F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

GP Europy: wyniki kwalifikacji

Vettel nadal niepokonany pomimo zmian w przepisach dotyczących mapowania silników.
Marek Roczniak, 25 czerwca 2011, wyświetlenia: 9059<< | lista | T- | T+ | >>

Przejdź dalej >>>
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu
06.05.2024  GP Miami: wyniki wyścigu
05.05.2024  Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami
04.05.2024  GP Miami: wyniki kwaliifkacji
04.05.2024  Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami
Tagi:
Walencja
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
IceMan11, 25.06.2011 16:58[!]
Przy każdym torze rekord, który jest pokazywany pochodzi z najszybszego okrążenia podczas wyścigu. Rekord to rekord no nie? Powinno to być najszybsze okrążenie danego obiektu jakie kiedykolwiek było zrobione, czyli oficjalny rekord toru w Walencji powinien wynosić 1:36.975, a nie czas Timo Glocka 1:38.683.
NEO86, 25.06.2011 17:04[!]
Ale sam przyznasz że lepszy czas jednego okrążenia łatwiej ustanowić w kwalifikacjach niż w wyścigu
Masio, 25.06.2011 17:06[!]
Myślę, że pierwsza czwórka w wyścigu będzie taka:
1.Vettel - będzie prowadził przez cały wyścig.
2.Hamilton - pojedzie swój wyścig.
3.Alonso - tak samo jak Lewis.
4.Webber - jak zwykle straci na starcie.

Ciekawe co tym razem panowie z LRGP zrobili, że Nick nawet nie mógł ustanowić czasu. ;)

@IceMan11
Na szczęście na tej stronie są rekordy i z kwalifikacji i z wyścigu, ale zgadzam się z tobą. ;)
IceMan11, 25.06.2011 17:35[!]
@NEO86 - no ale bardziej zasłużony jest ten z kwalifikacji gdzie wszyscy mają te same opony i tyle samo paliwa niż tak jak Glock założył sobie świeże gumy na kilka okrążeń i pojechał najszybciej podczas gdy jego bolid był średni na tym torze. No wiem nie ma się o co rzucać. Przynajmniej tak jak napisał Masio mamy na tej stronie czasy z kwalifikacji :)
RY2N, 25.06.2011 17:45[!]
Jeżeli patrzeć tylko przez pryzmat wyników w Walencji to powiedziałbym że zakaz dmuchania w dyfuzor na wolnych obrotach bardziej uderzył w Ferrari i RedBulla niż w Mc Larena jeżeli chodzi o czołówkę (oraz LRGP jeżeli chodzi o środek stwaki). Ale może to tylko taka specyfika toru. Przydałaby się też jakaś analiza statystyczna średnich odchyłek czasów pozostałych zawodników z czołówki względem Vettela na poszczególnych torach, od początku sezonu żeby coś powiedzieć więcej.
IceMan11, 25.06.2011 17:53[!]
@RY2N - no nie wiem czy 0.4s przewagi to uderzenie. Mi się wydaję, że wszystko jest po staremu tylko Maci się "kryły" podczas treningów, ale specem nie jestem . Po prostu tak to widzę :)
NEO86, 25.06.2011 18:08[!]
Ja również uważam że ważniejszy jest czas z kwalifikacji i dobrze że na tej stronie jest podział na czasy z kwalifikacji i wyścigu :)
RY2N, 25.06.2011 18:17[!]
@IceMan11
Może nie uderzenie ale wydaje mi się, że porzednio różnica była większa. Zwłaszcza, że Lewis miał jakiś uślizg na ostatnim kółku i byc może pojechałby jeszcze szybciej niż to zrobił.
akkim, 25.06.2011 18:28[!]
Jak w życiu tak i tutaj są pewne realia,
i ich nie podgrzeje epitetów balia,
chciano nogę podłożyć a dziś pierwsza próba,
tylko, czy na pewno ten zabieg się udał ?
Aeromis, 25.06.2011 18:43[!]
@RY2N
Vettel wyjechał na tor, więc nie był zadowolony z czasu i pewnie mógłby wyśrubować lepszy wynik. Na tym torze różnice czasowe chyba jednak w ogóle nie są zbyt wielkie, więc te 0,4sek to bardzo dużo i tak. Jeśli ktoś na zmianie przepisów skokrzystał to chyba Ferrari tylko, Alonso dobrze, Massa bardzo ładnie. Nie wierze i nie wierzyłem aby to był ruch który miałby dokopać RBR i wygląda na to, że tak nie jest co tabela świetnie pokazuje. Poza tym jak pisałem - jeśli wszyscy jadą wolniej to różnice czasowe są bardziej istotne z matematycznego punktu widzenia, acz to "tylko" kwalifikacje.
adnowseb, 25.06.2011 19:41[!]
@kovalf1
Mylisz pojęcie,(dobre wyniki niczego nie zmieniają) Sutila wywalić owszem, za zachowanie.
Bandytyzm nie powinien być tolerowany przez zespół.
Ps.Bardzo dobra pozycja Hamiltona i Alonso. Już nie mogę doczekać się wyścigu.
marrcus, 25.06.2011 22:02[!]
adnowseb, czy ty sie dobrze czujesz?, czy może wiesz coś więcej niż wszyscy ???
adnowseb, 25.06.2011 22:16[!]
@marrcus
odpisuję @kovalf1 na pytanie czy dalej chcemy wywalić Sutila po jego udanych kwalifikacjach.
(Więc piszę ,że niezależnie jak wysoko byłby w kwalifikacjach zespół powinien go odprawić z kwitkiem)
Wnioskuję ,że ostatnio nie przeglądałeś newsów odnośnie Sutila,stąd to zdziwienie.
Poinformuje Cię ,że Sutil zaatakował współwłaściciela stajni Lotus Renault stłuczonym kieliszkiem raniąc go dotkliwie.
robertunio, 26.06.2011 00:19[!]
Sebastian jako Jedyny przelamal bariere 1:37, co potwierdza Jego klase i mam nadzieje ze jest w trakcie powtarzania swojego ubieglorocznego rezultatu, czego mu jak najbardziej zycze. Auf Wiedersehen unfair FIA!
RY2N, 26.06.2011 07:57[!]
Nie wieszajcie już tak psów na FIA. Oni są po to żeby wymuszać przestrzeganie regulaminów.
Stonowana reakcja wszystkich zespołów utwierdza mnie w przekonaniu, że decyzja była słuszna tylko co najwyżej spóźniona.

Być może FIA późno sobie uświadomiła do czego prowadzi rozwiązanie aktywnego dmuchanego dyfuzora, a być może wynalazcy ich wprowadzili początkowo w błąd twierdząc że to rozwiązanie nie wpływa na zmianę aerodynamiki.

Tak czy inaczej wielokrotnie w przeszłości takie rozwiązania "na krawędzi interpretacyjnej" były blokowane w trakcie sezonu (amortyzatory Renault, podłoga Ferrari itp). Nawet jeżeli FIA znała szczególy działania tego rozwiązania od początku roku to i tak jeżeli sobie uświadomiła dopiero teraz, że przy pomocy ulepszonej konstrukcji dmuchanego dyfuzora będzie można wywołać niemalże dowolne siły docisku (a według mnie tak jest) to i tak powinna tego zabronić jak najszybciej. W przeciwnym wypadku można doprowadzić do takich przeciążeń, że kierowcy będą tracili przytomność na zakrętach (takie same motywy były za zakazem tzw. "spódniczek" w latach 70-tych jak i stała walka o limitowanie rozmiarów i skuteczności skrzydeł).
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca