F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Auto GP wprowadza zmiany w wyścigach na sezon 2012

Organizatorzy wprowadzają m.in. obowiązkowy pit-stop w drugim wyścigu.
Mariusz Karolak, 30 listopada 2011, wyświetlenia: 3484<< | lista | T- | T+ | >>
W trzecim sezonie Auto GP wprowadzone zostaną pewne zmiany w przeprowadzaniu wyścigów.

Obecnie postoje były obowiązkowe jedynie w pierwszym, dłuższym wyścigu. Teraz zjazd do alei serwisowej będzie odbywał się również w drugim wyścigu, który dodatkowo będzie dłuższy.

Kolejność na starcie drugiego wyścigu będzie tak jak dotychczas wyłaniana poprzez odwrócenie pierwszej ósemki, także ilość punktów przyznawanych za ten wyścig nadal będzie mniejsza.

Enzo Coloni, właściciel zespołu Coloni oraz szef serii Auto GP uważa, że te zmiany spowodują, iż mistrzostwa staną się jeszcze bardziej atrakcyjne. Już teraz zresztą wiadomo, że w przyszłorocznym kalendarzu odbędzie się runda w Brazylii i Stanach Zjednoczonych. „Współcześnie postoje często decydują o kolejności na mecie, zarówno w F1, jak i GP2. Myślimy, że wprowadzając obowiązkowy postój również w drugim wyścigu dostarczamy naszym kierowcom lepszy pakiet”.

„To jest kolejny etap w rozwoju mistrzostw, które już teraz są liderem w swej klasie. Stanowią najlepsze pole treningowe dla młodych talentów, które pragną jak najlepiej przygotować się do rywalizacji w czołowych seriach wyścigowych. Poza tym poprzez wprowadzenie strategii do wyścigu drugiego dajemy zespołom i kierowcom potężną broń do odrabiania strat w przypadku, kiedy na przykład startuje się z końca stawki po nieudanym pierwszym wyścigu”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.10.2014  Michimi wygrał finał sezonu Auto GP w Portugalii
19.10.2014  Pal Kiss wygrał wyścig Auto GP na torze Estoril
17.08.2014  Pal Kiss wygrywa drugi wyścig, Sato zdobywa mistrzostwo
16.08.2014  Kimiya Sato wygrywa na Nurburgringu po karze dla Pal Kissa
20.07.2014  Roda wygrywa swój pierwszy wyścig w tym sezonie
Tagi:
Auto GP

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Karol26, 30.11.2011 22:16[!]
Ciekawa seria. Oglądałem większość wyścigów sezonu 2011 tej serii i jedyną wadą było to, że brało udział mało ekip czy też zawodników. Niektóre wyścigi były bardzo ciekawe a tory takie jak Brno mają okazję przywitać openwheel'e na światowym poziomie :)
Adakar, 01.12.2011 08:09[!]
@Karol26
AutoGP NIE jest serią na "światowym" poziomie. To Średni wyższy poziom europejski (jesli chodzi o zaawansowanie i prędkość bolidów) i mocno Średni poziom zawodników. Europejski poziom naturalnie. Co więcej, przewaga jest Włochów...
Kamikadze2000, 01.12.2011 10:51[!]
Ja zaliczam tę serię to kategorii serii "juniorskich". Bolidy niewątpliwie są tam bardzo mocne i rywalizacja jest ciekawa. Jedyna wada jednak to nieco ponad 10 wozów na starcie. Oby się to zmieniło w przyszłym sezonie, bo skończy, jak SF czy też A1GP.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca