F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.05.2024

Williams ogłasza wieloletni konkrakt z Alexandrem Albonem

14.05.2024

Kick Sauber z dużym pakietem poprawek na GP Emilii-Romanii

Verstappen krytykuje przepisy dot. przyznawania superlicencji

Hulkenberg: Komatsu robił wszystko, aby zatrzymać mnie w Haasie

Russell chętny na wyzwanie ścigania się z Verstappenem

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren nie będzie prosił Hamiltona o zmianę stylu jazdy

Zespół z Woking skupia się już na projekcie MP4-27, ale zapowiada jescze kilka poprawek do MP4-26.
Nataniel Piórkowski, 7 wrze?nia 2011, wyświetlenia: 2192<< | lista | T- | T+ | >>
Kierownictwo McLarena nie zamierza prosić Lewisa Hamiltona o zmianę agresywnego stylu jazdy, pomimo tego, że podejście Brytyjczyka doprowadzało do jego wielu wzlotów i upadków podczas trwającego sezonu.

Ostatnim dobitnym przykładem może być Grand Prix Belgii, podczas którego Hamilton odpadł z rywalizacji po kolizji z Kamuim Kobayashim. Obecnie kierowca zespołu z Woking znajduje się już 113 punktów za liderem klasyfikacji kierowców, a po ostatnim wyścigu wyprzedził go jego partner z zespołu.

Katastrofalny weekend na Spa mógł w pewnym sensie stanowić przedłużenie złej passy zapoczątkowanej wyścigiem na Węgrzech, gdzie po wypracowaniu pokaźnego prowadzenia Brytyjczyk spadł na czwartą pozycję w wyniku błędnej strategii i swoich własnych błędów. Z kolei przed wyścigiem na Hungaroringu udało się mu wywalczyć drugie pole startowe, a następnie wygrać Grand Prix Niemiec.

McLaren podkreśla jednak, że nie będzie prosił, aby Brytyjczyk zmienił swój styl jazdy, który zapewnił mu wiele sukcesów w Formule 1. „Lewis miał w tym sezonie wzloty i upadki, ale jest wspaniałym kierowcą, który wygrywał wyścigi w tym roku i w każdym, w którym bronił barw McLarena. Zawsze naciska bardzo mocno” – powiedział główny inżynier zespołu – Philip Prew.

„Oczywiście Lewis rozpoczął sezon z wielką nadzieją na wygranie mistrzostw i bez wątpienia jest to teraz bardzo trudne do osiągnięcia. Mocno naciskał, co jest konsekwencją wysokiego ryzyka i wydaje mi się, że możemy to dostrzec. Nie będziemy go prosić, aby się zmienił, ponieważ Lewis prezentuje bardzo dynamiczne i agresywne podejście, w czym w pełni go wspieramy. Wygrał juz mistrzostwo i taki jest nasz zamiar. Lewis jest bardzo mądrym facetem i doskonałym kierowcą wyścigowym. Pomyśli nad tegorocznymi trudnościami i wróci jeszcze silniejszy” – dodał.

Prew przyznał, że McLaren skupia się już na przygotowaniu bolidu na sezon 2012, ale do tegorocznego samochodu trafi jeszcze kilka poprawek, które poprawią jego tempo. „To zawsze jest zrównoważone, ale gdy zbliżamy się do końca tego sezonu, to wysiłki skupiają się już na MP4-27. Jest jeszcze jednak dużo wiedzy, którą możemy wyciągnąć z MP4-26, więc na tę chwilę takie są plany rozwoju. Musimy analizować elementy, które dadzą korzyści w czasach okrążeń, a które mamy zamiar zastosować w nadchodzącym roku. Na przykład przednie i tylne skrzydła będą ewolucją dostosowaną do zmian w przepisach, więc mamy nadzieję, że będziemy z nich mogli czerpać korzyści w obu sezonach”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.05.2024  Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki
06.05.2024  Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena
06.05.2024  Norris: Wielu we mnie wątpiło
01.05.2024  Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
Tagi:
McLaren
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
marios76, 08.09.2011 22:05[!]
@Simi- nie do końca. Button w tym sezonie wyprzedzał naprawdę wiele razy, a przygód miał jakby mniej. Zwłaszcza teraz nie można mu odmówić widowiskowej jazdy. Oczywiście dla niektórych widowisko jest tylko wtedy jak drzazgi lecą. Dla mnie jak Webber wyprzedza Alonso na Eau Rouge... Co do McRae- faktycznie- sam pozbawił się 2 tytułów mistrzowskich, na własne życzenie. Tyle, że w rajdach leciał sam... Lewis często kogoś ze sobą zabiera- taka różnica. Chłopak zebrał masę krytyki, niestety uzasadnionej i mam nadzieję, że wytrzyma presję i jednak odniesie jeszcze jakieś zwycięstwo w tym sezonie. Nie jestem w stosunku do niego zawistny, ale nawet Button go broni- czyli zespół pracuje nad PR i to mnie bawi- powinni mieć to wkalkulowane w ryzyko wyścigowe, a się tłumaczą, mamią i udają. Na mnie to działa... jak płachta na byka. :)
Simi, 09.09.2011 13:26[!]
Dla mnie jazda widowiskowa to agresywne, brawurowe i nieraz na granicy ryzyka manewry wykonywane prze kierowców, jednak najczęściej bezkolizyjnie, choć opisana przeze mnie jazda sprawia, że kraksy zdarzają się częściej niż w przypadku innych kierowców.
Jednak widowiskowa jazda to nie jest częste wyprzedzanie. To jedynie skuteczne ściganie się, wypełnione manewrami, które udowadniają, że kierowca potrafi trzymać rękę na pulsie i panować nad emocjami. To jednak nie jest widowiskowa jazda. Mimo to, doceniam kierowców mniej brawurowych. Zresztą, to Alonso jest moim ulubionym kierowcą, a jego styl jazdy różni się od tego prezentowanego przez Sennę, czy Hamiltona.

Reasumując - Lewis jest kierowcą jeżdżącym widowiskowo i naprawdę ostro. Musi jeszcze nauczyć się panować nad emocjami jadąc bok w bok z innym kierowcą. Jego sytuacja jest jednak inna od tej Vettela, którego błędy w walce koło w koło wynikają/wynikały z nieszczególnie dobrych umiejętności jeśli chodzi o pojedynki o pozycję.
NEO86, 09.09.2011 17:53[!]
Ja mam całkowicie odmienne zdanie na temat umiejętności Vettela niż Simi :))
Simi, 09.09.2011 19:10[!]
No widzisz - tak to już jest. Jednak ja zawsze mówię, że to dobrze, że każdy człowiek ma inną opinię na dany temat. W odmiennej sytuacji nie można byłoby prowadzić takich dyskusji :)
Pozdrawiam
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca