Im Kuba lepiej radzi sobie w PSC, tym gorzej to wygląda w Formule 3.
Powinien skupić się na jednej serii, wtedy może coś osiągnąć.
Myślałem, że Raimondo będzie lepiej sobie radził w Premie.
Ale może F3 działa na niego, jak rajdy na Kubicę?
Teraz widać, że słaba postawa Motoparku jest winą kierowców, a nie bolidów. Tom Dillmann i Gianmarco Raimondo swoimi wynikami to potwierdzają...
Sato Raimondo i Giermaziak otwierają II ligę , czy co ?
@Kojag
my już wiemy jak rajdy zadziałały na Kubicę... życzysz Giermaziakowi odciętej ręki ?
A czy dodatkowe hobby oznacza odcięcie ręki?? (chociaż Kubica miał naderwaną, nie odciętą, bo jakby była odcięta to by była gdzie indziej xd)
A Jmmy Eriksson jest przed Dillmannem. ;] Tak na prawdę słabi są Raimondo i Giermaziak. Polak powinien skupic się na Porsche. Chociaż w sumie starty nie kolidują, Orlen płaci... Niech robi, co chce! ;)
Czasy Kuby nie zachwycają... Niestety nie wydaje mi się żeby mógł osiągnąć coś w wyścigach bolidów. Na szczęście autem po torze jeździ zdecydowanie lepiej.
Simi, 03.06.2011 22:17 | | |
...a polski kierowca, Kuba Giermaziak, będzie startować z ostatniej, trzynastej pozycji.
Cóż, radziłbym naszemu rodakowi skupienie się na Porsche, ponieważ w F3 świata nie zawojuje.
Świetny wynik Jucandelli, Merhi także ma być z czego zadowolony. Trzymam kciuki za obu Hiszpanów! :)
Ja za to uważam że Kuba jest bardzo dobrym kierowcą. Czy zdajecie sobie sprawę jak mocno różni się Dallara F3 i Porshe Supercup? To są dwa inne światy. Tu Specyfikacja:
Samochód: Porsche 911 GT3 Cup (typ 997)
Silnik: 6-cylindrowy, bezsprężarkowy w układzie bokser
Pojemność skokowa silnika: 3797 cm3
Moc maksymalna: 331 kW (450 KM) przy 7500 obr./min
Maksymalna liczba obrotów: 8500 obr./min
Skrzynia biegów: 6-biegowa, sekwencyjna
Masa: 1200 kg
A bolid F3 ma 540kg masy ponad 200km i do tego docisk, inny rozstaw kół. Wierzcie mi że naprawdę trudno jest się przestawić na inny samochód, tym bardziej nie mając doświadczenia w serii...
Potwierdza sie, że autem to inna jazda. Singlem zupełnie inna. To dwa światy, niestety, chociaż 2 sek na 5km to pewnie nie jest zbyt wiele.
grzesiekstaw- nie zrozumiałem o co chodzi. Kuba ma przeszło 100 wyścigów w najmocniejszych autach, 3 lata w renówce i super zaplecze. Dowolna ilość testów i symulator. Hello, o czym to mówiliśmy, o porównaniach turystów i singli? Panowie i Panie, oto macie przykład ,że to dwie różne dyscypliny .
Jak pisałem pod innym newsem, postawa Raimondo w nowym zespole da nam odpowiedź na odwieczne pytanie "fizjologów". Niestety nie jest ona pozytywna dla Kuby. Szkoda, miałem jednak nadzieję, że to Motopark odstaje. Ale przynajmniej w Porsche jest dobry :)
Niestety nieograniczona ilość testów.... Źle to rozumiesz. Testować owszem i można ale pod warunkiem że ma się kasę, a Orlen z tego co mi wiadomo bardziej ładuje kasę w Projekt pod nazwą Porsche Supercup a nie F3(to taki dodatek)... Moim zdaniem nie ma co porównywać poziomem F3 i PSC. W moim odczuciu Kuba potrzebuje czasu na F3.... ps. W motorparku w FR.2.0 miał tylko 3 dni testowe podczas gdy inni testowali kilkadziesiąt dni.... A dzień testów w F.R.2.0 to koszt ok. 3500euro. Więc łatwo przekalkulować że test w F3 jest jeszcze droższy... Koniec końców to właśnie polak, z całej stawki ma najmniejsze doświadczenia z Bolidami OW.... Trzeba czasu i jeszcze raz czasu a Kuba na pewno pokaże na co go stać:)
Zle Ci wiadomo, @grzesiekstaw ogarnij sie czlowieku, o czym Ty piszesz, jakie trzy dni testow, jakie braki kasy... jakie najmniejsze doswiadczenie w single-seaters?
Tak test w F3ES to koszt £7k+/dzien... ale co z tego?! Juz z Kubicy bezpodstawnie robilo sie biedaka... nie zawsze Polak, musi oznaczac biedny. Popytaj ludzi, ktorzy znaja sytuacje, ale nie tych samozwanczych ekspertow...
renegade,-dobrze prawisz. U nas utarło się, podtrzymywane przez samych kierowców, że nie mają kasy i nie testują, bo...... Na Roberta wydano 4-5 mln EUR, / tyle kosztowało przygotowanie , testy i wyścigi Roberta, wg. Morreliego/. Natomiast Kuba jeździ po prostu do oporu, wszystkim co ma 4 koła, singlem, turystykiem i czym tam jeszcze. Czytajcie co on sam mówi, raczej jego agencja PR, ale między wierszami. Oficjalnie nikt nie mówi o swoich planach. Utarło się, że każdy z tych kierowców nigdy nie był na torze na jakim są rozgrywane wyścigi i nigdy nie testował bolidu. Taki już urok tej dyscypliny wśród polskich kierowców. Co do kasy, to aż się nie chce tego słuchać. Polacy potrafią wydać 100 000EUR na sezon w kartingu. W samochodach wydają dużo, dużo więcej. W singlach kasy wydanej nigdy za dużo, ale tam tylko Kuby mają full, Germaziak i Śmiechowski. Zobaczcie kto, czym i ile jeździ autami. Broniszewski,Lukas, Germaziak, Gładysz, Lisowski, Słomian, Fuks, Śmiechowski , Stańco, Czapka, młody Kisiel i wielu innych których stać / nie jestem przeciwny/ na wynajęcie drogich aut na wyścigi. To nie są biedni ludzie i nie brakuje im kasy.Reszta po prostu jeździ na Play Station. Wg mnie, nie ma mowy o tym, żeby ktoś z Polski pojechał dobrze singlem, ale to nie z powodu braku kasy, ale talentu do takich jazd. Wcześniej napisałem, że single i turystyki to dwie różne konkurencje wyścigowe i porównywanie ich nie ma sensu ::))
Cytat renegade : Zle Ci wiadomo, @grzesiekstaw ogarnij sie czlowieku, o czym Ty piszesz, jakie trzy dni testow, jakie braki kasy... jakie najmniejsze doswiadczenie w single-seaters?
Tak test w F3ES to koszt £7k+/dzien... ale co z tego?! Juz z Kubicy bezpodstawnie robilo sie biedaka... nie zawsze Polak, musi oznaczac biedny. Popytaj ludzi, ktorzy znaja sytuacje, ale nie tych samozwanczych ekspertow...
Sam tak Kuba kiedyś pisał za czasów F.R 2.0. Popatrz Juncadellę, ile on już lat w F3 jeździ? Dajcie Kubie czas. to że raz jest ostatni, nie oznacza że cały czas tak będzie. Poza tym dla Kuby w tym sezonie serią nadrzędną jest PSC i to właśnie w tej serii startuje podczas gdy weekendy ze sobą kolidują. W F.R 2.0 łapał podia więc tu też tak będzie:)
duzo mu brakuje do najlepszych. Ja po roku treningu złapałbym jego poziom.
@dancom zaraz wielu Ci odpowie zes oszolom, ale mysle ze nie, przynajmniej nie bylbys daleko.
@grzesiekstaw ja wlasnie widze... i slysze... W ktorej FR2.0 lapal te podia? Jego szansa na lapanie sie na podia jest konczenie wyscigu w Top-8, zalapanie sie na pierwszy rzad, dobry start... i umiejetne robienie "pociagu Trullego."
AleQ, 04.06.2011 11:31 | | |
Giermaziak MUSI zdecydować się na KONKRETNĄ drogę ,albo "turystyki" albo Open Wheel. Nie można skakać z kwiatka na kwiatek. Kuba w tym momencie powinien przenieść swóje 100% zaangażowanie do PSC i nie byłoby problemu, bo wyniki w F3ES są mizerne.
Cytat renegade : W ktorej FR2.0 lapal te podia?
w sezonie 2008 w F.R. 2.0 NEC.:)
W pierwszym wyścigu Giermaziak pokonał Rosenqvista.
Cytat grzesiekstaw : w sezonie 2008 w F.R. 2.0 NEC.:)
Ech.....
|