F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Personel zespołów na torze nie zostanie zwiększony

Mniejsze zespoły nie zgodziły się na zwiększenie liczby pracowników z 47 do 55.
Nataniel Piórkowski, 13 listopada 2011, wyświetlenia: 1532<< | lista | T- | T+ | >>
Czołowym zespołom Formuły 1 nie udało się uzyskać zgody na zwiększenie liczby personelu na torach wyścigowych od przyszłego sezonu, po tym, jak zmiany w konstrukcji Porozumienia o Ograniczaniu Zasobów (RRA) zostały zablokowane przez mniejsze stajnie.

W myśl przepisów obecnie regulujących sport, każdy zespół obejmuje limit 47 pracowników na Grand Prix, z czego 45 obsługuje samochody, a dwóch zajmuje się sprawami związanymi z systemem KERS.

W padoku toczyły się dyskusje o zwiększeniu personelu do 55 osób, aby złagodzić niektóre z utrudnień spoczywające na barkach obecnych członków zespołów. Mniejsze zespoły obawiały się jednak, że sytuacja ta będzie tylko służyła niepotrzebnemu napędzaniu karuzeli kosztów i ostatecznie propozycja poprawki w RRA została odrzucona.

Szef Stowarzyszenia Zespołów Formuły 1 – Martin Whitmarsh w taki sposób skomentował całą sytuację: „Większe zespoły próbowały to zrobić, ale zostały zablokowane. Wszystko zamknęło się wewnątrz FOTA. Jest 45 pracowników, a ich liczba wzrosła do 47 ze względu na KERS. Później pojawiało się jeszcze kilka innych wyjątków, a ludzie mówili: «Dobra. Dlaczego to szufladkujecie? Pomińcie wszystkie wyjątki i zwiększcie tę liczbę do 55». Dla nas było to komfortowe, ale już z psychologicznego punktu widzenia mniejsze zespoły odbierały to niekorzystnie. Wydaje mi się, że powinniśmy to uszanować. Kiedy mieliśmy na padoku po 60, 70 lub 80 osób i zaproponowano zmniejszenie personelu do 45, mówiliśmy: «To jest niemożliwe do zrobienia», ale w rzeczywistości sprawdza się całkiem nieźle”.

Zespoły Formuły 1 wciąż gorąco debatują nad ogólną przyszłością całego RRA, a spotkanie w tej sprawie może odbyć się jeszcze podczas Grand Prix Brazylii. Wtedy to ma zostać omówiona nowa propozycja przedstawiona przez Red Bull Racing, która może zakończyć kontrowersyjny spór. Zespoły miały spotkać się pierwotnie podczas Grand Prix Abu Zabi, które odbywa się w ten weekend, ale ostatecznie podjęto decyzję o jego przełożeniu, ponieważ szefom zespołu nie udało się wygospodarować odpowiednich ilości wolnego czasu.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
19.02.2024  Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
05.02.2024  Komisja F1 przyjęła nowy harmonogram Grand Prix ze sprintem
Tagi:
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pawlos, 13.11.2011 11:25[!]
A to akurat popieram.
Adam1970, 13.11.2011 11:30[!]
Cytat :
Kiedy mieliśmy na padoku po 60, 70 lub 80 osób i zaproponowano zmniejszenie personelu do 45, mówiliśmy: «To jest niemożliwe do zrobienia», ale w rzeczywistości sprawdza się całkiem nieźle”.

Dobre :D
To towarzystwo musi być trzymane za buzię bo pozostawione samemu sobie zrobi sobie krzywdę np. stworzy nową serię wyścigów która za chwilę padnie.
marrcus, 13.11.2011 14:32[!]
wiecej pracowników to zawsze więcej pracy dla ludzi, małe zespoły nie muszą zatrudniać wiecej osób nikt im nie karze, jak się nie podoba to moga se mieć nawet 30
Dante, 13.11.2011 16:06[!]
@marrcus - Ty się o pracę dla tych biednych ludzi nie bój... Kiedy topowe zespołu zaczną zatrudniać jeszcze więcej osób to przewaga nad końcem stawki znowu się powiększy (dosłownie każda przewaga - łącznie z psychologiczną) i HRT z Virginem będą nieklasyfikowane we wszystkich wyścigach ze względu na stratę do lidera. Poza tym zdanie zaczyna się z dużej litery a kończy się kropką.
Busisko, 13.11.2011 17:37[!]
@Dante cwaniaku, to jest internet i tego typu posty mogą być pisane bez dużej litery i kropki
Dante, 14.11.2011 22:40[!]
@Busisko - Piszesz posty w języku Polskim, więc masz stosować się do zasad pisowni czy ci się to podoba czy nie. Poza tym internet nie upoważnia ciebie do obrażania innych i "wyłączania" kultury osobistej.
EOT. Bo pewnie polecą warny...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca