F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Di Resta: Kawałki gumy ciągle uderzały mnie po rękach

Poza wyścigową linią można było zauważyć, że tor Sepang był całkiem wyłożony kawałkami gumy.
Igor Szmidt, 11 kwietnia 2011, wyświetlenia: 2631<< | lista | T- | T+ | >>
Paul di Resta przyznał, że podczas Grand Prix Malezji kilka razy został uderzony kawałkami gumy. Poza wyścigową linią można było zauważyć, że tor Sepang był całkiem wyłożony kuleczkami z syntetycznych mieszanek Pirelli, które zrolowują się z powierzchni opon w trakcie ich degradacji.

„Pod koniec wyścigu ciężko było wyprzedzać” – cytuje słowa Szkota gazeta Telegraph. „Kolejnym dużym problemem było to, że kawałki gumy ciągle uderzały mnie po rękach. W połowie szybkiego zakrętu wlatywały mi one na dłonie w momencie, kiedy skręcałem kierownicą. Guma nie jest najbardziej miękkim materiałem i jeśli trafi cię w określone miejsca, może to zaboleć” – dodał kierowca Force India.

Dyrektor sportowy Pirelli – Paul Hembery twierdzi, że komentarze di Resty były odosobnione. „Nie dostałem takich informacji od czołowej trójki, jeśli jednak będzie to problem, to będziemy musieli się z nim zmierzyć” – powiedział. „Było jednak dużo wyprzedzania. Będziemy musieli przeanalizować wszystkie manewry wyprzedzania, a kawałki gumy muszą gdzieś się podziać i to jest dla nas trudność” – dodał Brytyjczyk.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2021  McLaren porozumiał się z di Restą w sprawie funkcji trzeciego kierowcy
07.08.2020  Sergio Sette Camara pierwszym rezerwowym kierowcą Red Bulla
25.10.2017  Massa: Kubica może mieć problemy na niektórych torach
24.10.2017  Williams ogłosi swój skład kierowców dopiero po sezonie?
19.10.2017  Di Resta z zainteresowaniem śledzi rozwój Formuły E
Tagi:
Pirelli
Di Resta P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mlechowicz, 11.04.2011 12:51[!]
kilka razy czy ciagle ?
arahja, 11.04.2011 13:13[!]
kiedyś przeczytałem bardzo ciekawy komentarz naszego ulubieńca Tilke. Zwrócił on uwagę na to, że pomimo zaprojektowania zakrętu tak aby można było go przejechać kilkoma dobrymi liniami i próbować dzięki temu wyprzedzać, nie da się tego zrobić, gdyż zaraz obok optymalnej linii wyścigowej jest taka ilość fragmentów opon, że żaden kierowca nie ryzykuje szukania innej trasy.
podawał chyba przykład pierwszych zakrętów w Chinach, które są bardzo szerokie, lecz nie da się wykorzystywać tej przestrzeni waśnie przez brud z opon. ciekawa rzecz do przemyślenia...
General, 11.04.2011 13:22[!]
Mysle, ze to zalezy od stopnia niszczenia sie opony i chyba dotyczy to tylko twardszej mieszanki. W Malezji tor zaczal sie robic brudny od polowy wyscigu i w niektorych szybkich partiach ten syf bylo widac dosc mocno w telewizji, co sie rzadko zdarza.

Staram sobie przypomniec wizualnie Australie, ale wydaje mi sie, ze tam zawodnicy chyba wiekszosc swoich przejazdow wykonali na miekkiej mieszance i tor byl zdecydowanie mnije brudny (przynajmniej w TV nie wygladalo to tak jak na Sepang).

Wiadomo, ze Hembery nie dostal infa od czolowej trojki skoro praktycznie caly wyscig jechali linia wyscigowa, szczegolnie w II fazie wyscigu o ktora moim zdaniem sie rozchodzi.
jpslotus72, 11.04.2011 14:46[!]
Eddie Jordan przed wyścigiem pokazywał, co pozbierał na torze - wysypał z plastikowego kubka spore wióry z Pirelli - pochodziły z twardszej mieszanki. Dlatego nie dziwi mnie wypowiedź di Resty.
mariuszfm, 11.04.2011 17:01[!]
co za płaczek, niech sobie szybę zamontuje w bolidzie albo weźmie dodatkową parę rękawiczek
chocolatestarfish, 11.04.2011 20:22[!]
Swoją drogą to kto by się spodziewał pół roku temu, że będę w stanie zobaczyć taki brud na torze.... A tu F1 w jakości hd, w polsacie, a w dodatku darmowo przez DVB-T;) Szkoda, że moja plazma "trawi" z tego tylko 1024x768, ale i tak jest o niebo lepiej i przyjemniej. To takie info, jakby ktoś nie wiedział...;P pzdr
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca