F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Fry: Pracujemy nad poprawą kreatywności

Brytyjczyk nie spodziewa się, że w Ferrari dojdzie w najbliższym czasie do zmian kadrowych.
Nataniel Piórkowski, 25 czerwca 2011, wyświetlenia: 1434<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor techniczny Ferrari – Pat Fry wyznał, że jego największym celem jest wprowadzenie bardziej kreatywnego myślenia przy projektowaniu, aby podnieść formę czerwonych bolidów w porównaniu do rywali.

Od czasu przejęcia obowiązków Aldo Costy w ubiegłym miesiącu, Fry skupia się na zniwelowaniu straty do zespołu Red Bull Racing. Brytyjczyk powiedział dziś, że przez następny tydzień program rozwojowy Ferrari prowadzony w tunelu aerodynamicznym ulegnie zmianie, a jednocześnie zapowiedział, iż nie planuje wprowadzania zmian kadrowych w celu osiągnięcia założonych celów.

„Przyglądamy się i próbujemy zmienić sposób pracy” – powiedział. „W Ferrari jest wiele bardzo zdolnych osób. Chcemy po prostu dać im przestrzeń, spróbować stosować ich pomysły, a zarazem być bardziej kreatywnymi. Nie sądzę, że dokonamy jakichś zmian w kadrach”.

Na pytanie, jakie zmiany poczynił od objęcia swej posady, Fry odpowiedział: „Głównym celem, nad którym skupialiśmy się w ostatnich trzech lub czterech tygodniach jest to, że kontynuujemy zmiany, których dokonaliśmy w kwietniu. Staramy się przyjrzeć sposobowi działania tunelu aerodynamicznego, próbujemy go zmienić i dojdzie do tego w przyszłym tygodniu. Dodatkowo analizujemy wykorzystywanie narzędzi symulacyjnych, aby zorientować się, co jest lepsze. Próbujemy budować podstawy do podejmowania tych decyzji”.

Pomimo nadziei Ferrari, że po zmianach w obrębie dmuchanych dyfuzorów – obowiązujących od wyścigu na Silverstone – zespół znów powróci na szczyt, Fry uważa, że trudno jest tak naprawdę przewidzieć, jak odbiją się one na ogólnej formie. „Myślę, że bardzo trudno jest powiedzieć co się stanie do czasu, gdy tam nie przybędziemy. Zmiany mapowania silników, do których doszło tutaj są stosunkowo małe w porównaniu do zmian, jakie nastąpią na Silverstone, jednak tak naprawdę sprowadzają się do tego, jak wielu ludzi z tego korzystało. Każdy wykorzystywał dmuchane dyfuzory, ale nie mam pojęcia, na jakim poziomie i to właśnie będzie bardzo interesujące. Mam nadzieję, że uda się nam złapać zespoły przed nami, ale czy będzie to przełomowy wyścig – tego nie jestem w stanie powiedzieć”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
Tagi:
Ferrari
Fry P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
KaeRZet, 25.06.2011 21:32[!]
Wierze w ferrari ;p im kibicuje i uwarzam że wkońcu powrócą na szczyt stawki ! Tyle!
IceMan11, 25.06.2011 21:34[!]
@KaeRZet - dzięki FIA powrócą. Na FIA zawsze można liczyć ;>
Xjumpaytech, 25.06.2011 23:03[!]
IceMan To samo FIA co zmieniło aero, żeby Ferrari osłabło, to samo FIA co ograniczyło il. silników, żeby Ferrari osłabło, to samo FIA, które bawiło się z oponami (a dokładniej brakiem wymiany tych opon), żeby Ferrari osłabło, to samo FIA co bawiło się z ograniczaniem silników, żeby Ferrari osłabło? To, że teraz szefem jest Jean Todt nie znaczy nic, bo pod nim jest sto tysięcy tych samych ludzi, którzy nie zawahają się zaprotestować. Niszczenie najsłabszych jest naturalnym procesem biznesowym. Brawn też został przepisami "zamknięty", Ferrari było, McLaren był to i RBR będzie. Przynajmniej to jest sprawiedliwe...

PS A gdyby Todt był posłuszny Ferrari to w 2013, czy też 14 mielibyśmy silniki V12 i trzy bolidy, a do tego minimum aerodynamiki.
IceMan11, 25.06.2011 23:06[!]
@Xjumpaytech - uspokój się. Ja tylko żartuję. Poza tym nikt jeszcze nie wie jak to będzie wyglądać podczas GP na Silver, więc narazie tylko żarty, ale niesmak pozostaje tak czy siak.
Zapomniałeś dodać Renault z 2006 r gdzie musieli wyrzucić tą taką sprężynę z bolidów :)

No tylko, że za ekologią stoi gruba kasa, więc nie jest za V12 tylko za R4. Co kasa nie robi z ludźmi :)
KaeRZet, 25.06.2011 23:54[!]
"Niszczenie najsłabszych jest naturalnym procesem biznesowym." ???


Jeszcze jedno nie zgadzam się z tym że FIA w trakcie sezonu zmienia regualmin. Bo to jest tak jak byś np. grał w pokera i miał karete i ktoś nagle zmienił reguły gry mówiąc że kareta jest niczym ;p .UWAŻAM ŻE ZMIANA REGULAMINU W TRAKCIE SEZONU JEST ZBRODNIĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! co innego po sezonie .
Ale zarzuty(nieuzasadnione) które już widziałem na tym forum co do ferrari czy do innych teamów i ogólnie do zawodników itp. są BZDURĄ!!!!! Bo tak naprawde nic ponad to co oglądacie w telewizji nie wiecie o F1 ! i to wszystko wyjaśnia! a prowokacje czy przypuszczenia dziennikarskie są tym czym są ;p ELO !!!!!!!!!!!!!!!!!
Xjumpaytech, 26.06.2011 00:05[!]
Taaa lekko się pomyliłem, najmocniejszych oczywiście miało być :).

IceMan no to w takim razie przepraszam za lekkie uniesienie :).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca