Cytat mich909090 : Tak ale jak to jest prawda z tym paliwem to nadal jechali by 1s szybciej.
jeśli to prawda z tym paliwem mich to znaczy że na początku wyścigu mieli go mniej niż inni więc automatycznie gdyby nalali go tyle samo co inni byliby ciężsi i takiego tempa by nie mieli. Ten kij ma dwa końce - dziwię sie że nikt tego dotąd nie zauważył.
Wg mnie tempo wyścigowe RBR i Mclarena jest zbliżone z tą różnica że początek każdego stintu Maci są szybsze - ale w miarę zużycia opon RBR zyskuje przewagę (bo obchodzi się z nimi delikatniej). Średnio wychodzi podobny czas 1 stintu.
Uważam że najlepiej dopasowanym i rozumiejącym swój bolid kierowcą jest Button. I to on powinnien pokazywac się najczęsciej z dobrej strony.
Moim skromnym zdaniem najlepszy obecnie kierowca razem z Alonso w stawce.
@zgf1
I tu zgadzam się w 100%, Lewisa można nie lubić, ale to fighter z krwi i kości.
Mam nadzieję, że ten sezon to koniec dominacji Red Bulla, a McLaren pokaże klasę i utrze im nosa. Z dwójki Jenson, Lewis kibicuję temu pierwszemu, fajnie by było, gdyby pokazał, że nie przypadkowo był mistrzem świata w 2009.
Liczę również na odrodzenie Ferrari w europejskiej części sezonu i kilka zwycięstw Ferdka.
Co do Massy, także mam wrażenie, że Perez byłby idealnym kandydatem na jego miejsce, jest młody, zdaje się być szybki i świetnie obchodzi się z oponami, co dla Ferrari byłoby bardzo cenne. Choć mogłoby mu być ciężko wskoczyc do ich bolidu w środku sezonu.
Jeżeli Lotus utrzyma tempo z Australii, to mogą powalczyć o czołowe lokaty w Malezji, a jeżeli nadal będą rozwijać swój bolid, z Kimim i Grożkiem w formie mogą się okazać czarnym koniem tego sezonu.
Jeżeli można po pierwszym GP wyciągać jakieś wnioski to napewno McLaren - są szybcy. RB jest niedaleko za nimi, Merc i Lotus prezentują wyrównany wysoki poziom, tuż za Macami. Ferrari zaskoczenie in minus, ale Fernando może nadrabiać talentem i niewiele odstawać od czołówki. Szykuje się również ciekawa walka o TOP6 klasyfikacji zespołowej, na silnego wygląda wreszcie Williams, Sauber też, nieźle spisywało się Toro Rosso, FI jest niedaleko z tyłu. Niestety odstaje Caterham, o Marussi i HRT nie wspominając.
Cytat TAFiT : Z dwójki Jenson, Lewis kibicuję temu pierwszemu, fajnie by było, gdyby pokazał, że nie przypadkowo był mistrzem świata w 2009.
Button już to niejednokrotnie pokazał :)
@katinka O Hamiltonie od dawna wiemy, że mu szybko zużywające się opony nie pomagają:)
->modlicha<-
Polać mu! :D
@TAFiT Piszesz sensownie, ale proszę Cię, sprawdź czasem pisownię niektórych słów, bo aż po oczach razi (no offence)...
LH85, 20.03.2012 21:13 | | |
@TAFiT bardzo ładnie ujęte... jednak wydaje mi sie że Caterham w stosunku do tamtego sezonu niczym sie nie wyróżnił, stoi tam gdzie stał.
Na marginesie dyskusji o paliwie - może zobaczymy prawdziwy hazard w tej kwestii (poszukiwanie dodatkowych ułamków sekund, zaoszczędzonych na ilości paliwa). Byłoby ciekawe doczekać w obecnych czasach takiej końcówki wyścigu jak np. na Imoli 1985, kiedy na ostatnich okrążeniach paliwo kończyło się kolejno Sennie, Johanssonowi, Piquetowi, na ostatnich metrach Boutsenowi i już po przekroczeniu mety Prostowi:
http://www.youtub...ilpage&v=UXuEvuyyy4k
Albo zobaczyć któregoś z kierowców dzisiejszej czołówki w takiej roli, w jakiej wystąpił Prost w końcówce tego wyścigu:
http://www.youtub...4wbk&feature=related
Lewis trening ma już za sobą (nie znalazłem tego w lepszej jakości):
http://www.youtub.../watch?v=2UmoBWXT2x0
@benethor, podobno, takie krążą legendy ;) Ale akurat w tym wyscigu chyba trudno jest zwalic cala wine na opony, zwlaszcza, ze na tych bardziej miekkich Lewis mial przejechane tylko 1 idealne okrazenie kwalifikacyjne, a na nowych po pit stopie czasy LH tez nie byly rewelacyjne, co jest dziwne. Ale to dopiero pierwsze GP i nadal wierze, ze to bedzie sezon Hamiltona, wole mistrza, co ma serce do walki i nie kalkuluje :)
JPS - fajne, jesli czesto to sie zdarzalo, to tamte wyscigi musialy byc jeszcze ciekawsze, a jak widze Lewis tez juz mial chrzest bojowy :) Za to bolidy z lat 80 -tych ladne i wspaniale te tylne opony.
Cytat jpslotus72 : kiedy na ostatnich okrążeniach paliwo kończyło się kolejno Sennie, Johanssonowi, Piquetowi, na ostatnich metrach Boutsenowi i już po przekroczeniu mety Prostowi
Haha, od razu nasunęło mi się Monako '82.
@jednooki_cyklop
Tak wiem, ale trochę źle ująłem to co chciałem powiedzieć. Chodziło mi bardziej o pokazanie, że potrfi wygrywać mistrzostwa nie tylko w bolidzie Brawn GP (właściwie Hondy), ale również w bardziej wyrównanej walce, na jaką się zanosi... ;)
@Prophet
Co do pierwszej części komentarza, rzeczywiście Polać mu! modlicha świetnie to powiedział.
Odnośnie drugiej, z ortografi zawsze byłem... no właśnie, dodatkowo się spieszyłem pisząc poprzedni komentarz i tak to wyszło, ale postaram się poprawić te "rażące po oczach" błędy ;)
@LH85
Niestety muszę się z tobą zgodzić co do Caterhama, tak to właśnie w Australii wyglądało, choć jeśli od czau Heikkiego w kwalu odjąć 0,6 sek; o których mówił, że stracił na przyblokowaniu przez HRT, to nie ma tragedii i liczę, że uda im się tę startę zniwelować.
|