F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Więcej wiadomości

  Archiwum 2005
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Power wygrywa drugi wyścig WSbR w Bilbao

Drugi wyścig na torze ulicznym w Bilbao okazał się zdecydowanie mniej udany dla Roberta Kubicy.
Marek Roczniak, 17 lipca 2005, wyświetlenia: 2886<< | lista | T- | T+ | >>
Drugi wyścig na torze ulicznym w Bilbao okazał się zdecydowanie mniej udany dla Roberta Kubicy, który finiszował dopiero na ósmej pozycji, powiększając swój dorobek punktowy o zaledwie trzy oczka. Start wyścigu ze względu na dosyć ciasny pierwszy zakręt ponownie odbył się za samochodem bezpieczeństwa. Wszyscy kierowcy z czołówki utrzymali się na swoich pozycjach startowych, wliczając w to Polaka, który wyścig rozpoczął z szóstej pozycji.

Kierowca Epsilon Euskadi swój obowiązkowy postój w boksach zaliczył nieco później od trzech jadących przed nim rywali i ze szczątkowych informacji docierających z Bilbao do komentatorów w studiu Tele 5 wynikało, że po zakończeniu wszystkich postojów powinien znaleźć się na czwartej pozycji. Tak się jednak nie stało, gdyż jak się później okazało Robert miał w tym wyścigu problemy z elektryką, a także zaliczył kolizję z Enrico Toccacelo (Victory Engineering) i w efekcie spadł na dziesiątą pozycję. Dopiero w końcówce wyścigu Krakowianinowi udało się skorzystać z błędów rywali i przebić na ósmą pozycję, na której ukończył wyścig. Toccacelo ostatecznie nie dojechał do mety, gdyż w trakcie kolizji z Kubicą uszkodzeniu uległo zawieszenie w jego bolidzie.

Tymczasem zwycięstwo w dominującym stylu odniósł Will Power i teraz nie ma już chyba najmniejszych wątpliwości co do tego, iż to właśnie Australijczyk jest zdecydowanie najgroźniejszym rywalem naszego kierowcy w walce o mistrzostwo w wyścigach World Series by Renault. Kierowca zespołu Carlin Motosport popełnił co prawda niewielki błąd tuż po starcie, ale zdołał utrzymać się na prowadzeniu i w chwilę później narzucił tak duże tempo, że przed zjazdem do boksów miał już ponad osiem sekund przewagi nad najbliższym rywalem. Power na tor powrócił tuż za zwlekającym dosyć długo z odbyciem postoju Toccacelo i to kosztowało go w sumie utratę kilku sekund, zanim Włoch zjechał wreszcie do boksów. W tym momencie Power powrócił na prowadzenie i bez najmniejszych problemów dowiózł do mety drugie zwycięstwo w tym sezonie.

Łącznie w obydwu wyścigach Power zdobył 28 punktów (w tym 1 za pole position), czyli o dziewięć więcej od Kubicy, który w Bilbao zdobył w sumie 19 punktów (w tym 1 za pole position). Przewaga Polaka w klasyfikacji generalnej kierowców zmalała więc do 24 punktów i wygląda na to, że w drugiej połowie sezonu czeka nas zacięta rywalizacja pomiędzy Powerem i Kubicą o mistrzostwo. Kolejna runda WSbR odbędzie za trzy tygodnie na niemieckim torze Oschersleben. Do rezgrania zostało jeszcze w sumie osiem wyścigów na czterech różnych torach.

FR3.5/V8 > 2005 > Hiszpania 2/2, Bilbao (uliczny) - 4,037 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 4Will PowerCarlin MotorsportDallara 3.5 Renault2242:06,14115
2. 22Alx DanielssonDAMSDallara 3.5 Renault22+0:03,81112
3. 24Milos PavlovicGD RacingDallara 3.5 Renault22+0:04,26010
4. 28Colin FlemingJenzer MotorsportDallara 3.5 Renault22+0:04,5978
5. 21Eric SalignonCram CompetitionDallara 3.5 Renault22+0:06,2336
6. 5Adrian VallesPons RacingDallara 3.5 Renault22+0:11,0895
7. 18Markus WinkelhockDraco Multiracing USADallara 3.5 Renault22+0:11,5154
8. 8Robert KubicaEpsilon EuskadiDallara 3.5 Renault22+0:19,9953
9. 27Ryan SharpJenzer MotorsportDallara 3.5 Renault22+0:24,2922
10. 19Christian MontanariDraco Multiracing USADallara 3.5 Renault22+0:24,6101
11. 7Felix PorteiroEpsilon EuskadiDallara 3.5 Renault22+0:30,624
12. 16Simon PagenaudDHG Saulnier RacingDallara 3.5 Renault22+0:41,093
13. 17Ryo FukudaDHG Saulnier RacingDallara 3.5 Renault22+0:47,737
14. 30Fernando ReesInterwetten.comDallara 3.5 Renault22+1:06,179
15. 32Giovanni TedeschiRC MotorsportDallara 3.5 Renault22+1:13,622
16. 3Andreas ZuberCarlin MotorsportDallara 3.5 Renault22+1:14,417
17. 2Matteo MeneghelloEuroInternationalDallara 3.5 Renault22+1:22,004
18. 12Ivan BellarosaAvelon FormulaDallara 3.5 Renault22+1:40,995
19. 15Tristan GommendyKTRDallara 3.5 Renault202 okr.
20. 9Enrico ToccaceloVictory Engineering SpADallara 3.5 Renault193 okr.
Niesklasyfikowani
6Celso MiguezPons RacingDallara 3.5 Renault17
20Damien PasiniCram CompetitionDallara 3.5 Renault17
29Daniel la RosaInterwetten.comDallara 3.5 Renault11
11Mehdi BennaniAvelon FormulaDallara 3.5 Renault10
14Jaap van LagenKTRDallara 3.5 Renault7
4Giorgio MondiniCarlin MotorsportDallara 3.5 Renault4
Pole position: Will Power (Carlin Motorsport) - 1:49,957 (+1 pkt.)
Najszybsze okrążenie: Andreas Zuber (Carlin Motorsport) - 1:48,244 na 15 okrążeniu (+1 pkt.)
Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


P.Kierowca Narodowość Zespół Punkty 
Klasyfikacja generalna kierowców po drugim wyścigu w Bilbao (Top 10)
1.Robert Kubica Polska Epsilon Euskadi 86 
2.Will Power Australia Carlin Motosport 62 
3.Adrian Valles Hiszpania Pons Racing 50 
4.Tristan Gommendy Francja KTR 45 
5.Eric Salignon Francja CRAM Competition 40 
6.Markus Winkelhock Niemcy Draco Multiracing Usa 37 
7.Enrico Toccacelo Włochy Victory Engineering 36 
8.Andreas Zuber Austria Carlin Motosport 35 
9.Christian Montanari San Marino Draco Multiracing 31 
10.Felix Porteiro Hiszpania Epsilon Euskadi 25 
P.Zespół Narodowość Punkty 
Klasyfikacja generalna zespołów po drugim wyścigu w Bilbao (Top 5)
1.Epsilon Euskadi Hiszpania 111 
2.Carlin Motosport Wielka Brytania 97 
3.Draco Multiracing Usa Włochy 68 
4.KTR Belgia 59 
5.CRAM Competition Włochy 58 
Źródło: Renault-Sport.com, Autoklub.pl. Fotografia Roberta: ˆ Proximus
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.11.2016  Tom Dillmann zdobywa mistrzostwo Formuły V8 3.5
31.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5 w Jerez
02.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5
11.09.2016  Aurelien Panis triumfuje w niedzielnym wyścigu Formuły V8 3.5
10.09.2016  Vaxiviere dowiózł do mety zwycięstwo na Red Bull Ringu
Tagi:
Kubica R.
FR3.5/V8
Polacy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca