2024
Tagi:
Wywiady
McLaren
Button J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rentonB, 19.02.2011 19:55[!]
2. Pytanie i wspanialy przyklad zaslonego PR'u

Jak mogl to byc dobry pomysl i bolid moze byc wporzadku, skoro robia najmniej okrazen?
monako, 19.02.2011 22:51[!]
GO FAST McLaren, szerokości! ;)
Ktoś wie jaki jest odpowiednik okrzyku "forza Ferrari" dla McLarena albo po prostu po angielsku?
Nie wiem jak wiwatować najlepszemu zespołowi na ziemi :)
jaszczur, 20.02.2011 00:02[!]
mocne opony - oplaca sie oszczedzac opony
slabe opony - oplaca sie oszczedzac opony

jakie opony powinny byc by oplacalo sie atakowac a nie jechac asekuracyjnie?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca