F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hulkenberg liczy na posadę kierowcy wyścigowego w Force India

Niemiec pragnie ścigać się dla zespołu Vijaya Mallyi już od nadchodzącego sezonu.
Nataniel Piórkowski, 13 kwietnia 2011, wyświetlenia: 1478<< | lista | T- | T+ | >>
Nico Hulkenberg liczy na powrót do fotelu kierowcy wyścigowego w sezonie 2012, jako kierowca zespołu Force India.

Niemiec zaliczył bardzo obiecujący debiut w ubiegłym sezonie, ale w następstwie problemów finansowych Williamsa został zastąpiony przez Wenezuelczyka Pastora Maldonado. We wtorek, podczas rozpoczęcia działalności Akademii Kierowców Force India, Nico zdradził, że pragnie odzyskać miejsce w wyścigowym kokpicie już w przyszłym sezonie.

„Chcę się ścigać. Z drugiej strony cieszę się, że zatrudniło mnie Force India. Dano mi szansę na udowodnienie mojego talentu i realizację celów. Mam nadzieję, że otrzymam szansę zostania kierowcą wyścigowym w przyszłym roku” – powiedział zdobywca pole position do ubiegłorocznego GP Brazylii.

Niemiec przyznał, że był rozgoryczony utratą miejsca w Williamsie, ale jednocześnie rozumie decyzję zespołu i chęć podreperowana budżetu: „Oni zawsze wspominali, że widzą mnie z zespole na długi okres i nigdy nie mówili, że są niezadowoleni z mojej pracy. Pod koniec roku stracili kilku sponsorów, potrzebne były pieniądze i kierowca, który zapłaci za miejsce w bolidzie. Potem przyszedł do nich Pastor Maldonado”.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.05.2024  Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone
04.05.2024  Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi
03.05.2024  Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa
30.04.2024  Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem
26.04.2024  Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025
Tagi:
Force India
Hulkenberg N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Seraf0227, 13.04.2011 22:03[!]
Mocne slowa jak na 16letni bigos.
Kubecks, 13.04.2011 22:04[!]
bigos marna prowokacja.
cobra, 13.04.2011 22:05[!]
Moim zdaniem jest to mało prawdopodobne. Sutil jest w miarę dobrym kierowcą, który utrzymuje równą formę od wielu lat, a di Resta póki co w dwóch ostatnich wyścigach zaprezentował się z jeszcze lepszej strony. To nie jest już tak jak chociażby w poprzednim sezonie gdy Liuzzi wyraźnie odstawał (in minus) od swojego partnera zespołowego.
Simi, 13.04.2011 22:12[!]
To prawda, aktualny skład Force India jest bardzo mocny, ale Sutil musi uważać, bo Di Resta jest szybki. Jeśli, Paul pokona Adriana, Niemiec może mieć kłopoty z utrzymaniem posady. Inną opcją jest przejście Sutila (lub Di Resty) do Mercedesa, ale w to raczej nie wierzę.
distinto, 13.04.2011 22:24[!]
Jeśli di Resta będzie jeździł na równi z Sutilem to do Merca trafi, jak nie za rok do za dwa, zbyt dużo ma z nimi wspólnego żeby o nim Haug zapomniał. Schumi wieczny nie jest, a do tego coś się przebąkuje o transferze Nico pod skrzydła RBR.
Lolkoski, 13.04.2011 22:42[!]
Paul na razie spisuje sie bardzo dobrze jak na bolid jakim dysponuje, a Nico też ma potencjał moim zdaniem Sutil ma się czego obawiać
jpslotus72, 13.04.2011 23:47[!]
Nie wiadomo, czy ktoś z Force India znajdzie w przyszłości miejsce w Mercedesie, bo nie wiadomo, jak długo sam Mercedes w F1 wytrzyma... Trzeba pamiętać, że powrotowi tej stajni pod fabrycznym szyldem towarzyszyły dosyć burzliwe dyskusje na najwyższych szczeblach niemieckiego koncernu - i nie wszyscy tam entuzjastycznie witali pomysł utworzenia własnego zespołu. Powrót Schumachera wydawał się doskonałym posunięciem marketingowym i do pewnego czasu na pewno firma odniosiła z tego wizerunkowe korzyści. Nico dokładał całkiem przyzwoite rezultaty - ale Schumi nie spełniał oczekiwań własnych, ani zespołu. Ten sezon na razie nie zapowiada jakiegoś wielkiego postępu. W ostatnich latach z F1 odeszło kilka zespołów fabrycznych - decyzje zapadały dosyć szybko - więc kto wie, czy Mercedes, rozczarowany postawą swojego teamu, nie wycofa się podobnie jak Renault, powracając wyłącznie do roli dostawcy silników. Czy Brawna stać byłoby w takiej sytuacji na ponowne przejęcie zespołu?
Wybiegam dosyć daleko w przód - chociaż kto wie, może to nie będzie aż tak "daleko". To tylko hipoteza, ale w świetle podobnych "dezercji" Hondy, Toyoty czy BMW nie jest chyba nieprawdopodobna.
Paradoksalnie - poza Ferrari i McLarenem, których historia i zaangażowanie w F1 raczej nie budzą wątpliwości co do ich przyszłości w Formule (choćby di Montezemolo od czasu do czasu straszył odejściem) - sytuacja fabrycznych teamów jest trudniejsza niż zespołów, utrzymywanych powiedzmy przez "producentów napojów". Koncerny samochodowe oczekują bezpośredniego przełożenia wyników w F1 na technologię masowej produkcji i zwrot nakładów - budżety firm w tej branży wymagają w obecnych czasach "rachunkowej ekwilibrystyki", w związku z czym zarządy kierują się raczej wskazaniami księgowych niż "duchem sportowym".
Może to temat bardziej pod newsa o Mercedesie, ale firma ta jest dosyć mocno związana z Force India i pojawia się w horyzoncie dyskusji o przyszłości jej niemieckich kierowców.
Qooler, 14.04.2011 06:58[!]
Przekonany jestem, bez zagłębiania się w statystykę i księgowość, że team w F1, podstawowy a nie tylko dostawca silników, jest inaczej postrzegany przez ewentualnych nabywców jego produktów finalnych. Nie wiem jakie jest przełożenie wydanej kasy, ale ja ciągle mam wrażenie, że PR Merca jest bardzo słaby. Nie widać tego , że Mercedes ma team w F1, nie afiszują się z tym, nie korzystają z tego faktu. Bez różnicy kogo by nie zatrudnili, bez PR żaden projekt sam się nie obroni.
General, 14.04.2011 11:04[!]
To dopiero poczatek sezonu, ale o dywagacje o tym kto utrzyma sie w Force India nalezy zostawic co najmniej do polowy sezonu. Na razie Di Resta jak na debiutanta jezdzi bardzo solidnie, z kolei Sutil chyba jedzi ponizej oczekiwan wlasciciela zespolu, ale nie robic bardzo duzo bledow (wypadki, spiny), wiec jest w stanie tez punktowac.

Jak wiadomo z Sutilem sa tam jakies pieniadze od sponsorow, nie duze jak w przypadku klasycznych pay driverow, ale sa, podobnie chyba z Di Resta. Hulkenberg nie ma takiego zaplecza, wiec musi czekac na potkniecia pozostalych. Inny zespol? Kto wie. W przyszlym sezonie bedzie pare opcji, zdecydowanie wiecej niz przed startem tegorocznego.
mbg, 14.04.2011 11:39[!]
@bigos
skrzynie mają McLarena.
NEO86, 16.04.2011 20:02[!]
Mało prawdopodobne jest aby Nico dostał posadę kierowcy wyścigowego w Force India. Sutil i Di Resta prezentują dobry poziom i jeżeli Nico dostanie posadę kierowcy wyścigowego to raczej w innym teamie
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca