F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wymarzona Formuła 1 - Timo Glock

Niemiec chciałby zjeść kolację z Robertem Kubicą i ścigać się bolidem ze stalowymi hamulcami.
Nataniel Piórkowski, 31 sierpnia 2011, wyświetlenia: 2685<< | lista | T- | T+ | >>
Jeżdżący na samym końcu stawki dla młodego zespołu VirginTimo Glock, nie ma najłatwiejszego zadania w Formule 1. W ciągu niecałych dwóch lat w zespole, jego najlepszym rezultatem było wywalczenie czternastego miejsca w ubiegłorocznym Grand Prix Japonii.

Dla Niemca możliwość podzielania się swoimi marzeniami może być więc szansą na odrobinę odpoczynku. 29-latek wyjaśnia, dlaczego wyposażyłby McLarena MP4/4 w stalowe hamulce i wyjechałby nim na ulice toru w San Jose, a następnie zjadł obiad z Alainem Prostem, Michaelem Schumacherem, Robertem Kubicą i Jarno Trullim.

Gdybyś miał wybrać miejsce dla nowego toru ulicznego, to w jakim mieście byś go ulokował i dlaczego?
„Los Angeles, ponieważ jest jednym z najgorętszych miast i mógłbyś się tam prawdopodobnie wmieszać w tłum Hollywoodu”.

Gdybyś miał wybrać jednego z byłych mistrzów świata jako kolegę zespołowego, kogo byś wybrał i dlaczego?
„Michael Schumacher, ponieważ jest tu jednym z najbardziej konkurencyjnych kierowców”.

Innowacje związane z dawną Formułą 1 – efekt przyziemienia, aktywne zawieszenie, turbodoładowanie, sześć kół – lista jest długa. Jeśli miałbyś przywrócić jedną z dawnych innowacji, co by to było i dlaczego?
„Chciałbym zwiększyć wagę i zastosować stalowe hamulce, aby stworzyć więcej okazji do wyprzedzania”.

Jakie nowości chciałbyś w przyszłości zobaczyć w F1?
„Mniej zmian w przepisach!”.

Załóżmy, że możesz jeździć tylko na jednym torze przez resztę swojego życia. Który z torów całego świata wybierzesz i dlaczego?
„Singapur. Po prostu kocham ten tor i – co oczywiste – jego szczególną atmosferę. Światła, ludzie w tym niezwykłym nastroju. To fantastyczne!”

Maserati, Alfa Romeo, Tyrrell i March – to tylko niektóre z zespołów, które odeszły z tego sportu. W jakim byłym zespole chciałbyś się ścigać i dlaczego?
„Tyrrell, przez wzgląd na jego wielką historię”.

Projektujesz nowy tor wyścigowy Formuły 1, łącząc wszystkie ulubione zakręty z obiektów całego świata. Jakie trzy zakręty są na szczycie twojej listy i dlaczego?
„Eau Rouge ze Spa, „korkociąg” z Laguna Seca i esy z Suzuki”.

Możesz podróżować w czasie i konkurować w każdej dekadzie Formuły 1, od 1950 do 1990. Jakie lata byś wybrał i dlaczego?
„Lata dziewięćdziesiąte, ponieważ ścigano się w nich doskonałymi samochodami”.

Co w obecnych przepisach chciałbyś zmienić i dlaczego?
„Chciałbym ponownie zakazać używania systemu KERS, ze względu na koszty”.

Gdybyś miał wybrać dwóch mistrzów świata Formuły 1 z różnych epok, aby obejrzeć ich ścigających się między sobą, to kto by to był?
„To żadna niespodzianka. Ayrton Senna i Juan Manuel Fangio”.

Gdybyś był szefem zespołu, kogo z obecnej stawki kierowców F1 wybrałbyś na pierwszego w swojej ekipie?
„Fernando Alonso”.

Tylko 19 z wszystkich torów wyścigowych na świecie jest w bieżącym kalendarzu F1. Możesz dodać jeszcze jeden. Który tor byś wybrał i dlaczego?
„Uliczny tor w San Jose w Stanach Zjednoczonych. To jeden z najtrudniejszych torów, po jakich kiedykolwiek jeździłem”.

Urządzasz przyjęcie przy obiedzie i możesz zaprosić cztery osoby ze świata sportów motorowych przeszłości lub czasów obecnych. Kogo zaprosisz?
„Alaina Prosta, Michaela Schumachera, Roberta Kubicę i Jarno Trullego – przywiózłby dobre wino!”.

Masz szansę poprowadzenia dowolnego legendarnego samochodu Formuły 1 z przeszłości (z wyłączeniem tych skonstruowanych przez twój obecny zespół). Który z bolidów byś wybrał?
„McLarena z 1998”.

Basen na dachu, kręgielnia, obrotowy bar sushi – to tylko niektóre z rzeczy, których nie posiadają motorhome'y. Jeśli miałbyś dodać jedną rzecz do siedziby swojego zespołu na torze, to co by to było?
„Zdecydowanie basen”.

Wyobraź sobie, że właśnie zdobyłeś tytuł mistrza świata. Gdzie zjadłbyś posiłek dla uczczenia tego faktu i co wybrałbyś z menu?
„Gdziekolwiek, ważne tylko, aby podwali świetne steki!”.

Źródło: formula1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.10.2022  Haas coraz bliżej rozstania z Schumacherem?
27.09.2022  Domenicali: Jestem jedynym, któremu zależy na powrocie GP Niemiec
04.11.2021  Glock: Perez zapewnia Red Bullowi przewagę na tym etapie sezonu
06.10.2021  Glock: Verstappen imponuje mi w tym roku swoim spokojem
21.03.2019  Glock broni Kubicę po nieudanym Grand Prix Australii
Tagi:
Glock T.
Wywiady

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
adnowseb, 31.08.2011 21:21[!]
Może jestem w błędzie ,ale uważam, że Timo Glock to najbardziej zmarnowany talent.
Przykro patrzeć jak się marnuje w słabym teamie.(podpisując długoterminowy kontrakt z dziewicą zrzekł się jakichkolwiek sukcesów.)
corey_taylor, 31.08.2011 21:36[!]
'Niemiec chciaby zjeść kolację z Robertem Kubicą'
trochę ciepłem mi tu powiało

a tak poważnie to również szkoda mi Timo, ale cóż
nie każdy kierowca może jeździć w dobrym teamie.
troche przecież sobie 'popunktował' w toyocie w 2008 i 2009 roku.
Simi, 31.08.2011 21:40[!]
Myślę, że bezpieczniej będzie powiedzieć: jeden z najbardziej zmarnowanych talentów.
To prawda. U boku Trullego w Toyocie spisywał się naprawdę nieźle i w lepszym zespole mógłby pokazać na co go stać.
No, ale cóż - kierowców F1 i tych aspirantów na posadę w F1 jest masa. Z kolei miejsc w czołowych zespołach tylko kilka.
jpslotus72, 31.08.2011 21:44[!]
"Mniej zmian w przepisach" - popieram (liczy się nie liczba paragrafów, ale ich jakość - mniej zmian, ale za to bardziej przemyślanych). "Stalowe hamulce" - dlaczego by nie? - i stalowe nerwy na dohamowaniach... "Tyrrell" - szczególnie ten ze Stewartem (największy konkurent Lotusa 72) czy Scheckterem i Depaillerem (bo końcówka teamu była już mniej chlubna).

@adnowseb
Timo w Virginie zawsze kojarzy mi się z galernikiem, zakutym w łańcuchy gdzieś głęboko pod pokładem...
Yurek, 31.08.2011 21:47[!]
@adnowseb - takich zmarnowanych talentów można wyliczać dziesiątki: Modena, Verstappen, Frentzen, Alesi, Capelli, Davidson... I poza Frentzenem i Alesim ci kierowcy niemal cały czas marnowali się w słabych zespołach. A kierowcy, którzy mogli osiągnąć więcej, ale ze względu na okoliczności nie osiągnęli: Barrichello, Coulthard, Montoya, Berger...
IceMan11, 31.08.2011 21:52[!]
@Yurek - Montoya bo z tych co wymieniłeś tylko jego widziałem w akcji był niesamowitym talentem i szkoda, że odszedł nie będąc MŚ. Reszty niestety nie mogę potwierdzić, ale zdaje się na twój instynkt.
Co do Timo. Gość był słabszy w kwalifikacjach, ale w wyścigu był naprawdę szybki, a teraz gdyby jeździł w lepszym zespole mógłby nieźle punktować. Opony jakie są wszyscy wiemy, a teraz kwalifikacje nie przesądzają o wszystkim, więc taki kierowca jak Timo czułby się jak ryba w wodzie.

Owszem widziałem Frentzena, ale z tego co mi wiadomo to najlepsze lata miał już za sobą, a ja powiem szczerze, że nie przyglądałem się za bardzo jego jeździe jak i wynikom :/
Karol26, 31.08.2011 22:32[!]
Gość ma potencjał ale nie ma auta tak bywa już wielu kierowców tak miało...
adnowseb, 01.09.2011 10:13[!]
Faktycznie,trochę żle się wypowiedziałem pisząc,że jest najbardziej zmarnowanym talentem.
W myślach miałem okres czasowy, lecz niestety nie sprecyzowałem wypowiedzi.
@Simi napisał to poprawnie.
@Yurek masz rację można wyliczyć sporo zmarnowanych talentów.
dymson, 01.09.2011 10:16[!]
konkretny gość bez zbędnego gadania
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca