F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Mirocha dwunasty podczas pierwszego dnia testów GP2

Najszybszy na torze w Jerez był Marcus Ericsson.
Paweł Zając, 22 listopada 2012, wyświetlenia: 6766<< | lista | T- | T+ | >>
Kevin Mirocha uzyskał 12 czas podczas popołudniowej sesji pierwszego dnia posezonowych testów GP2 na torze w Jerez, ogólnie notując 17 czas dnia. Najszybszy był Marcus Ericsson za kierownicą bolidu ekipy DAMS.

Testy rozpoczęły się z półgodzinnym opóźnieniem wywołanym przez mgłę i bardzo słabą widoczność w 6 i 7 zakręcie. Nawet po rozpoczęciu sesji wielu zawodników zdecydowało się zaczekać na lepsze warunki.

Drugim czasem dzisiejszego dnia popisał się Felipe Nasr, który wykręcił swój wynik podczas porannej sesji. Trzeci był Alexander Sims w Addaxie. Stephane Richelmi i Stefano Coletti zajęli kolejne miejsca, a czołową szóstkę zamknął Kevin Giovesi.

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, Kevin Mirocha testował dziś z ekipą Lazarusa. Podczas porannej sesji Polak wykręcił 1:28,210, co dało mu dopiero 22 miejsce. Po południu Mirocha poprawił się o ponad sekundę i zakończył dzień z dwunastym czasem. Jutro Kevin będzie testował z ekipą iSport.

Testy GP2 na torze Jerez - 22 listopada
P.Kierowca Zespół Czas okr. Strata  
Poranna sesja
1.Felipe Nasr Carlin 1:26,810   25 
2.Stéphane Richelmi Trident 1:26,898 +0,088 33 
3.Stefano Coletti Rapax 1:26,926 +0,116 22 
4.Marcus Ericsson DAMS 1:26,934 +0,124 21 
5.Johnny Cecotto Carlin 1:27,110 +0,300 23 
6.Fabio Onidi Coloni 1:27,308 +0,498 23 
7.Mitch Evans Arden 1:27,426 +0,616 26 
8.Rio Haryanto DAMS 1:27,427 +0,617 25 
9.Kevin Giovesi Lazarus 1:27,553 +0,743 24 
10.Alexander Sims Addax 1:27,562 +0,752 26 
11.Daniel De Jong Coloni 1:27,575 +0,765 22 
12.Nigel Melker Racing Engineering 1:27,664 +0,854 20 
13.Alexander Rossi Caterham 1:27,767 +0,957 25 
14.Adrian Quaife-Hobbs Arden 1:27,772 +0,962 28 
15.Jolyon Palmer Lotus GP 1:27,791 +0,981 30 
16.Daniel Juncadella Rapax 1:27,795 +0,985 36 
17.Julian Leal Trident 1:27,801 +0,991 28 
18.Sergio Canamasas iSport 1:27,827 +1,017 33 
19.Daniel Abt Lotus GP 1:27,861 +1,051 26 
20.Simon Trummer Caterham 1:27,962 +1,152 24 
21.Rene Binder Racing Engineering 1:28,034 +1,224 26 
22.Kevin Mirocha Lazarus 1:28,210 +1,400 33 
23.Jake Rosenzweig Addax 1:28,682 +1,872 23 
24.Jolyon Palmer iSport 1:52,368 +25,558 
25.Ramon Pinero Ocean 2:00,189 +33,379 
Popołudniowa sesja
1.Marcus Ericsson DAMS 1:26,717   28 
2.Alexander Sims Addax 1:26,883 +0,166 36 
3.Kevin Giovesi Lazarus 1:27,043 +0,326 25 
4.Adrian Quaife-Hobbs Arden 1:27,059 +0,342 25 
5.Stéphane Richelmi Trident 1:27,111 +0,394 44 
6.Fabio Onidi Coloni 1:27,114 +0,397 24 
7.Johnny Cecotto Carlin 1:27,135 +0,418 23 
8.Stefano Coletti Rapax 1:27,162 +0,445 22 
9.Felipe Nasr Carlin 1:27,166 +0,449 22 
10.Rio Haryanto DAMS 1:27,188 +0,471 26 
11.Alexander Rossi Caterham 1:27,257 +0,540 30 
12.Kevin Mirocha Lazarus 1:27,293 +0,576 28 
13.Jolyon Palmer Lotus GP 1:27,324 +0,607 41 
14.Julian Leal Trident 1:27,343 +0,626 23 
15.Daniel Juncadella Rapax 1:27,474 +0,757 24 
16.Daniel De Jong Coloni 1:27,598 +0,881 31 
17.Nigel Melker Racing Engineering 1:27,645 +0,928 20 
18.Sergio Canamasas iSport 1:27,755 +1,038 36 
19.Mitch Evans Arden 1:27,811 +1,094 28 
20.Daniel Abt Lotus GP 1:27,874 +1,157 39 
21.Rene Binder Racing Engineering 1:27,900 +1,183 29 
22.Simon Trummer Caterham 1:27,920 +1,203 31 
23.Jake Rosenzweig Addax 1:28,662 +1,945 28 
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.03.2017  Formuła 2 zastąpi GP2 od sezonu 2017
02.02.2017  Seria GP2 zostanie przekształcona w mistrzostwa Formuły 2?
27.01.2017  Mistrzostwa GP2 oraz GP3 potwierdziły kalendarze na sezon 2017
27.11.2016  Lynn wygrywa wyścig, Gasly zostaje mistrzem GP2
26.11.2016  Gasly wygrywa i wychodzi na prowadzenie w GP2
Tagi:
GP2
Mirocha K.
Polacy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
przemcio38, 22.11.2012 18:54[!]
Całkiem nieźle Kevin :P
Campeon, 22.11.2012 19:15[!]
Cieszy mnie dyspozycja Felipe. Generalnie obecnie mam mieszane uczucia, gdzie byłoby lepiej startować w przyszłym roku; do tej pory byłem nastawiony na Lotusa, ale generalnie Carlin choć niedawno wszedł do GP2, to cały czas notuje progres, a i sam Felipe bardzo dobrze zna tych ludzi z BF3.

Dzisiaj jak widać poszło dobrze. Rano walczył o dobry czas, zaś po południu skupili się na swoim programie. I należy pamiętać, że wskoczył do tego bolidu kilka dni po długim weekendzie spędzonym w F3 (które zresztą też było mu nieznane ze względu na nową specyfikację aut) i musiał się na nowo przyzwyczajać, co jak twierdzi sam zainteresowany, poszło całkiem gładko.
Gie, 22.11.2012 19:33[!]
Tak, całkiem nieźle. Jakiś ni to Polak, ni to Niemiec w środku stawki testerów. Czas zejść na ziemię. Mieliśmy Kubicę i to wystarczy na kilka dekad. Niestety.
adnowseb, 22.11.2012 20:17[!]
NASR i wszystko jasne !!!

Drugi zawodnik któremu kibicuję to Rio, chłopak naprawdę dobrze się zapowiada.
Zapamiętajcie nazwisko- Haryanto,bo to kierowca z talentem.(Dobrze prowadzony daleko zajdzie)

@Campeon
:)) Żebyś wiedział jak mnie cieszy jego dobra dyspozycja :))
Pozdr.
Kojag, 22.11.2012 20:19[!]
@Gie
"ni to Polak, ni to Niemiec"... Żyjemy w takich czasach, że bycie Polakiem, nie wyklucza bycia Niemcem. Niektórym cięzko zrozumieć, że można być zarówno Polakiem, jak i Niemcem jednocześnie... Najlepiej odebrać mu prawa zarówno do bycia Polakiem, jak i do bycia Niemcem...
mbwrobel, 22.11.2012 22:17[!]
Nie, no pewnie. Najłatwiej kibicować tym z samej czołówki, bo później można się wymądrzać na forum. Nie wszystkich się to tyczy, ale zauważyłem jakąś taką dziwną tendencję u co poniektórych.
Ja za to jestem dumny z Kevina i trzymając kciuki będę śledził jego dalszą karierę.
Campeon, 22.11.2012 22:49[!]
Najłatwiej kibicuje się tak po prostu, bez względu na narodowość, osiągnięcia czy cokolwiek innego. Moim zdaniem sztuczne kibicowanie ze względu na wyniki nie ma sensu. Najprawdziwsze (naturalne) kibicowanie ma chyba miejsce wtedy, kiedy sam nie wiesz, dlaczego komuś kibicujesz, lecz wychodzi to samo z siebie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca