F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Newey nie wyklucza testowania części na 2012 rok w końcówce sezonu

Szef techniczny RBR zastrzegł jednak, że zespół przede wszystkim będzie pilnował swych sekretów.
Michał Sulej, 19 pa?dziernika 2011, wyświetlenia: 1933<< | lista | T- | T+ | >>
Szef techniczny i główny projektant Red Bulla – Adrian Newey nie wyklucza możliwości zamontowania w bolidzie RB7 nowych części opracowanych z myślą o przyszłorocznych mistrzostwach, aczkolwiek tylko i wyłącznie w przypadku, gdy nie będzie się to wiązało z ryzykiem ujawnienia poufnych szczegółów projektu.

Newey, którego dwa ostatnie projekty, noszące oznaczenia RB6 i RB7 całkowicie zdominowały sezony 2010-2011, zdobywając wszystkie cztery tytuły mistrzowskie, twierdzi, że całość wysiłków zespołu skupia się teraz na przyszłorocznym modelu – RB8. Brytyjczyk uważa, że na nowy koncept najprawdopodobniej w znacznym stopniu wpłyną zmodyfikowane przepisy, zakazujące stosowania dmuchanych dyfuzorów wraz z końcem sezonu 2011.

„Wszystkie nasze prace rozwojowe skupiają się na przyszłym roku, ale jeśli znajdziemy przy tym coś dotyczącego również aktualnego bolidu, możemy zdecydować się na zastosowanie tego, o ile w ten sposób nie odkryjemy naszych kart” – powiedział podczas imprezy medialnej zorganizowanej w siedzibie zespołu w Milton Keynes z okazji przypieczętowania tytułów mistrzowskich. „W przyszłorocznym regulaminie nie ma zbyt wielkich zmian, poza kwestią umiejscowienia wydechu, a to w ogromnym stopniu wpłynie na projekt bolidu. Pracujemy nad tą restrykcją i próbujemy znaleźć jak najlepsze rozwiązanie” – dodał.

Newey ponadto przyznał, że sukcesy jego projektów sprawiły mu niemałą satysfakcję, podobnie jak możliwość uczestniczenia w procesie przeobrażania Red Bulla z zespołu środka stawki na dwukrotnych mistrzów świata. „To coś wyjątkowego, ponieważ dołączyłem do Red Bulla, kiedy zespół jeszcze raczkował, a następnie dorastaliśmy z nadzieją na wygrywanie wyścigów i być może mistrzostw. Równie wyjątkowa była możliwość udowodnienia w tym roku, że sezon 2010 nie był tylko naszym jednorazowym przebłyskiem”.

„Kiedy dołączyłem do zespołu, mieliśmy ludzi z Jaguara, a Christian Horner zaczynał zatrudniać nowych pracowników. Tak naprawdę przede wszystkim chodziło o wspólne dostrajanie się do siebie. W latach 2007-2008 wciąż budowaliśmy naszą infrastrukturę. Na to potrzeba czasu. W Williamsie i McLarenie moja praca w znacznej mierze obracała się tylko wokół projektowania, ale tutaj zdaliśmy sobie sprawę, że to nie zadziała. To, co osiągnęliśmy, jest fantastyczne. Panuje tutaj niesamowita atmosfera, zrodzona z pasji” – podsumował.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.04.2024  Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu
26.04.2024  Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku
25.04.2024  Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla
25.04.2024  AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla
17.04.2024  AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech
Tagi:
Red Bull
Newey A.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 19.10.2011 22:19[!]
Zawsze można zamontować jakąś atrapę, żeby konkurencja miała przez zimę o czym myśleć... "Dezinformacja jest jednym z najważniejszych zadań wywiadu" - podkreślał jeden z przełożonych dzielnego porucznika Klossa. :)
Karol26, 19.10.2011 22:30[!]
Oni coś wymyślą. Na pewno na Vettelu będą testować części. Mogą sobie na to pozwolić bo nie zawsze wszystko widać;)
Nirnroot, 20.10.2011 01:14[!]
Czyli jak nagle Mark i Seb odskoczą na półtorej sekundy od rywali, to już wiemy dlaczego ;]
Prozacson, 20.10.2011 07:01[!]
Pamiętajcie że takie "atrapy" mogą też wpłynąć na wynik testów (Jeśli chodzi o wydech) to zaburzyć aerodynamikę lub być szybko rozszyfrowane jako że ten "lewy" wydech nie generował by ciepła a co jest jasne zespoły jak i realizatorzy TV korzystają z Kamer termowizyjnych. Wiec podejrzewam że pan Newey i tak nas zaskoczy :)
sneer, 20.10.2011 11:03[!]
Nie będą testować, to taka zadyma. Powalczą jeszcze o vice dla Webbera.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca