F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Juncadella podwójnym zdobywcą pole position na Red Bull Ring w F3

Giermaziak musiał zadowolić się ostatnim polem startowym do wyścigów 1 i 3.
Marek Roczniak, 3 czerwca 2011, wyświetlenia: 2946<< | lista | T- | T+ | >>
Daniel Juncadella (Prema) zapewnił sobie start z pierwszego pola do pierwszego i trzeciego w ten weekend wyścigu Formuły 3 Euro Series na torze Red Bull Ring w Austrii.

Hiszpan okazał się niepokonany zarówno w klasyfikacji najszybszych okrążeń, która decyduje o kolejności startowej do niedzielnego wyścigu, jak i w klasyfikacji drugich najszybszych kółek, na podstawie której układany jest „grid” do pierwszego z dwóch sobotnich biegów. To pierwszy przypadek w tym roku, gdy w obu przypadkach pole position zdobył ten sam kierowca.

Niewiele brakowało, a pierwszy rząd startowy w obydwu pełnodystansowych wyścigach okupowałyby wyłącznie samochody Premy, jednak ostatecznie będzie tak tylko w przypadku jutrzejszych porannych zawodów, do których z drugiego pola ruszy lider mistrzostw Roberto Merhi. W klasyfikacji najszybszych okrążeń Hiszpan uległ nieznacznie Felixowi Rosenqvistowi (Mucke) i to Szwed ruszy w niedzielę z P2.

Z kierowców Signature najlepiej spisał się Marco Wittmann, kwalifikując się odpowiednio na 3 (wyścig 1) i 5 (wyścig 3) pozycji. W Motoparku najszybsi byli Jimmy Eriksson (P6 do wyścigu 1) i Tom Dillmann (P7 do wyścigu 2). Kuba Giermaziak musiał niestety zadowolić się ostatnim polem startowym do wyścigów 1 i 3. Tuż przed polakiem uplasował się Gianmarco Raimondo, któremu przejście do Premy niewiele pomogło.

Pierwszy z jutrzejszych wyścigów rozpocznie się o godzinie 11:15 rano.

Wyniki kwalifikacji na torze Red Bull Ring
P.Kierowca Nar. Zespół Bolid Czas okr. Strata 
Najlepsze czasy - kolejność startowa do trzeciego wyścigu
1.Daniel Juncadella Prema Powerteam Dallara Mercedes 1:25,364   
2.Felix Rosenqvist Mücke Motorsport Dallara Mercedes 1:25,463 +0,099 
3.Roberto Merhi Prema Powerteam Dallara Mercedes 1:25,535 +0,171 
4.Nigel Melker Mücke Motorsport Dallara Mercedes 1:25,787 +0,423 
5.Marco Wittmann Signature Dallara Volkswagen 1:25,801 +0,437 
6.Daniel Abt Signature Dallara Volkswagen 1:25,962 +0,598 
7.Tom Dillmann Motopark Dallara Volkswagen 1:26,000 +0,636 
8.Jimmy Eriksson Motopark Dallara Volkswagen 1:26,021 +0,657 
9.Laurens Vanthoor Signature Dallara Volkswagen 1:26,160 +0,796 
10.Carlos Munoz Signature Dallara Volkswagen 1:26,196 +0,832 
11.Kimiya Sato Motopark Dallara Volkswagen 1:26,779 +1,415 
12.Gianmarco Raimondo Prema Powerteam Dallara Mercedes 1:27,107 +1,743 
13.Kuba Giermaziak Motopark/STAR Dallara Volkswagen 1:27,241 +1,877 
Drugie najlepsze czasy - kolejność startowa do pierwszego wyścigu
1.Daniel Juncadella Prema Powerteam Dallara Mercedes 1:25,508   
2.Roberto Merhi Prema Powerteam Dallara Mercedes 1:25,741 +0,233 
3.Marco Wittmann Signature Dallara Volkswagen 1:25,861 +0,353 
4.Felix Rosenqvist Mücke Motorsport Dallara Mercedes 1:25,925 +0,417 
5.Nigel Melker Mücke Motorsport Dallara Mercedes 1:26,008 +0,500 
6.Jimmy Eriksson Motopark Dallara Volkswagen 1:26,111 +0,603 
7.Tom Dillmann Motopark Dallara Volkswagen 1:26,183 +0,675 
8.Laurens Vanthoor Signature Dallara Volkswagen 1:26,240 +0,732 
9.Daniel Abt Signature Dallara Volkswagen 1:26,250 +0,742 
10.Carlos Munoz Signature Dallara Volkswagen 1:26,873 +1,365 
11.Kimiya Sato Motopark Dallara Volkswagen 1:27,059 +1,551 
12.Gianmarco Raimondo Prema Powerteam Dallara Mercedes 1:27,132 +1,624 
13.Kuba Giermaziak Motopark/STAR Dallara Volkswagen 1:27,295 +1,787 
Kolejność startowa do 2 wyścigu = kolejność końcowa z 1 wyścigu z odwróconą pierwszą ósemką
Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.03.2017  W sezonie 2019 dojdzie do połączenia GP3 z europejską Formułą 3?
03.04.2016  Gunther zwycięzcą finałowego wyścigu europejskiej F3 na Paul Ricard
02.04.2016  Ilott dowiózł do mety pierwsze zwycięstwo w europejskiej edycji F3
02.04.2016  Stroll odniósł pewne zwycięstwo na otwarcie sezonu europejskiej F3
21.11.2012  FIA przedstawiła kalendarz Mistrzostw Europy F3 na sezon 2013
Tagi:
Giermaziak K.
F3 ES

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cwiek, 03.06.2011 21:02[!]
Im Kuba lepiej radzi sobie w PSC, tym gorzej to wygląda w Formule 3.
Powinien skupić się na jednej serii, wtedy może coś osiągnąć.

Myślałem, że Raimondo będzie lepiej sobie radził w Premie.
Kojag, 03.06.2011 21:11[!]
Ale może F3 działa na niego, jak rajdy na Kubicę?
Teraz widać, że słaba postawa Motoparku jest winą kierowców, a nie bolidów. Tom Dillmann i Gianmarco Raimondo swoimi wynikami to potwierdzają...
Adakar, 03.06.2011 21:14[!]
Sato Raimondo i Giermaziak otwierają II ligę , czy co ?

@Kojag
my już wiemy jak rajdy zadziałały na Kubicę... życzysz Giermaziakowi odciętej ręki ?
gornik, 03.06.2011 21:21[!]
A czy dodatkowe hobby oznacza odcięcie ręki?? (chociaż Kubica miał naderwaną, nie odciętą, bo jakby była odcięta to by była gdzie indziej xd)
Kamikadze2000, 03.06.2011 21:24[!]
A Jmmy Eriksson jest przed Dillmannem. ;] Tak na prawdę słabi są Raimondo i Giermaziak. Polak powinien skupic się na Porsche. Chociaż w sumie starty nie kolidują, Orlen płaci... Niech robi, co chce! ;)
punksnotdead, 03.06.2011 21:49[!]
Czasy Kuby nie zachwycają... Niestety nie wydaje mi się żeby mógł osiągnąć coś w wyścigach bolidów. Na szczęście autem po torze jeździ zdecydowanie lepiej.
Simi, 03.06.2011 22:17[!]
...a polski kierowca, Kuba Giermaziak, będzie startować z ostatniej, trzynastej pozycji.
Cóż, radziłbym naszemu rodakowi skupienie się na Porsche, ponieważ w F3 świata nie zawojuje.

Świetny wynik Jucandelli, Merhi także ma być z czego zadowolony. Trzymam kciuki za obu Hiszpanów! :)
grzesiekstaw, 03.06.2011 22:21[!]
Ja za to uważam że Kuba jest bardzo dobrym kierowcą. Czy zdajecie sobie sprawę jak mocno różni się Dallara F3 i Porshe Supercup? To są dwa inne światy. Tu Specyfikacja:
Samochód: Porsche 911 GT3 Cup (typ 997)
Silnik: 6-cylindrowy, bezsprężarkowy w układzie bokser
Pojemność skokowa silnika: 3797 cm3
Moc maksymalna: 331 kW (450 KM) przy 7500 obr./min
Maksymalna liczba obrotów: 8500 obr./min
Skrzynia biegów: 6-biegowa, sekwencyjna
Masa: 1200 kg

A bolid F3 ma 540kg masy ponad 200km i do tego docisk, inny rozstaw kół. Wierzcie mi że naprawdę trudno jest się przestawić na inny samochód, tym bardziej nie mając doświadczenia w serii...
Qooler, 03.06.2011 22:25[!]
Potwierdza sie, że autem to inna jazda. Singlem zupełnie inna. To dwa światy, niestety, chociaż 2 sek na 5km to pewnie nie jest zbyt wiele.

grzesiekstaw- nie zrozumiałem o co chodzi. Kuba ma przeszło 100 wyścigów w najmocniejszych autach, 3 lata w renówce i super zaplecze. Dowolna ilość testów i symulator. Hello, o czym to mówiliśmy, o porównaniach turystów i singli? Panowie i Panie, oto macie przykład ,że to dwie różne dyscypliny .
jednooki_cyklop, 03.06.2011 22:32[!]
Jak pisałem pod innym newsem, postawa Raimondo w nowym zespole da nam odpowiedź na odwieczne pytanie "fizjologów". Niestety nie jest ona pozytywna dla Kuby. Szkoda, miałem jednak nadzieję, że to Motopark odstaje. Ale przynajmniej w Porsche jest dobry :)
grzesiekstaw, 04.06.2011 00:18[!]
Niestety nieograniczona ilość testów.... Źle to rozumiesz. Testować owszem i można ale pod warunkiem że ma się kasę, a Orlen z tego co mi wiadomo bardziej ładuje kasę w Projekt pod nazwą Porsche Supercup a nie F3(to taki dodatek)... Moim zdaniem nie ma co porównywać poziomem F3 i PSC. W moim odczuciu Kuba potrzebuje czasu na F3.... ps. W motorparku w FR.2.0 miał tylko 3 dni testowe podczas gdy inni testowali kilkadziesiąt dni.... A dzień testów w F.R.2.0 to koszt ok. 3500euro. Więc łatwo przekalkulować że test w F3 jest jeszcze droższy... Koniec końców to właśnie polak, z całej stawki ma najmniejsze doświadczenia z Bolidami OW.... Trzeba czasu i jeszcze raz czasu a Kuba na pewno pokaże na co go stać:)
renegade, 04.06.2011 01:29[!]
Zle Ci wiadomo, @grzesiekstaw ogarnij sie czlowieku, o czym Ty piszesz, jakie trzy dni testow, jakie braki kasy... jakie najmniejsze doswiadczenie w single-seaters?

Tak test w F3ES to koszt £7k+/dzien... ale co z tego?! Juz z Kubicy bezpodstawnie robilo sie biedaka... nie zawsze Polak, musi oznaczac biedny. Popytaj ludzi, ktorzy znaja sytuacje, ale nie tych samozwanczych ekspertow...
Qooler, 04.06.2011 07:33[!]
renegade,-dobrze prawisz. U nas utarło się, podtrzymywane przez samych kierowców, że nie mają kasy i nie testują, bo...... Na Roberta wydano 4-5 mln EUR, / tyle kosztowało przygotowanie , testy i wyścigi Roberta, wg. Morreliego/. Natomiast Kuba jeździ po prostu do oporu, wszystkim co ma 4 koła, singlem, turystykiem i czym tam jeszcze. Czytajcie co on sam mówi, raczej jego agencja PR, ale między wierszami. Oficjalnie nikt nie mówi o swoich planach. Utarło się, że każdy z tych kierowców nigdy nie był na torze na jakim są rozgrywane wyścigi i nigdy nie testował bolidu. Taki już urok tej dyscypliny wśród polskich kierowców. Co do kasy, to aż się nie chce tego słuchać. Polacy potrafią wydać 100 000EUR na sezon w kartingu. W samochodach wydają dużo, dużo więcej. W singlach kasy wydanej nigdy za dużo, ale tam tylko Kuby mają full, Germaziak i Śmiechowski. Zobaczcie kto, czym i ile jeździ autami. Broniszewski,Lukas, Germaziak, Gładysz, Lisowski, Słomian, Fuks, Śmiechowski , Stańco, Czapka, młody Kisiel i wielu innych których stać / nie jestem przeciwny/ na wynajęcie drogich aut na wyścigi. To nie są biedni ludzie i nie brakuje im kasy.Reszta po prostu jeździ na Play Station. Wg mnie, nie ma mowy o tym, żeby ktoś z Polski pojechał dobrze singlem, ale to nie z powodu braku kasy, ale talentu do takich jazd. Wcześniej napisałem, że single i turystyki to dwie różne konkurencje wyścigowe i porównywanie ich nie ma sensu ::))
grzesiekstaw, 04.06.2011 10:08[!]
Cytat renegade :
Zle Ci wiadomo, @grzesiekstaw ogarnij sie czlowieku, o czym Ty piszesz, jakie trzy dni testow, jakie braki kasy... jakie najmniejsze doswiadczenie w single-seaters?

Tak test w F3ES to koszt £7k+/dzien... ale co z tego?! Juz z Kubicy bezpodstawnie robilo sie biedaka... nie zawsze Polak, musi oznaczac biedny. Popytaj ludzi, ktorzy znaja sytuacje, ale nie tych samozwanczych ekspertow...


Sam tak Kuba kiedyś pisał za czasów F.R 2.0. Popatrz Juncadellę, ile on już lat w F3 jeździ? Dajcie Kubie czas. to że raz jest ostatni, nie oznacza że cały czas tak będzie. Poza tym dla Kuby w tym sezonie serią nadrzędną jest PSC i to właśnie w tej serii startuje podczas gdy weekendy ze sobą kolidują. W F.R 2.0 łapał podia więc tu też tak będzie:)
dancom, 04.06.2011 10:19[!]
duzo mu brakuje do najlepszych. Ja po roku treningu złapałbym jego poziom.
renegade, 04.06.2011 10:36[!]
@dancom zaraz wielu Ci odpowie zes oszolom, ale mysle ze nie, przynajmniej nie bylbys daleko.
@grzesiekstaw ja wlasnie widze... i slysze... W ktorej FR2.0 lapal te podia? Jego szansa na lapanie sie na podia jest konczenie wyscigu w Top-8, zalapanie sie na pierwszy rzad, dobry start... i umiejetne robienie "pociagu Trullego."
AleQ, 04.06.2011 11:31[!]
Giermaziak MUSI zdecydować się na KONKRETNĄ drogę ,albo "turystyki" albo Open Wheel. Nie można skakać z kwiatka na kwiatek. Kuba w tym momencie powinien przenieść swóje 100% zaangażowanie do PSC i nie byłoby problemu, bo wyniki w F3ES są mizerne.
grzesiekstaw, 04.06.2011 11:52[!]
Cytat renegade :
W ktorej FR2.0 lapal te podia?

w sezonie 2008 w F.R. 2.0 NEC.:)
tomato, 04.06.2011 12:04[!]
W pierwszym wyścigu Giermaziak pokonał Rosenqvista.
renegade, 04.06.2011 12:24[!]
Cytat grzesiekstaw :
w sezonie 2008 w F.R. 2.0 NEC.:)


Ech.....
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca