F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Montezemolo: Powolni kierowcy i zespoły są problemem F1

"To problem powolnego samochodu i niedoświadczonych kierowców".
Nataniel Piórkowski, 14 czerwca 2011, wyświetlenia: 2979<< | lista | T- | T+ | >>
Luca di Montezemolo winą za wypadek Felipe Massy podczas Grand Prix Kanady obarczył złe podejście Formuły 1 do dolnej części stawki.

Prezydent Ferrari sprzeciwiał się idei wejścia do Formuły 1 niskobudżetowych zespołów, jak Team Lotus, Virgin czy HRT, argumentując to tym, że lepszym rozwiązaniem byłoby wystawianie trzecich samochodów przez duże zespoły, które byłyby prowadzone przez utalentowanych i obiecujących debiutantów lub weteranów.

Felipe Massa po wyścigu był zdenerwowany, gdy mówił, że z potencjalnej walki o zwycięstwo w wyścigu wyeliminował go utrudniający mu dublowanie Narain Karthikeyan: „Jechał bardzo powoli, suchą linią, a gdy później go mijałem, nagle przyspieszył” – relacjonował Brazylijczyk po wyścigu w Kanadzie. Według gazety O Estado de S. Paulo, opis incydentu, jaki przekazał Massa bezpośrednio po wyścigu był „niecenzuralny”.

Montezemolo uważa, że kierowcy słabszych zespołów są rzeczywiście wyzwaniem dla współczesnej Formuły 1: „To problem powolnego samochodu i niedoświadczonych kierowców” – skwitował Włoch.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2023  Montezemolo: W F1 jest zbyt wiele torów ulicznych
03.09.2020  Montezemolo: Vettel przestał czuć się w Ferrari jak w domu
06.05.2020  Autosprint: Montezemolo może kandydować na stanowisko prezesa FIA
05.11.2019  Di Montezemolo: Hamilton dołączył do najlepszych tego sportu
27.03.2019  Montezemolo: Charakter przeszkadzał Alonso w walce o tytuły
Tagi:
di Montezemolo L.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
kabans, 14.06.2011 22:18[!]
albo trudno, niech wprowadzą przepis że dublowany kierowca kończy wyścig na pozycji jakiej był na okrążeniu jakim był zdublowanym. Czyli np w hiszpanii jakby taki vetel rozwaliłby bolid i tak ukończyłby wyścig przed alonso
svt, 14.06.2011 22:33[!]
@up
To akurat nie ma najmniejszego sensu. W GP Hiszpanii jechałoby 4 kierowców? Sam podajesz piękny przykład na bezsensowność takiego rozwiązania.

Najlepiej byłoby wprowadzić kary za niestosowanie się do niebieskich flag i je egzekwować. Np. po 3cim nieustąpieniu miejsca kara s&g albo czarna flaga.
Yurek, 14.06.2011 22:38[!]
Przepraszam bardzo, ale do k**** nędzy to di Montezemolo jest problemem F1. Ileż można o tym samym?! Nie wszystkich interesują tylko zmagania najlepszych trzech-czterech zespołów. Ja jestem ciekaw, czy HRT będzie przed Virginem itd. Wolne samochody OD ZAWSZE dodawały smaczku temu sportowi. Podejrzewam, że Minardi miało więcej kibiców, niż obecnie ma Red Bull. Nie chcę, by dochodziło do sytuacji, że żaden kierowca w wyścigu nie jest dublowany, bo jedzie osiem Ferrari, osiem McLarenów i osiem Red Bulli.
Cytat svt :
Najlepiej byłoby wprowadzić kary za niestosowanie się do niebieskich flag i je egzekwować. Np. po 3cim nieustąpieniu miejsca kara s&g albo czarna flaga.

To jest normalne, rozsądne rozwiązanie, bo propozycja, by dublowany kierowca był z automatu "out of the race" to idiotyzm.
michael85, 14.06.2011 23:17[!]
Montezemolo nie wziął pod uwagę że wolni kierowcy to bezpieczniejszy tor. To z pewnością osoby wspierające nową akcję "Nie zasuwam". Przecież prędkość zabija :)
zoolwik, 15.06.2011 08:43[!]
W sumie zaczynam sie skłaniać do takiego rozwiązania. Jakby zmienili przepis że zespoły mogą wystawić od 1 do 3 samochodów, to by było z korzyścią dla każdego. Po co np. taki virgin ma mieć 2 samochody? Gdyby wystawiał 1 to by mógł mieć więcej pieniędzy na rozwój tego jednego auta. A w ferrari praktycznie każdy kierowca chciał by jechać więc fajnie by było zobaczyć jak jadą 3 red bulle i 3 ferrari z więcej niż jednym dobrym kierowcą. Łatwiej by było porównać umiejętności.
kabans, 15.06.2011 09:27[!]
@zoolwik niech virgin połączy swoje dwa bolidy w jeden, nie je złączy dup.....mi

@Yurek to niech wprowadzą ten przepis przy drugim dublu, a co do kar to są one od dawna ale widzimy jak sędziowie nimi sypią. Powinny być kary finansowe bo tylko takie kary zdzadzą swój egzamin. Po co kartikeyanowi kara jak i tak dojedzie ostatni, a gdyby musiał zapłacić ze 100000$ rekompensaty to pewnie zjeżdzałby na pobocze jakby widział kogoś w lusterku
yaper, 16.06.2011 16:52[!]
Dublowanie jest wpisane w wyścigi i tego nie zmienimy. Oczywiście, zawsze jest kwestia niekompetencji ze strony dublowanych, ale można przecież surowo karać na każde utrudnianie mijania, a w tym roku sędziowie również są wyjątkowo niekonsekwentni w swoich decyzjach. Ponadto zasada 107% to jakaś kpina, jeśli w Kanadzie drugi Virgin dostał zielone światło do ścigania. Po co w takim razie ta zasada, jak Belg ewidentnie dawał ciała przez cały weekend?
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca