|
|
|
|
|
|
De la Rosa krytykuje format testów młodych kierowców |
Hiszpan nie rozumie, dlaczego Paffet jest ciągle uznawany za młodego kierowcę, a Alguersuari nie. |
|
•Nataniel Piórkowski, 19 listopada 2011, wyświetlenia: 2691 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Pedro de la Rosa skrytykował format testów młodych kierowców mówiąc, że jest on niesprawiedliwy w stosunku do bardziej doświadczonych kierowców, którzy w dobie zaciskania pasa, zajmują miejsca na tyłach garażu.
„Jak dla mnie sensowne jest pozwolenie na ograniczone i kontrolowane testy, które pozwoliłyby utrzymać ograniczenia wydatków” – napisał rezerwowy kierowca McLarena w swej kolumnie na stronie formulasantander.com.
„Dajmy sobie jednak spokój z ograniczaniem ich do trzech dni w sezonie i dedykowaniem ich wyłącznie młodym kierowcom. Wydaje mi się to przesadą i pogwałceniem norm, które powinny być najlepszym przykładem konkurencyjności i innowacji w świecie wyścigów samochodowych” – dodał Hiszpan, stwierdzając, że śmieszy go to, iż 21-letni Jaime Alguersuari z Toro Rosso nie może brać udziału w testach tylko dlatego, że wystartował w więcej niż dwóch Grand Prix, a w myśl obowiązujących przepisów, 30-letni Gary Paffett jest ciągle uznawany za młodego kierowcę.
„Czy można sobie wyobrazić Davida Ferrera grającego w Pucharze Davisa w zastępstwie kontuzjowanego Rafaela Nadala, bez konieczności sześciomiesięcznego procesu przygotowań?” – zastanawiał się de la Rosa, który ostatni raz wystąpił w Grand Prix podczas tegorocznej rundy mistrzostw F1 na kanadyjskim torze Gilles'a Villeneuve'a w Montrealu.
Źródło: autosport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|