Lepsze niż to HRT, choć tamci za wysoko poprzeczki nie zawiesili:)
W nowym sezonie nie będzie już także AT&T Williams, gdyż amerykańska firma telekomunikacyjna przestała być sponsorem tytularnym ekipy. Na oficjalnej stronie zespołu loga AT&T Williams zostały zastąpione logami Williams F1.
Ciekawe, czy skończy się na Williams F1, czy może na QNB Williams, albo Randstad Williams? Randstad ma zwiększyć swoje zaangażowanie w obecnym roku.
I tyle Bransona w F1. Przecwaniaczony projekt.
@SirKamil - może Branson myślał, że skoro jego konsorcjum odnosi sukcesy wszędzie, to tak samo stanie się w Formule 1. Acz zapowiedział, że Virgin będzie sponsorem Marussi.
Groźne, hehe... Ale bardzo dobry! :))
Skrzyżowane przedmioty chyba bardziej chwycą,
na przykład mógłby być tłok z kierownicą.
Takie... amerykańskie.
Bronson zarobił na tym i tylko mu oto chodziło
Manor wszedł nie stać go było na wyższe budżety
Za 15 milionów Funtów wykupił razem z reklamami zespół
wcześniej dał 5mln Funtów góra
Potem sprzedał go Rosjanom za około 30mln Funtów
i to bez bazy bo Rosjanie oddzielnie ją wykupili od Nicka
wszedł za to do historii i jeszcze ten rok był w nazwie
i jako nazwa
taki interes zrobił
jeszcze się będzie o tym mówić
A logo jest ładne
Lysy, 01.01.2012 19:09 | | |
Caterham w Lutym pokaże bolid, wynika ze stronki :P
x64, 01.01.2012 19:47 | | |
@Ranguren, skoro nie piszesz wierszem to pisz w jednej linii.
No fajne to nowe logo, kojarzy mi sie troche z motocyklami. Ciekawe, czy w 2012 nadal beda ostatni czy moze nadrobia jakies cenne sekundy. Oby Timo mogl cos pokazac, bo jak na razie, to za bardzo sie nie wyroznial.
@Yurek
Dzieki za linka, bo chyba przeoczylam tego newsa. To faktycznie bez KERS moga miec od poczatku trudniej, ale z tym McLarenem, to myslalam, ze cos wiecej technicznie niz tylko wypozyczenie tunelu aero. Ale z drugiej strony, to i tak wolalabym, aby to Caterham byl wyzej i zdobyl swoje pierwsze punkty, bo za nich bardziej trzymam kciuki :)
@katinka - współpraca będzie obejmować również między innymi wykorzystanie symulatora czy dozwoloną w ramach przepisów pomoc w uzyskaniu własności intelektualnej. Zresztą nie można mówić "tylko" o tunelu aerodynamicznym - jeśli Marussia wykorzysta go efektywnie, nowy bolid może być znacznie lepszy niż MVR-02 (ale nie oczekujmy cudów); tunel aero jako pierwszy wprowadził Brabham w 1963, a ci myśleli, że w 2010 i 2011 wyjdzie im projektowanie oparte tylko na CFD. Zresztą Wirth nigdy nie miał udanego projektu. Uważam, że Marussia wyprzedzi w przyszłym sezonie w klasyfikacji HRT, ale nic poza tym - dziwi mnie, że HRT jeszcze nie ogłosił dostawcy silników (Lotus zmianę dostawcy na Renault ogłosił na początku listopada 2010), a jest to ważne, bo żeby samochód był efektywny, silniki powinno umieszczać się sześć miesięcy przed rozpoczęciem sezonu. Poza tym ciekawi mnie, czy pieniążki od Thesan są rzeczywiste, a ich ilość zgodna z umową. Wywalenie Kollesa i ostatnie słowa Pereza-Sali też nie napawają optymizmem. Ale HRT dokonało małego cudu już w 2010 i 2011, dlaczego i teraz by w cudowny sposób nie być przed Virginem, tfu, Marussią?
tragedia
|