F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało

Brytyjczyk sądzi, że jedynym minusem MVR-02 była kiepska strona aerodynamiczna.
Nataniel Piórkowski, 24 stycznia 2012, wyświetlenia: 2980<< | lista | T- | T+ | >>
Konsultant Marussia Racing- Pat Symonds uważa, że bolid zespołu z sezonu 2011 dysponował w niektórych obszarach bardzo dużym potencjałem, jednak był on skutecznie niweczony przez kiepską stronę aerodynamiczną.

Rosyjska stajnia rozstała się w ubiegłym roku z dotychczasowym projektantem – Nickiem Wirthem oraz zerwała ze strategią projektowania i rozwoju bolidu wyłącznie w oparciu o CFD, wzbogacając ją o testy w tunelu aerodynamicznym i nowe partnerstwo techniczne z McLarenem.

Były dyrektor techniczny Renault F1 Team sądzi, że w sezonie 2011 potencjał samochodu ograniczała wyłącznie kiepska aerodynamika. „To prawda, dogłębnie analizowaliśmy naszych konkurentów, dokładnie analizowaliśmy także gdzie jest nasze miejsce i myślę, że pod względem mechanicznym nasz bolid był dużo lepszy od innych samochodów z ogona stawki. Osiągi w wolnych zakrętach były znacznie bliższe normom niż te z szybkich wiraży. Samochód bardzo dobrze reagował na zmiany, nie miał problemów z ogumieniem, nie był trudny w prowadzeniu, więc myślę, że nasze osiągi przy wolnych prędkościach były na rozsądnym poziomie. Przy wysokich prędkościach nie było dobrze i oczywiście winna jest temu aerodynamika. Spójrzmy prawdzie w oczy, największą część osiągów, bolid Formuły 1 zawdzięcza właśnie jej. Tego nam brakowało i na ten obszar musimy naciskać”.

Brytyjczyk dodał również, że Marussia korzysta z doświadczenia Timo Glocka, który będzie reprezentował barwy zespołu już trzeci rok z rzędu. „Jest dobry. Jest bardzo komunikatywny i ostro naciska. To dobry punkt odniesienia dla zespołu. Jestem bardzo, bardzo zadowolony, że mamy go u siebie. Wydaje mi się, że gdy próbujesz rozwijać bolid, rozwijać zespół, to gdy nie masz punktu odniesienia, pewnej ciągłości, może się to okazać bardzo trudne. Timo jest bardzo istotną częścią naszego progresu”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2016  Rodzina Bianchiego poczyniła kroki prawne przeciwko władzom F1
22.02.2015  McLaren chciał utworzyć swój drugi zespół?
21.02.2015  Horner docenia starania Manora w walce o powrót do F1
20.02.2015  Manor zapewnił sobie dostawy silników Ferrari
20.02.2015  Manor wyjdzie spod kontroli administratora
Tagi:
Symonds P.
Marussia
Virgin
Glock T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 24.01.2012 12:20[!]
Z pewnością, gdyby wóz był rozwijany, nie walczyłby z HRT o palmę "czerwonej latarni". Dla nich niestety było inaczej. ;)
Adakar, 24.01.2012 12:37[!]
Brytyjczyk sądzi, że jedynym minusem MVR-02 była kiepska strona aerodynamiczna.

Duuh!...We already known that Sherlock
SirKamil, 24.01.2012 13:36[!]
Cóż, to nie tak mało- jeśli rozgryźli zagadnienia podwozia i balansu to dobry punkty wyjścia dla nowej konstrukcji i poszukiwania wydajności aerodynamicznej.
Ranguren, 24.01.2012 16:33[!]
czemu niema informacji o nowym zespole Auto gp (Zele racing z Austrii)(chyba tylko ja te serie lubię :)
na pewno teraz Marusia jest na lepszych torach korzystają z tunelu aerodynamicznego i mają współprace z Mclarenem
Pat Symonds też kilku inżynierów ściągnął i pewno jeszcze ściągnie
TAFiT, 24.01.2012 16:47[!]
Dla rywalizacji, dobrze by było, gdyby Marussia, Caterham i HRT dogoniły środek stawki. Być może Symonds pomoże w tym Marussi. To świetny fachowiec.
cyntia2005, 24.01.2012 17:33[!]
Cytat :
Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało

To znaczy jaki? Na miarę jakiego zespołu, HRT?
Symonds udziela wywiadu starając się podnieść ich wartość,pytanie tylko ''kto w to uwierzy''
Widzę ,że miałam rację broniąc talentu Glocka.Timo pomóż Symondsowi!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca