F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

FIA potwierdza lokalizację strefy DRS na torze Sepang

Tak jak rok temu, podczas wyścigu kierowcy będą mogli aktywować DRS na prostej startu/mety.
Nataniel Piórkowski, 21 marca 2012, wyświetlenia: 3345<< | lista | T- | T+ | >>
Międzynarodowa Federacja Samochodowa potwierdziła lokalizację strefy aktywacji DRS podczas wyścigu o GP Malezji.

W przeciwieństwie do ulicznego obiektu Albert Park w Melbourne, podczas niedzielnej rywalizacji na torze Sepang, kierowcy będą mogli tylko raz aktywować system redukcji oporów. Podobnie jak w ubiegłym roku, punkt pomiaru będzie zlokalizowany przed ostatnim zakrętem, a strefa jego aktywacji będzie się rozciągała na prostej start/meta.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.03.2022  Jerez i Malezja włączyły się do walki o miejsce po GP Rosji
08.06.2021  Kolejne cztery wyścigi zagrożone odwołaniem?
18.04.2019  Malezja może wrócić do kalendarza Formuły 1 od 2022 roku
03.10.2017  Haas domaga się odszkodowania od organizatorów GP Malezji
01.10.2017  Max Verstappen wygrywa Grand Prix Malezji
Tagi:
Sepang
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lysy, 21.03.2012 11:35[!]
Good :)
MarcinPuz, 21.03.2012 11:48[!]
Czyli Mercedes bedzie wolniejszy podczas wyscigu:), taka moja spektakulacja
Zykmaster, 21.03.2012 12:05[!]
A Ferrari to przy tych słabych prędkościach maksymalnych i słabej trakcji to mogą zapomnieć o Q3, nawet Alonso. Felipe znając życie to do Q2 nie wejdzie nawet :/. Żal patrzeć co się dzieje z moim ukochanym zespołem... Nadzieją tylko pozostaje specyfikacja B na Hiszpanię.
Maurycy, 21.03.2012 12:09[!]
yy napewno punkt pomiaru będzie przed przedostatnim zakrętem? Chyba chodzi o zakręt nr 15 czyli OSTATNI zakręt
Lysy, 21.03.2012 12:13[!]
@Maurycy - może za dużo "przed"
maciejas512, 21.03.2012 12:28[!]
@MarcinPuz Czy ty udajesz ciemnego czy rzeczywiście taki jesteś. Chyba że ironizujesz :D Przecież w wyścigu tylko pare razy można DRS włączyć:P to tak i tak będą wolniejsi
Lukas, 21.03.2012 12:38[!]
Poprawione :)
Adakar, 21.03.2012 13:26[!]
IMO lepszym rozwiązaniem byłaby strefa DRS na backstraight ... szybsze wyjście z zakrętu nr 14, DRS umożliwia dojście do kogoś przed Turn 15, jeśli nawet nie atak, to dostajesz bonus w postaci kolejnej prostej start/meta na atak już bez DRSu z wykorzystaniem draftu.
Just sayin..
Lukas, 21.03.2012 14:36[!]
DRS po szybkich wyjściach się nie sprawdził (Hiszpania na przykład)
north, 21.03.2012 14:47[!]
@Adakar Zgadzam się. Poza tym wyprzedzanie nie byłoby już takie łatwe i wymagałoby odrobiny talentu. Broniący się miałby szansę na odzyskanie pozycji, ponieważ wchodząc szerzej w zakręt miałby wyższą prędkość na wyjściu. O ile bolid by na to pozwolił oczywiście. Ale jak widać FIA chce zadowolić ludzi siedzących na trybunach przy prostej startu-mety. I może też znudzonych "niedzielnych" fanów F1...
Adakar, 21.03.2012 16:12[!]
@Lukas
... w Hiszpanii nic się nie sprawdza
-_-

PS.
New Holland nie jest już tym samym "szybkim" zakrętem co przed wprowadzeniem szykany.
cichy78-78, 21.03.2012 21:07[!]
@maciejas512
Jak zwykle 282 komentarzy,ale żaden nie na temat.Wypad na Onet i WP
Same chamskie odzywki.
Campeon zapewniał na forum,że takie komentarze jak maciejasa będą usunięte.Trzymam za słowo i czekam czy był ktoś prawdomówny
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca