F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wywiad z Mike'iem Coughlanem

"Mogę jedynie mieć nadzieję, że uda mi się kiedyś odzyskać zaufanie ludzi".
Sir Wolf, 16 czerwca 2011, wyświetlenia: 1477<< | lista | T- | T+ | >>
Cofając się do 2007 roku – Mike Coughlan został zwolniony przez McLarena w związku z jego udziałem w ówczesnej aferze szpiegowskiej. Mijają cztery lata, a on postanowił wykorzystać szansę, by przeprosić za swe postępowanie i pokazać determinację w dążeniu do powrotu do tego sportu, pomagając borykającemu się z problemami Williamsowi powrócić do wygrywania...

Co czujesz dołączając do Williamsa?
„Jestem tym bardzo przejęty. Zawsze uwielbiałem Williamsa, mogę pomóc mu przywrócić dobre imię, więc jestem podekscytowany perspektywą pracy z zespołem i odzyskaniem jego dawnej chwały. Byłoby to wspaniałe na każdym etapie mojej kariery, ponieważ Williams to ikona tego sportu. Jest to tym bardziej szczególne, że to moja szansa na powrót do Formuły 1”.

Wchodzisz do zespołu nie pracując w Formule 1 od 2007 roku. Co robiłeś przez ten czas?
„Wykorzystałem możliwość, by pomagać w rozwoju lekkiego patrolowego samochodu Ocelot. Następnie powróciłem do wyścigów z ekipą Michael Waltrip Racing w NASCAR. Oczekiwałem, że będę z nimi przez następny etap mojej kariery – są świetnym zespołem, ale okazało się niemożliwym pracowanie, gdy rodzina jest po drugiej stronie Atlantyku. Więc możliwość, jaką daje mi Williams sprawia, że mogę to pogodzić, co jest oczywiście ważne”.

Powiedziałeś, że rok 2007 był doświadczeniem odmieniającym życie. W jakim sensie?
„Zmieniło życie, ponieważ zmusiło mnie do zastanowienia się nad sobą i moimi działaniami. Opuszczając zespół i sport, który kocham, mogłem widzieć konsekwencje moich czynów w zespole i wśród fanów – były niszczące. Wszystko, co mogę teraz zrobić, to ciężko pracować i próbować zasłużyć sobie ponownie na miejsce w Formule 1. To właśnie powód, dlaczego jestem tak zdeterminowany”.

Jak podchodzisz do tych, którzy uważają, że to, co zrobiłeś, jest niewybaczalne?
„Chciałbym wykorzystać możliwość, by przeprosić każdego, kto został przez to dotknięty, w szczególności ludzi w McLarenie i Ferrari oraz kibiców tych zespołów. Szczerze żałuję moich błędów i całkowicie akceptuję karę nałożoną na mnie przez FIA. Mogę jedynie mieć nadzieję, że uda mi się kiedyś odzyskać zaufanie ludzi”.

Miałeś okazję, by ocenić zespół – co myślisz o nowym miejscu pracy?
„Byłem naprawdę pod wrażeniem, kiedy zobaczyłem fabrykę. Ekipa ma fantastyczny wydział w Grove i wielu wspaniałych ludzi. Widzenie potencjału zespołu, okazji dla mnie, jak i motywacji każdego i tego, jak ciężko oni pracują, jest naprawdę zachęcające. Cieszę się, że będę pracował z nimi”.

Co możesz wnieść do zespołu?
„Niewątpliwie, zespół już w obecnej formie jest fantastyczny. Jest pełen inteligentnych, kreatywnych i zdeterminowanych ludzi, którzy z tego co zaobserwowałem powinni osiągać wyniki wyższe, niż obecnie. Więc poza wprowadzaniem do zespołu kilku nowych ludzi, należy również spojrzeć na sposób, w jaki przebiega praca”.

Co chciałbyś osiągnąć podczas swojej obecności w Williamsie?
„Osobiście, celuję w ponowne zintegrowanie się ze środowiskiem Formuły 1 i pracę nad sobą. W odniesieniu do zespołu myślę, że my wszyscy mamy jeden cel – wygrywanie wyścigów. Wydaje mi się, że mogę to mówić nawet pomimo, iż jestem tutaj dopiero jeden dzień! Ale oczywiście wierzę w poprawę wyników odnoszonych przez zespół i umieszczenie go tam, gdzie zasługuje by być”.

Źródło: formula1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.11.2013  Mike Coughlan wrócił do serii NASCAR
15.03.2013  Coughlan będzie pełnił rolę szefa Williamsa w Melbourne
14.03.2013  Williams niezdecydowany, co do nowych sekcji bocznych
10.03.2013  Coughlan wierzy w Williamsa
19.02.2013  Williams pewny legalności swojego wydechu
Tagi:
Williams
Coughlan M.
Wywiady

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marwoj666, 16.06.2011 11:25[!]
Bla, bla, bla... zobaczymy jakie będą wyniki.
yaper, 16.06.2011 22:55[!]
Coughlan - może i sprzedawczyk i w oczach wielu osoba niegodna zaufania, ale to nadal jeden z łebskich tego sportu. Tym bardziej będę się przyglądał formie Williamsa w przyszłym roku.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca