|
|
|
|
|
|
Coughlan wierzy w Williamsa |
Brytyjczyk jest pewny, że tegoroczny bolid stajni dorównuje tempem swemu poprzednikowi. |
|
•Nataniel Piórkowski, 10 marca 2013, wyświetlenia: 1328 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Dyrektor techniczny Williamsa, Mike Coughlan wierzy, że nowy bolid stajni – FW35, jest na tyle konkurencyjny, aby wygrać choć jeden z tegorocznych wyścigów.
Od 2009 roku stajnia z Grove notowała nienajlepsze rezultaty, zajmując z reguły miejsca w środku stawki. Sytuacja zmieniła się jednak diametralnie w ubiegłym sezonie, gdy dzięki zaskakująco solidnej konstrukcji FW34 i bezbłędnej jeździe Pastora Maldonado w Grand Prix Hiszpanii, Williams zdołał wywalczyć swoje pierwsze zwycięstwo od prawie ośmiu lat.
Coughlan pytany przez Autosport o to, czy wierzy, że tegoroczne mistrzostwa przyniosą więcej okazji do świętowania, odparł: „Tak. Melbourne i oczywiście kilka pierwszych wyścigów padnie łupem tych, którzy najlepiej poradzą sobie z oponami. Kierowcy takich zespołów będą w dobrym położeniu do ustrzelenia miejsc na podium. Jeśli pojawi się szansa, to zrobimy wszystko, aby z niej skorzystać. W ubiegłym roku stawaliśmy przed podobnymi okazjami wiele razy, ale później – jako zespół – traciliśmy grunt pod nogami. Teraz czujemy się przynajmniej tak samo konkurencyjni jak rok temu, choć być może jesteśmy nieco bliżej samochodów z czołówki”.
Źródło: f1times.co.uk
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|