F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hamilton: Watkins Glen przypomina mi Nordschleife

"Sposób nachylenia zakrętów, falowania terenu - to sprawia, że lepiej się po nim jeździ".
Nataniel Piórkowski, 17 czerwca 2011, wyświetlenia: 1706<< | lista | T- | T+ | >>
Lewis Hamilton opisał tor Watkins Glen jako „absolutnie fantastyczny” po przejechaniu na nim we wtorek pierwszych kilometrów w bolidzie McLaren MP4-23 i Chevrolecie Impala nr 14 rywalizującym na co dzień w serii NASCAR.

Po swoim przejeździe Brytyjczyk porównał nawet obiekt w stanie Nowy Jork do słynnej Północnej Pętli Nurburgring, gdzie miał okazję pojeździć dwa lata temu.

„Zabudowania na tym torze są fantastyczne, chociaż wyposażenie najnowocześniejszych torów Formuły 1 jest ponad to, co tu widzimy i ponad to, co kiedykolwiek widziałem. Jednak układ toru jest tutaj absolutnie fantastyczny. To naprawdę świetny obiekt do jazdy, naprawdę miło jeździło się tutaj obydwoma samochodami. Dziś już nie robi się takich torów”.

„Sposób nachylenia zakrętów, pofalowania terenu, góra, dół – to sprawia, że lepiej się po nim jeździ. Chociaż jest o wiele krótszy, to jednak przypomniał mi trochę Nordschleife w Niemczech, a to długi tor. Oba mają jednak bardzo zbliżone cechy i to sprawia, że są jednymi z najlepszych torów – jeśli nie najlepszymi torami – na świecie”.

F1fanatic.co.uk zapytał również Hamiltona o to, czy wydaje się mu, że w NASCAR wyprzedzałoby mu się łatwiej, niż w F1, na co kierowca McLarena odpowiedział: „Po pierwsze wydaje mi się, że musiałoby minąć trochę czasu, abym osiągnął swój pełen potencjał w NASCAR, tak jak jest to w przypadku przejścia do każdej innej kategorii. Myślę jednak, że w NASCAR potencjalnie łatwiej jest wyprzedzać”.

„W Formule 1 jest to bardzo trudne i to dlatego zmienia się regulaminy i stara się nam ułatwić manewry, ale bardzo trudno jest zbliżyć się w tym celu do innego bolidu. Być może w NASCAR kierowcom jest trochę łatwiej jechać bliżej siebie i wtedy stwarza to szansę na wyprzedzenie. Wydaje mi się, że odpowiadałoby mi to. Prawdopodobnie bym to pokochał!”

Patrząc bliżej w przyszłość, ku następnej rundzie Formuły 1 na ulicznym torze w Walencji, Hamilton powiedział: „Walencja będzie weekendem umocnienia po dwóch rozczarowujących wynikach w Monako i Kanadzie. Mieliśmy prawdopodobnie najszybszy samochód w warunkach wyścigowych w ostatnich trzech grand prix, a to naprawdę zachęcające, gdyż wiem, że gdy najlepiej się to wykorzysta, to powinno się być w stanie finiszować na czele stawki”.

Źródło: f1fanatic.co.uk
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.05.2024  Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
21.04.2024  Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
Tagi:
Nascar
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 17.06.2011 20:31[!]
To jest trochę tak - dzisiejsze możliwości studia muzycznego są praktycznie nieograniczone: można tam tworzyć całe, perfekcyjnie wymodelowane przestrzenie dźwiękowe - i faktycznie tworzy się tam (pod względem brzmieniowym) rzeczy, "o jakich się Mozartowi nie śniło"... Ale czasem, gdzieś w przejściu ulicznym czy na peronie stanie facet o wyglądzie kloszarda, wyciągnie zdezelowany akordeon albo popękaną gitarę i daje taki odlot, że wszystkim opadają szczęki - i wtedy ma się ochotę świeżo kupioną płytą z najnowszymi superprodukcjami puszczać kaczki na wodzie...

Stare tory, ze wszystkimi nierównościami, kiepskim asfaltem i dzikimi łąkami na poboczach miały to, czego nie można dzisiaj - przy wszystkich możliwościach technologicznych - zaprojektować i stworzyć: Serce. Składają się na nie wszystkie gumy, zdarte na nich w kultowych wozach przez kultowych kierowców - i coś jeszcze, czego nie da się opisać... Kiedy wjeżdżają na nie prawdziwi kierowcy, to też pod kaskami "szczęki im opadają".
Fajnie, ze obecni kierowcy mogą i chcą doświadczać tej magii kultowych obiektów.
Sar trek, 18.06.2011 00:21[!]
I fajnie, że te obiekty istnieją do dziś, a nie zostały zamknięte i zrównane z ziemią, by na ich miejscu postawić supermakret albo park rozrywki (a takie plany są/były co do Nordschleife).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca