Chyba dla Kibica było by dobre żeby jak najwięcej zespołów walczyło o mistrzostwo. Ale niestety tak nie ma a szkoda. Ale życzę Mercedesowi dołączenia do czołówki.
Ech, który to już raz. "W następnym sezonie Mercedes nie powtórzy rozczarowujących wyników", taaak....
Mercedes ma "zbyt słabe zaplecze techniczne" - cóż za szczere i śmiałe wyznanie! (Ciekawe, czy szefostwo koncernu, które długo dyskutowało nad zaangażowaniem się w F1 pod firmowym szyldem - zdania były do końca podzielone - ucieszy się z takiej "reklamy" potentata.)
Simi, 16.06.2011 11:39 | | |
Cóż, już kiedys słyszelismy cos podobnego... Wydaje mi się, że Mercedes skończy tak jak inni producenci w F1 - Toyota, Honda, Jaguar, BMW...
Przynajmniej mają świetne zaplecze na "mokry" wyścig w postaci namiotów nad bolidami. Swoją drogą jest to bardzo dobre wyjście aniżeli płachty na bolidzie. Można dobrze auto osuszyć, przygotować do restartu :)
@Simi
Raczej osobiście wątpię,że podzielą los jak zespoły które wymieniłeś
Nie wierz w ''za słabe zaplecze techniczne''.
Mercedes na długo pozostanie w F1.(Trochę bym żałował gdybyś miał rację).
Merc jest dopiero drugi sezon w F1, tak więc nie oczekujmy od nich za wiele. Jestem pewien, że wraz z wprowadzeniem nowych jednostek, "Srebrne Strzały" będą się liczyc w walce o tytuł! Kto wie, może zdobędą tytuł, tak jak Brawn GP w 2009, po dużych zmianach!? ;)
Dae, 16.06.2011 13:54 | | |
Moim zdaniem wypowiedź Ross'a raczej sugeruje, że cała F1 jest bardzo wąską dziedziną techniki (nauki), gdzie dostęp do wysoko wykwalifikowanych specjalistów jest mocno ograniczony. Jak widzicie sami, osoby związane z F1 krążą między zespołami, jakoś nie widać "świeżej krwi' w dziedzinach aero i powiązania tego z częścią mechaniczną.
Obawy o "zaniku" Mercedesa w F1 (kiepskie sezony) mogą być podyktowane raczej mentalnością firm niemieckich (przykładem może być BMW), to samo tyczy się firm z kraju kwitnącej wiśni.
Bardzo bym chciał aby Mercedes - Benz był w czołówce już nie mówię o tytułach ale przynajmniej top trzy. Mimo wszystko i tak ich podziwiam że wywalają tyle pieniędzy na sport który nic nie daje samochodom drogowym a to duży ból. Jak powiedział dr Urlich F1 nie jest dla Audi i grupy VW atrakcyjna bo niczego nie daje i nie można się z tymi liczbami kłócić
Mercedes jako koncern i współwłaściciel zespołu F1 najzwyczajniej w świecie daje ciała. Powinni zaangażować elity swoich inżynierów. Wtedy wyniki same by przyszły i Brawn nie miałby na co narzekać. Może nie dominowaliby nad wszystkimi, ale z pewnością biliby się regularnie o podia. Czuję tutaj zaciskanie pasa przez koncern. Wygląda to tak, jakby stara BARowska gwardia nadal sama ciągnęła ten wózek, tylko silniki i KERS mają z free.
BTW wypowiedzi managementu Mercedes GP zaczynają mnie już czysto denerwować i irytować. Co news to kolejny powód słabej formy, nieudolna próba usprawiedliwienia to zespołu, to Schumachera i tak w kółko. Klasycznie, w przerwie zimowej mamy optymistyczne zapowiedzi, które nie znajdują pokrycia w rzeczywistości.
|