Lysy, 21.03.2012 11:35 | | |
Good :)
Czyli Mercedes bedzie wolniejszy podczas wyscigu:), taka moja spektakulacja
A Ferrari to przy tych słabych prędkościach maksymalnych i słabej trakcji to mogą zapomnieć o Q3, nawet Alonso. Felipe znając życie to do Q2 nie wejdzie nawet :/. Żal patrzeć co się dzieje z moim ukochanym zespołem... Nadzieją tylko pozostaje specyfikacja B na Hiszpanię.
yy napewno punkt pomiaru będzie przed przedostatnim zakrętem? Chyba chodzi o zakręt nr 15 czyli OSTATNI zakręt
Lysy, 21.03.2012 12:13 | | |
@Maurycy - może za dużo "przed"
@MarcinPuz Czy ty udajesz ciemnego czy rzeczywiście taki jesteś. Chyba że ironizujesz :D Przecież w wyścigu tylko pare razy można DRS włączyć:P to tak i tak będą wolniejsi
Poprawione :)
IMO lepszym rozwiązaniem byłaby strefa DRS na backstraight ... szybsze wyjście z zakrętu nr 14, DRS umożliwia dojście do kogoś przed Turn 15, jeśli nawet nie atak, to dostajesz bonus w postaci kolejnej prostej start/meta na atak już bez DRSu z wykorzystaniem draftu.
Just sayin..
DRS po szybkich wyjściach się nie sprawdził (Hiszpania na przykład)
@Adakar Zgadzam się. Poza tym wyprzedzanie nie byłoby już takie łatwe i wymagałoby odrobiny talentu. Broniący się miałby szansę na odzyskanie pozycji, ponieważ wchodząc szerzej w zakręt miałby wyższą prędkość na wyjściu. O ile bolid by na to pozwolił oczywiście. Ale jak widać FIA chce zadowolić ludzi siedzących na trybunach przy prostej startu-mety. I może też znudzonych "niedzielnych" fanów F1...
@Lukas
... w Hiszpanii nic się nie sprawdza
-_-
PS.
New Holland nie jest już tym samym "szybkim" zakrętem co przed wprowadzeniem szykany.
@maciejas512
Jak zwykle 282 komentarzy,ale żaden nie na temat.Wypad na Onet i WP
Same chamskie odzywki.
Campeon zapewniał na forum,że takie komentarze jak maciejasa będą usunięte.Trzymam za słowo i czekam czy był ktoś prawdomówny
|