F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

De la Rosa krytykuje format testów młodych kierowców

Hiszpan nie rozumie, dlaczego Paffet jest ciągle uznawany za młodego kierowcę, a Alguersuari nie.
Nataniel Piórkowski, 19 listopada 2011, wyświetlenia: 2691<< | lista | T- | T+ | >>
Pedro de la Rosa skrytykował format testów młodych kierowców mówiąc, że jest on niesprawiedliwy w stosunku do bardziej doświadczonych kierowców, którzy w dobie zaciskania pasa, zajmują miejsca na tyłach garażu.

„Jak dla mnie sensowne jest pozwolenie na ograniczone i kontrolowane testy, które pozwoliłyby utrzymać ograniczenia wydatków” – napisał rezerwowy kierowca McLarena w swej kolumnie na stronie formulasantander.com.

„Dajmy sobie jednak spokój z ograniczaniem ich do trzech dni w sezonie i dedykowaniem ich wyłącznie młodym kierowcom. Wydaje mi się to przesadą i pogwałceniem norm, które powinny być najlepszym przykładem konkurencyjności i innowacji w świecie wyścigów samochodowych” – dodał Hiszpan, stwierdzając, że śmieszy go to, iż 21-letni Jaime Alguersuari z Toro Rosso nie może brać udziału w testach tylko dlatego, że wystartował w więcej niż dwóch Grand Prix, a w myśl obowiązujących przepisów, 30-letni Gary Paffett jest ciągle uznawany za młodego kierowcę.

„Czy można sobie wyobrazić Davida Ferrera grającego w Pucharze Davisa w zastępstwie kontuzjowanego Rafaela Nadala, bez konieczności sześciomiesięcznego procesu przygotowań?” – zastanawiał się de la Rosa, który ostatni raz wystąpił w Grand Prix podczas tegorocznej rundy mistrzostw F1 na kanadyjskim torze Gilles'a Villeneuve'a w Montrealu.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.11.2023  De la Rosa: Tor w Las Vegas nie stanowi wyzwania dla kierowców
02.11.2023  Krack: Lawrence oraz Alonso nie są zadowoleni z obecnej sytuacji
28.12.2022  De la Rosa: Kraksa Pereza z Monako nie była celowa
05.12.2022  De la Rosa: Wiek nie może decydować o tym kto nadaje się do F1
29.09.2022  Leclerc chwali Verstappena za dojrzałą rywalizację
Tagi:
Testy
De la Rosa P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Patrick, 19.11.2011 16:52[!]
Zazdrość że Gary jeździ więcej od niego? Ale też prawdę mówi.
Adakar, 19.11.2011 17:55[!]
@Patrick
poza tym te jazdy testowe dla mlodych to sciema na maksa ... przeciez widać, co sie tam dzieje. Każdy testuje bolid i rozwiązania a nie "młode talenty"
Loxley, 19.11.2011 20:39[!]
co z tego że zespoły testują nowe części? dla debiutantów to i tak cenne doświadczenie.
Kamikadze2000, 19.11.2011 20:53[!]
@Loxley - dlatego cwaniacy biorą "młodego" Paffeta. ;]
rno2, 19.11.2011 20:58[!]
Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. W chwili obecnej zespoły są na limicie jeśli chodzi o pracę załogi - 20 wyścigów + przedsezonowe testy. Jeśli dołożą testy w trakcie sezonu (oprócz tych w Mugello, które są też jakby testami przedsezonowymi, tyle że na rozpoczęcie europejskiej serii), to zespoły będą musiały stworzyć drugie ekipy mechaników, co znowu wygeneruje olbrzymie koszty utrzymania zespołów...
5cuderi4, 19.11.2011 23:26[!]
Nie do końca rno2. Wystarczy, że testy zostaną zorganizowane w poniedziałek po danym GP.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca