nom mam klawiature bez ch...jeszcze chcialem bez sarkazmu dopisac ze obstawiam Kimiego w tym super Lotusie(kontunuacji zeszlorocznego bolidu) wysoko. Bo az na pozycji 10,11 lub 12tej lub nawet wyzej. FORZA LRGP Roots
Ale niezależnie od tego czy to "ch" czy "h", charyzmatyk nie oznacza bynajmniej osoby charyzmatycznej - a z Twojej wypowiedzi można wnioskować, że tak właśnie sądzisz. Co do nowego bolidu z Enstone, podejście będzie inne, a kontynuacja wykluczona jest z powodów oczywistych (przedni wydech), ale mądrzyj się jak chcesz, na zdrowie.
Ciesze sie, ze bedzie Kimi bo przynajmniej zobaczymy jak ten Lotus jezdzi. Nie wydaje mi sie, zeby mu przygotowali jakies super auto, ale zawsze kolejny ciekawy kierowca do ogladania wiecej :-)
to moze mialo byc zhizmatyk? albo schizmatyk..myslalem ze charyzma bo charyzmatyczny lub kierowca charyzmatyk. coz moze takiego slowa nie ma slowniku trudno. Ale tez nie wiedzialem ze jestesc inzynierem z Enstone..no wiesz takie slowa jak kontynuacja niemozliwa robia na mnie wrazenie. Nie wiedzialem ze juz znasz plany. Bo ja jestem pewien ze ich "dzielo" bedzie swoista kontynuacja poprzedniego bolidu tylko wydech im zmienia hahah
@schuey - ta maszyna posiada "dmuchany dyfuzor", więc kilka rzeczy będzie musiało ulec zmianie. Zobaczymy, jak sobie poradzą. RBR, McL, Merc oraz LRGP to zespoły z najlepiej rozwiniętą ową nowinką - trzy ostatnie opierają swój bolid na tym komponencie. W przypadku MŚ nie wiadomo, co jest ich faktyczną przewagą. Oni z pewnością sobie z tym poradzą, ponieważ mają wiele "asów w rękawie", są prekursorami tej nowinki. Bez problemu zastąpią ten dyfuzor czymś innym. No ale zobaczymy... pzdr :)
Chodzi mi o to ze nie odegraja zbyt wiekszej roli w nadchodzacym sezone. Nawet z Kimim, ktory zreszta jezdził w F1 tak idiotycznie jak Hamilton..Jego wyczyny tez sa slynne
RY2N, 05.12.2011 11:17 | | |
@schuey
Boulier niedawno ogłosił że bolid na 2012 zaczynają od czystej kartki. Dlatego ze wszystkich 12 bolidów w obecnej F1, ten będzie w przyszłym roku w najmniejszym stopniu kontynuacją poprzedniego.
ok., sprawdziłem -> to nie był Boullier tylko dyrektor techniczny zespołu Lotus Renault GP – James Allison
@schuey
Wszystko byłoby w porządku, gdybyś tego "charyzmatyka" wstawił w cudzysłów - czasem specjalnie używamy tu niepoprawnych form czy odmian (dla śmiechu albo dla "efektu"), ale wtedy dobrze jest użyć cudzysłowu - oznacza on, że używasz tego określenia z przymrużeniem oka - i nikt się nie przyczepi...
A co do Lotusa (ex LRGP), to Boullier zapowiadał (w przeciwieństwie do Ferrari) bardziej konserwatywne podejście - może to lepiej? - dla Kimiego i tak będzie to "rewolucja"... Ale mam nadzieję, że jakieś pozytywne zmiany - poza powrotem wydechu na "jego miejsce" - jednak będą.
http://www.tvn24....akcje,wiadomosc.html
Cytat : "IceMan" otrzymał ponoć akcje zespołu, ale zrzekł się wynagrodzenia oraz premii za wyniki.
to prawda ? Jak dla mnie to efekt braku realnych funduszy, dlatego płacą Kimiemu udziałami ... Wtedy zawsze może przejść za 2 lata do lepszej ekipy i być współwłaścicielem Lotusa ... coś jak w NASCAR ... gdzie właściciele ekip NIE śmigają w swoich ekipach :-)
Nowe standardy wprowadza Kimi.
Co więcej, jeżeli odbuduje ekipę, to za 2 lata sprzeda udziały z zyskiem. Ross Brawn pokazał jak to się robi ;-)
@Adakar jak sadzisz bedzie to ostatni sezon Lotusa? Kimi sie zrzeka wyplaty i premii. Bo pewnie nie maja siana (jak wiadomo Kubica dla nich nic nie zarobił). A ewentualnie za sezon 2012 odkupi jakis nowo wchodzacy zespol akcje Lotusa i tak Kimas dostanie kase za jazde..Oj cienutko Lotus ciniutko
@Adakar
To raczej nie sprawa zespołu, tylko podejścia Kimiego - może chce w przyszłości wystawić w F1 zespół "Raikkonen GP" ("Iceman GP")? :) Już podczas negocjacji z Williamsem były doniesienia o tym, że Fin zamierza wykupić część akcji zespołu - dlatego wygląda to raczej na jakiś jego pomysł (nie bez powodu mówią o nim: "ekscentryczny")... Z Williamsem sprawa niby rozbiła się o jego wygórowane wymagania finansowe - ale skoro w Lotusie chce jeździć na takich warunkach, to raczej nie poszło o kwotę czystej gotówki na kontrakcie... Jaką rolę w tym wszystkim gra jego katarski sponsor? Może to przegapiłem - czy Narodowy Bank Kataru włączy się w sponsorowanie Kimiego w Lotusie (być może Fin będzie miał gażę "sponsorską")?
@schuey
"Ale tez nie wiedzialem ze jestesc inzynierem z Enstone..no wiesz takie slowa jak kontynuacja niemozliwa robia na mnie wrazenie. Nie wiedzialem ze juz znasz plany. Bo ja jestem pewien ze ich "dzielo" bedzie swoista kontynuacja poprzedniego bolidu tylko wydech im zmienia hahah"
Śmiejesz się z niego, a sam głupoty piszesz.
obrońco ucisnionych, strapionych i zadnych wiekszej wiedzy ufoF1
zjezdzacie z tematuf ze masakra
Ciesze sie ze Iceman powraca ale podobne teksty mawiali o powrocie Schumiego
@IceMan11
Przykłady? Schumacher chociażby, a wcześniej Mansell. Dokładnie ten sam schemat. Zresztą historię powrotu Schumiego miałem przed oczami, gdy pisałem komentarz.
Naprawdę nie widzisz różnicy? Schumacher wracając był 8 lat starszy od Raikkonena, po odejściu praktycznie nie jeździł samochodem na wysokim poziomie rywalizacji, a tylko nabawił się kontuzji na motocyklu (Kimi zaliczył WRC, epizod w NASCAR i zdobywał doświadczenia, dzięki którym mógł stać się tylko lepszym kierowcą), wreszcie Michael miał przerwę dłuższą, podczas której bolidy F1 zmieniły się diametralnie. Iceman zna tymczasem specyfikację z 2009 roku, KERS - od tego czasu zmienił się tylko dostawca opon, doszedł DRS i kilka innych drobiazgów regulaminowych, które na jego formę nie będą miały raczej wpływu. Mansell też inna para kaloszy, bo wrócił po 40tce. Zresztą na 6 wyścigów 1 wygrał i zdobył raz PP, także ten...
Swoją drogą to jest fantastyczne na tej stronie, że większość wątpi w dobrą formę Kimiego, który wyskoczył sobie z F1 na dwa lata i śmigał na najwyższym poziomie w WRC, natomiast jeszcze więcej osób pisze o Kubicy w FERRARI, podczas gdy ten od 10 miesięcy w ogóle nie siedział w samochodzie.
|