F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

GP Węgier: opony użyte w wyścigu

Stawka ponownie podzieliła się pomiędzy strategią dwóch i trzech postojów.
Paweł Zając, 29 lipca 2012, wyświetlenia: 3373<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Pit-stop 4 Suma postojów
1.Hamilton Mu Pn (18) Pn (40)   2
2.Räikkönen Mu Mu (20) Pu (45)   2
3.Grosjean Mu Mu (19) Pu (39)   2
4.Vettel Mu Mu (17) Pn (38) Mu (58)  3
5.Alonso Mu Pn (17) Pn (43)   2
6.Button Mu Pn (15) Mu (34) Pn (45)  3
7.Senna Mu Pn (16) Pn (42)   2
8.Webber Pn Pn (20) Mn (39) Mu (55)  3
9.Massa Mu Pn (18) Pn (43)   2
10.Rosberg Mn Pn (16) Pn (40)   2
11.Hülkenberg Mu Pn (15) Pn (39)   2
12.di Resta Mn Pn (16) Pn (38)   2
13.Maldonado Mu Pn (15) Pn (41) DT (52)  3
14.Perez Mn Pn (21) Pn (47)   2
15.Ricciardo Mn Mn (14) Mu (34) Pn (47)  3
16.Vergne Mu Mn (12) Mu (30) Pn (46) Pn (64) 4
17.Kovalainen Mn Pn (17) Pn (36) Mu (56)  3
18.Kobayashi Mu Pn (8) Mu (40)   2
19.Pietrow Mu Pn (18) Pn (35) Pn (51)  3
20.Pic Pn Mn (20) Pn (39)   2
21.Glock Pn Mn (18) Pn (40)   2
22.de la Rosa Pn Pn (22) Mn (41)   2
Niesklasyfikowany
Karthikeyan Mn Pn (18) Mu (39)   2
Schumacher Mn Pn (1) DT (4) Pn (32)  3

W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
DT = Kara przejazdu przez boksy


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Ze względu na zmienne warunki w trakcie przygotowań do wyścigu, zespoły miały za sobą niewiele okrążeń na gładkich oponach przy dużym obciążeniu paliwem. Dlatego przed startem pojawiły się pewne znaki zapytania. Degradacja obu mieszanek okazała się być dobra, a różnica między miękkimi i pośrednimi oponami wynosiła tylko kilka dziesiątych sekundy na okrążeniu. To otworzyło przed zespołami szereg możliwości taktycznych i pozwoliło im zachować elastyczne podejście. Lewis Hamilton od razu po starcie uzyskał przewagę nad rywalami, choć w końcówce musiał mocno walczyć o jej utrzymanie. Jak zwykle wyprzedzanie na ciasnym Hungaroringu było trudne, przez co zespoły starały się zyskiwać pozycje dzięki strategii. Różnorodna taktyka zaowocowała kolejnym zaciętym finiszem, chociaż bliska jazda jeden za drugim zwiększa zużycie opon, które bardziej się w takiej sytuacji ślizgają. Mamy za sobą niezapomnianą pierwszą połowę sezonu 2012, jedną z najbardziej zaciętych w historii. Opony odegrały w tym dużą rolę i już nie możemy się doczekać pozostałej części sezonu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu
03.05.2024  Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami
03.05.2024  Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów
21.04.2024  GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu
21.04.2024  GP Chin: wyniki wyścigu
Tagi:
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Dawid17, 29.07.2012 19:25[!]
Skąd wiadomo czy kapcie były nowe/stare ?
MattF1, 29.07.2012 21:00[!]
Od Pirelli, które po każdym wyścigu udostępnia raporcik informujący na jakich gumkach jechali kierowcy
DJ Malina, 29.07.2012 22:00[!]
Raikkonen 25 okrążeń na używanych gumach i tempo nie spadło jeszcze drastycznie... niesamowite
Karol24, 29.07.2012 22:37[!]
@DJ Malina W Niemczech zrobił to samo. Niesamowicie dobrze obchodzą się z oponami.
Aeromis, 30.07.2012 16:10[!]
@DJ Malina
Nie ma co patrzeć na ostatni przejazd Kimiego i jego tempo, bo jechał za Lewisem. Nie wiadomo co by było, gdyby nie musiał jechać za nim, ile mógłby jeszcze pocisnąć i czy to nie spowodowałoby zbyt dużego zużycia opon czy też nie.
MPOWER, 31.07.2012 00:47[!]
@Aeromis
No właśnie, skoro na miękkich mimo 25 kółek był w stanie poprawiać czasy (tempo mu nie spadło a na ostatnim kółku przed zmianą jeszcze poprawił czas, żeby wyprzedzić Groszka), to na średniej pewnie długo by mógł cisnąć.
Poza tym jadąc za Hamiltonem w nieczystym powietrzu opony mocniej dostają w kość.
Wydaję mi się, że gdy nie ten tor (trudny do wyprzedzania) to Raikkonen wygrałby ten wyścig z potężną przewagą nad drugim kierowcą - w tym wypadku Hamiltonem.
A szkoda, bo przez takie nudne tory tracimy widowisko. Groszek ze swoim tempem, Vettel czy Button - pierwsza piątka zrobiłaby nam takie widowisko, że bym nam szczeny poopadały.... Tylko ten tor....
Aeromis, 31.07.2012 03:16[!]
@MPOWER
Cytat :
Wydaję mi się, że gdy nie ten tor (trudny do wyprzedzania) to Raikkonen wygrałby ten wyścig z potężną przewagą nad drugim kierowcą - w tym wypadku Hamiltonem. (...) Tylko ten tor....

Popełnił błędy w kwalifikacjach i właśnie przez te błędy nie wygrał wyścigu, choć tempo mu na to pozwalało. Grand Prix to nie tylko wyścig. W q3 był w s2 i s3 wolniejszy o około 0,2 sek od Groszka, razem niemal 0,4 sek. Nie tor - on sam, więc nie zganiaj na tor.
Podobnie z własnej winy przerypał Vettel, który po zbyt ambitnym ataku na GRO spadł za Buttona (start) i sobie za nim pojeździł tracąc realne szanse na podium.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca