Pomyśleć że zaczynał jako sprzedawca gazet. Od niego można się wiele uczyć. Przykład na to ze wykształcenie się nie liczy a prawdziwa pasja.
Na pewno z McLarenem było by lepiej, ale chciał ambitnie...no cóż.
@Schumacher
Bez wykształcenia? Po prostu musiał przyfarcić, bo ludzi z ulicy od tak się nie bierze.
Przykład:
Równie dobrze mógłbym zostać komentatorem F1 na Polsacie, ale nie mam wykształcenia i nikt mnie nie weźmie, nawet jak mam więcej wiedzy od p. Andrzeja. Taka prawda.
Nie zmienia to faktu iż jest legendą Motorsportu.
... ta data pojawienia się Mercedesa z Sauberem jest jakby nie ta... rok wcześniej, Kyalami i jj łehto(lol), na piątym miejscu... chłopaki, bez jaj ;) dużo wielokropków a i tak codziennie wchodzę tylko na wasze stronki. wielkie pzdr
„Chciałbym podziękować najlepszemu producentowi samochodów na świecie..." trochę w tym kurtuazji bo Mercedes był najlepszy może 15-20 lat temu. Teraz BMW czy Audi są z przodu co widać nawet po wynikach sprzedaży.
A co to znaczy najlepszy?
@mizoo
Najlepszy znaczy najlepszy. Mam nadzieję, że pomogłem :)
@ ice maaaaan
Mistrz!
Wybaczcie mi lenistwo, mógłbym to sprawdzić, ale czy moglibyście wyjaśnić mnie i potencjalnym kolejnym czytelnikom newsa, jaka jest przyczyna odejścia Hauga? Podano w ogóle jakiś oficjalny powód?
@Mr President
Tak, absolutny brak wyników mimo dobrych kierowców, konstruktora i olbrzymiego budżetu.
Woooow!
Przepraszam za nic nie wnoszący komentarz, ale trochę mnie zatkało... (Nie znalazł wspólnego języka z Laudą? Zapłacił za niepowodzenie projektu "Schumacher"? Wypalenie? Pora na zmiany?)
@Mr President
"Niemniej jednak trzeba było podjąć odpowiednie kroki, aby móc osiągać duże sukcesy w przyszłości”.
Witam po dłuższej przerwie. :)
Kiedyś musiało to nastąpić. Ale Norbert raczej dobrze pełnił swą funkcję. Myślę, że jest to strata dla Merca.
Ciekawe, czy go wywalili, czy sam zrezygnował? Szkoda naprawdę, też myślę, że Jego odejście nie wyjdzie na dobre zespołowi Mercedes w F1 i już mnie to martwi. Teraz tylko mam nadzieję, że na to miejsce nie przyjdzie pewien dyrektor co pochodzi z Austrii.
@archibaldi
Skład kierowców nie był rewelacyjny, MSC był zawodnikiem drugiej połowy stawki, a z kolei Rosberg okazał się solidnym kierowcą, jeżdżącym tak szybko, jak bolid pozwalał. Budżet pozostawał niższy od RBR i Ferrari. Przecież Haug nie prowadził zespołu, nie pełnił w nim żadnego kierowniczego stanowiska, nie skonstruował bolidu, a decyzji o wejściu Mercedesa do F1 nie podjął w pojedynkę. To wydaje się bardzo niesprawiedliwe, iż człowiek, który znał się na tym, co robił, stracił stanowisko przez błędy podwładnych. Zwolnienie go z całą pewnością nie rozwiązuje problemu, a jest symptomem bezradności decydentów.
RY2N, 14.12.2012 23:57 | | |
Korporacje znają tylko jeden sposób na rozwiązywanie problemów
|