F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

De la Rosa: Potrzebujemy sponsorów i inwestorów

Hiszpan jednak podchodzi optymistycznie do przyszłości zespołu HRT.
Mateusz Szymkiewicz, 7 marca 2012, wyświetlenia: 1439<< | lista | T- | T+ | >>
Pedro de la Rosa postanowił bronić właścicieli zespołu HRT, którzy próbują zbudować zespół Formuły 1 w dobie globalnego kryzysu.

Po zwolnieniu Colina Kollesa i rozsypaniu się całej infrastruktury, zespół próbuje stworzyć wszystko na nowo. Ostatnio uwagę przykuła tegoroczna maszyna hiszpańskiej ekipy, która jest bardzo podobna do bolidu Dallary wykorzystywanego przez HRT w 2010 roku. Jeszcze większe zainteresowanie przykuła ilość sponsorów na samochodzie, których jest tylko dwóch.

De la Rosa zapytany, czy obecny moment jest właściwy, aby prowadzić hiszpański zespół w Formule 1, odpowiedział: „Każdy moment jest dobry. Istnieje duża siła robocza w Hiszpanii, mamy dobrze wykształconych i zmotywowanych ludzi. Mamy czasy kryzysu i możemy to nawet zobaczyć w Formule 1, ponieważ budżety zespołów spadły”.

Kierowca jednak przyznał, że HRT będzie musiało pozyskać więcej sponsorów, aby było w stanie przetrwać. „Jeśli fundusze nie przybędą, to będzie trudno. Potrzebujemy sponsorów i inwestorów, którzy uwierzą w ten projekt i pomogą nam się rozwinąć. To oczywiste, że ich potrzebujemy, ale najpierw musimy zbudować fundament, który pozwoli zobaczyć, że warto inwestować w ten zespół”.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.11.2023  De la Rosa: Tor w Las Vegas nie stanowi wyzwania dla kierowców
02.11.2023  Krack: Lawrence oraz Alonso nie są zadowoleni z obecnej sytuacji
28.12.2022  De la Rosa: Kraksa Pereza z Monako nie była celowa
05.12.2022  De la Rosa: Wiek nie może decydować o tym kto nadaje się do F1
29.09.2022  Leclerc chwali Verstappena za dojrzałą rywalizację
Tagi:
De la Rosa P.
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 07.03.2012 14:52[!]
Cytat :
Potrzebujemy sponsorów i inwestorów, którzy uwierzą w ten projekt i pomogą nam się rozwinąć.
Niech lepiej nie powtarza tego zbyt głośno, bo "sponsorzy i inwestorzy" przychodzą do takich ekip zwykle z załącznikiem w postaci protegowanego kierowcy - a wtedy: żegnaj Pedro...
Adakar, 07.03.2012 15:59[!]
@jpslotus72
dla mnie jednym z większych błędów jest brak w podstawowym składzie Closa i Giedo ... zwyczajnie trzeba było brać jak dawali (!)

Dziś przyznaje to onestopstrategy, że bolid wygląda jak Dalarka z 2010 ... nie chwaląc się stwierdziłem to w poniedziałek jako jedyny w temacie pod mini galerią z prezentacji. ;-)
michu94, 07.03.2012 16:21[!]
Ale go głębszym przyjrzeniu się widać że, np. airbox jest trochę inny od tamtego
jpslotus72, 07.03.2012 17:25[!]
@Adakar
Fakt - jeśli już nie oba, to przynajmniej jeden fotel wyścigowy powinni byli "sprzedać" któremuś z tych młodych... Zatrudnienie de la Rosy było wielkim zaskoczeniem - angaż Karthikeyana jeszcze większym. Nie będzie więc chyba dla samego HRT zaskoczeniem, jeśli przed ich garażem nie ustawi się kolejka finansowych "dobroczyńców".
yaqb123, 07.03.2012 17:37[!]
Ja jakoś wielkiego podobieństwa nie widzę. Rozumiem, że jest podobny do F111, ale do F110 ???
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca