F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Glock liczy na powrót do bolidu w Grand Prix Wielkiej Brytanii

Niemiec zaznacza, że wciąż wraca do zdrowia.
Mateusz Szymkiewicz, 28 czerwca 2012, wyświetlenia: 1914<< | lista | T- | T+ | >>
Timo Glock przyznał, że powinien być gotowy na powrót do bolidu od Grand Prix Wielkiej Brytanii.

Niemiec podczas ostatniego Grand Prix Walencji cierpiał na infekcję jelit, przez co musiał opuścić kwalifikacje, a także niedzielny wyścig. Po powrocie do domu Glock ma nadzieje, że będzie gotowy na powrót do bolidu w Grand Prix Wielkiej Brytanii.

„Ogólnie znów się czuję dobrze” – powiedział Timo Glock. „Wiąż jednak odczuwam skutki infekcji, ale poza tym jest dobrze. Oczywiście szkoda, że musiałem opuścić wyścig w Walencji, ale czasami tak jest. Nie można po prostu ignorować takich objawów. Jestem na drodze do pełnego wyzdrowienia i chociaż zajmie mi to jeszcze kilka dni, otrzymałem pozwolenie na wznowienie treningów”.

„Nie mogę się doczekać nadchodzących tygodni, ponieważ czeka na nasz zespół domowy wyścig, co oznacza, że będzie to pracowity i wymagający okres z dużą ilością imprez oraz wydarzeń. Jednakże powinienem być znów na to gotowy”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.10.2022  Haas coraz bliżej rozstania z Schumacherem?
27.09.2022  Domenicali: Jestem jedynym, któremu zależy na powrocie GP Niemiec
04.11.2021  Glock: Perez zapewnia Red Bullowi przewagę na tym etapie sezonu
06.10.2021  Glock: Verstappen imponuje mi w tym roku swoim spokojem
21.03.2019  Glock broni Kubicę po nieudanym Grand Prix Australii
Tagi:
Glock T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Witek, 28.06.2012 16:40[!]
Timo Glock powinien liczyć na powrót do jakiegokolwiek "dobrego" zespołu! Marnuje się w Marussi! Szkoda na to patrzeć! To już w Jordanie w 2004 roku lepiej się prezentował, niż teraz!!!!!!
Tomos, 28.06.2012 16:48[!]
Jordan z 2004 był niczym Ferrari przy obecnej Marussi. Nawet Minardi zostawiło by Marussie daleko w tyle. Może Jordan i Minardii nie mieli tyle kasy co Marussia, ale umieli za te niewielkie fundusze zbudować bolid, który nie odstawał lata świetlne od czołówki i wstydu nie robił. Przy dzisiejszych zespołach jak wspomniana wyżej ekipa i HRT to aż tęsknota za dawnymi outsiderami...
pablonzo, 28.06.2012 16:49[!]
To fakt, marnuje się z tym zespołem a kontrakt podpisał do 2014 roku. To zbyt dobry kierowca na tak słaby team.
Tomos, 28.06.2012 16:56[!]
@pablonzo
A kto pod koniec 2009 roku wiedział, że nowi tak będą odstawać. Poprzedni nowi (nie licząc Super Aguri bo korzystali ze starych bolidów Hondy) jak Toyota czy Stewart GP (podium w debiutanckim sezonie) potrafili w pierwszym sezonie punktować i dawali nadzieje na rozwój w przyszłości.
Yurek, 28.06.2012 17:37[!]
@Tomos - Stewart miał darmowe silniki i był fabrycznym zespołem Forda ze wsparciem koncernu w kwocie około 50 milionów dolarów (Minardi ówcześnie miało budżet około 40 milionów), nie mówiąc o Toyocie. Więc nie ma co porównywać tych zespołów do Virgin. Super Aguri korzystało na początku z Arrowsa jak coś.
THC-303, 28.06.2012 20:19[!]
@Yurek
Zgadzam się tylko wtrącę swoje trzy grosze, gdyby ktoś pewnego faktu nie pamiętał ;)

Super Aguri korzystało z bolidu Arrowsa starszego niż 'zeszłoroczny' co ciekawe. W sezonie 2006 używali zmodyfikowanego bolidu z 2002(!) roku. Po 2002 Arrows już był historią a innego samochodu nie udało się zdobyć.

@Tomos
Z debiutanckim podium Stewarta bym nie przesadzał. Przede wszystkim zasługa Barrichello, który jechał niesamowity wyścig. Może miał też bardziej deszczowe ustowienia. Tak czy inaczej wyścig był z gatunku niezwykłych (deszcz, Monako, dużo niesklasyfikowanych, lamerski RSC), a Magnussen nic nie osiągnął w tymże debiutanckim roku. A sam Barrichello oprócz Monako miał niemal same nieukończone GP, zdecydowaną większość przez awarie, a nie własne błędy.
Anderis, 29.06.2012 14:12[!]
Nie podzielam poglądu, że Glock marnuje się w Marussi. Jak się przyjrzycie wykresom tempa wyścigowego, to Timo nie bardzo potrafi zdominować Pica. To samo było z d'Ambrosio. W Toyocie był wolniejszy od Trulli'ego. Jest wystarczająco dobry, żeby punktować dobrym bolidem, ale nic ponadto. Jestem przekonany, że brakuje mu, żeby załapać się do dziesiątki najszybszych kierowców F1.
Simi, 29.06.2012 15:10[!]
@Anderis
To co napisałeś jest prawdą - w końcu to nic innego jak suche fakty. Polemizowałbym jednak z pierwszym zdaniem. Ok, Timo nie jest jakimś bardzo szybkim i niesamowicie zdolnym kierowcą, ale uważam, że zasługuje na to, by jeździć w ekipie, która choćby w małym stopniu jest w stanie zapewnić mu jakąś przyszłość. Jazda dla Marussii to jak siedzenie w domu bez okien - nie ma żadnych widoków. Gdyby jeździł choćby dla Caterhama, mógłby liczyć przynajmniej na jakieś punkty za rok, czy dwa. Nie sądzę, aby Glock spisywał się gorzej niż na przykład Bruno Senna, albo JEV. Problem jest taki, że nie ma wsparcia finansowego, ani wsparcia Red Bulla (odnoszę to do przykładu Vergne'a).
IceMan11, 29.06.2012 17:29[!]
@Simi
Od Senny? Rozbawiłeś mnie. Senne to Pic by zdominował w tym sezonie!!! ;D

@Anderis
Owszem, był wolniejszy, ale tylko w kwalifikacjach. W wyścigu utrzymywał lepsze tempo od Jarno, ale kiedyś pozycja startowa była naprawdę ważna. Nie to co teraz.
Anderis, 29.06.2012 17:49[!]
@Simi: Też nie sądzę, żeby spisywał się gorzej, niż JEV, albo Bruno. Ale nie sądzę też, by miał więcej potencjału niż Perez, Maldonado, Hulk, czy di Resta. Więc uważam, że miejsce w lepszym zespole mu się NIE należy, bo Timo prochu już nie wymyśli. Lepiej dać szansę komuś bardziej obiecującemu.

@IceMan11: To co piszesz to nie do końca prawidłowość. Np. w GP Bahrajnu 2009 to Glock zdobył pole position, a wyścig zakończył dopiero na siódmej pozycji, a Jarno był trzeci. Generalnie obaj byli nierówni, ale Trulli miał więcej przebłysków i gdyby zsumować cały ich okres rywalizacji w Toyocie, to Włoch wychodzi moim zdaniem nieco na + z tej dwójki.
Simi, 29.06.2012 21:03[!]
@Anderis
Jasne, jeśli są młodsi kierowcy, którzy mają podobny, bądź większy potencjał, lepiej zainwestować w nich niż w Glocka, który ma już trzydzieści lat i nie sądzę, aby stać go było na jakieś zwycięstwa.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca