F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sato zdobył pierwsze pole position w IndyCar

Były kierowca Formuły 1 wygrał kwalifikacje na krótkim owalu Iowa.
Marek Roczniak, 25 czerwca 2011, wyświetlenia: 3378<< | lista | T- | T+ | >>
Takuma Sato (KV Lotus) sięgnął po raz pierwszy po pole position w IndyCar Series, pokonując o 0,032 sekundy Danicę Patrick (Andretti Autosport) w piątkowych kwalifikacjach do Iowa Corn Indy 250.

Był to kolejny mocny występ w wykonaniu KV na krótkim owalu i niewiele brakowało, a ekipa Jimmy'ego Vassera zgarnęłaby cały pierwszy rząd, jako że Tony Kanaan długo znajdował się w posiadaniu prowizorycznego pole position. Ostatecznie jednak uległ nie tylko Sato, który sprawił dużą niespodziankę, ale i Patrick. Zarówno dla Japończyka, jak i Amerykanki były to najlepsze występy w tym roku w kwalifikacjach.

Ze swojej postawy może być też zadowolony debiutant JR Hildebrand (Panther), który wystartuje z czwartej pozycji, podczas gdy prowadzący w mistrzostwach czołowi kierowcy – Will Power (Penske) i Dario Franchitti (Ganassi) musieli tym razem zadowolić się trzecim rzędem. Innym debiutantem obok Hildebranda, który pokazał się z dobrej strony był James Hinchcliffe (Newman/Haas), zajmując siódme miejsce. Pierwszą dziesiątkę zamknęli Ryan Hunter-Reay i Mike Conway z Andretti Autosport oraz Ryan Briscoe (Penske).

Simona de Silvestro (HVM) wycofała się ze startu w ten weekend po tym, jak badania medyczne wykazały, że Szwajcarka wciąż odczuwa skutki wypadku z sesji kwalifikacyjnej w Milwaukee.

Wyniki kwalifikacji
P.Kierowca Zespół Czas okr. Strata 
1.Takuma Sato KV Racing Technology – Lotus 35,6857   
2.Danica Patrick Andretti Autosport 35,7184 +0,033 
3.Tony Kanaan KV Racing Technology – Lotus 35,7932 +0,108 
4.J.R. Hildebrand Panther Racing 35,8458 +0,160 
5.Will Power Team Penske 35,8648 +0,179 
6.Dario Franchitti Target Chip Ganassi Racing 35,8649 +0,179 
7.James Hinchcliffe Newman/Haas Racing 35,8825 +0,197 
8.Ryan Hunter-Reay Andretti Autosport 35,8986 +0,213 
9.Mike Conway Andretti Autosport 35,9226 +0,237 
10.Ryan Briscoe Team Penske 36,0058 +0,320 
11.Oriol Servià Newman/Haas Racing 36,0116 +0,326 
12.Justin Wilson Dreyer & Reinbold Racing 36,0340 +0,348 
13.Helio Castroneves Team Penske 36,0464 +0,361 
14.Ed Carpenter Sarah Fisher Racing 36,0584 +0,373 
15.Alex Tagliani Sam Schmidt Motorsports 36,0754 +0,390 
16.Vitor Meira A.J. Foyt Enterprises 36,0878 +0,402 
17.Marco Andretti Andretti Autosport 36,1284 +0,443 
18.Ana Beatriz Dreyer & Reinbold Racing 36,1981 +0,512 
19.Ernesto Viso KV Racing Technology – Lotus 36,2270 +0,541 
20.Graham Rahal Chip Ganassi Racing 36,2619 +0,576 
21.Charlie Kimball Chip Ganassi Racing 36,3086 +0,623 
22.Alex Lloyd Dale Coyne Racing 36,3133 +0,628 
23.Scott Dixon Target Chip Ganassi Racing 36,6177 +0,932 
24.James Jakes Dale Coyne Racing 37,1287 +1,443 
25.Sabastian Saavedra Conquest Racing   
Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025
03.08.2023  O'Ward i Palou bliscy startu w piątkowych sesjach z McLarenem
23.06.2023  Alex Palou łączony z awansem do F1 w 2024 roku
21.10.2022  Latifi: Informacje o moim przejściu do IndyCar są nieprawdziwe
25.01.2022  Herta: Chciałbym spróbować sił w F1, gdyby pojawiła się okazja
Tagi:
Sato T.
IndyCar

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
MatiXF1, 25.06.2011 10:43[!]
Brawo Takuma! Brawo Danica!
BARBP, 25.06.2011 11:40[!]
Sato to idealny przykład że pomimo słabszych startów w pierwszym roku można znacząco się poprawić w następnym choć kwalifikacje już rok temu miał udane, gorzej z wyścigami.

Patrick od Indy 500 notuje zwyżkę formy co cieszy. Różnie można o niej mówić ale z pewnością jest przykładem dla wielu młodych dziewczyn w Ameryce i nie tylko że da się rywalizować z facetami jak równy z równym o czym świadczą jej PP, zwycięstwo czy wielokrotne miejsca w dziesiątce w klas. generalnej.

Kanaan choć nie tak młody i szybki jak na początku swojej kariery w Indy Car to jednak daje radę, stara się i potrafi przyjemnie zaskoczyć. Doceniam takich kierowców.

Will Power i Dario Franchitti pewnie powalczą o zwycięstwo w wyścigu.
Scott Dixon daleko, oj daleko... będzie walka z jego strony o czołową dziesiątkę.
Kamikadze2000, 25.06.2011 12:11[!]
Brawo Taku, brawo Danica!!! :)) Ryan i Mike - powinniście się wstydzic! ;]
dmaot malach, 25.06.2011 12:14[!]
Różnica w średnich czasach Powera i Franchittiego najmniejsza z możliwych!
http://indycar.cd...otos/331133/HOME.jpg - Sato cieszy się z PP po mistrzowsku ;)
mbg, 25.06.2011 12:43[!]
Taku zaczyna nam się robić księciem owali. Will się znacznie podnosi. Bardzo fajnie. Danica klasycznie negatyw Simony. Tylko dobra na owalach, na ulicznych oscylowała by w granicach P20, a Simona powinna sobie odpuścić ściganie w Ameryce bo i tak owali się nie nauczy. Tylko ciężkie wypadki sobie funduje, a potem cierpi mimo że na ulicznych błyszczy. Zapraszam do GP2 (GP3, AutoGP) ;)

Dixon - WTF!
Kamikadze2000, 25.06.2011 12:48[!]
Heh, Jakes'owi wyszło bokiem to Indy Car. W sumie żaden z niego wielki talent, ale już lepiej było jeździc w Europie. ;] Simona oczywiście do EUROPY!!! :))
krzysiek_aleks, 25.06.2011 12:48[!]
Niech mnie ktoś uszczypnie, bo nie wierzę, naprawdę nie wierzę.


To ciekawe co będzie robił w kwalach Kamui :D
yaper, 25.06.2011 16:18[!]
Kiedyś musiało do tego dojść - Sato na PP, brawo. KV daje radę na owalach. To samo Danica, która powolutku nabiera rozpędu w tym sezonie. Zaskakująco dobrze Power, jeśli przełoży to na wyścig to może się to okazać kluczowe w walce o mistrzostwo. Dixon - największe roczarowanie.

Co do Simony dS mam podobne zdanie - szkoda mi patrzeć na jej jazdę na owalach, Europa to jedyna droga dla niej. Dużo wypadków, a jeden poważniejszy może przekreślić jej karierę.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca