F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren chce agresywnych opon Pirelli

Sam Michael twierdzi, że poprawia to widowisko.
Łukasz Godula, 15 grudnia 2012, wyświetlenia: 2084<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor sportowy McLarena, Sam Michael ma nadzieję, że Pirelli nie będzie zbyt konserwatywne w 2013 roku i wybór opon na poszczególne wyścigi nie umniejszy widowiska. Włoski producent opon zmieni swoje mieszanki w przyszłym sezonie, po obietnicy, że ułatwi życie zespołom.

Ekipy F1 przechodziły ciężkie chwile w okresie zrozumienia opon w pierwszej połowie 2012 roku, co zaowocowało ekscytującym rozpoczęciem sezonu. Michael uważa, że szkodliwym byłoby dla F1, gdyby w 2013 roku ogumienie było znacznie bardziej przewidywalne.

„Zespoły lepiej je rozumieją i kierowcy również wiedzą jak lepiej na nich jechać” – powiedział Michael, gdy zapytano go, czy 2013 rok będzie bardziej przewidywalny. Jednak to zależy od tego co zrobią z mieszankami. Wyścigi były lepsze gdy było tak jak teraz.

„Nie było to niesprawiedliwe, chodziło o to, kto lepiej je zrozumiał i wykorzystał. Tak samo robimy z wszystkim. To coś jak sytuacja, gdy ktoś przyjeżdża na zawody z lepszym dyfuzorem. Właściwie to nie miałem żadnego problemu z tym co działo się z oponami. Uważam, że było dobrze. Mam nadzieję, że nie pójdziemy w zbyt konserwatywną stronę”.

Pomimo tego, że Michael przyznaje, iż niektóre wyścigi z jednym postojem w tym roku były ciekawe, to uważa, że szybciej zużywające się opony zawsze poprawiają widowisko.

„Te dwa albo trzy wyścigi gdzie był jeden postój były fantastyczne” – powiedział. „Jednak nie były to fantastyczne wyścigi z powodu opon, a dzięki innym czynnikom. Trzy z nich miały duży potencjał na nudne wyścigi, ale nie były takie z innych powodów. Mam nadzieję, że możemy utrzymać tak ekscytujące ściganie, jakie mieliśmy w tym roku i nie dopuścimy do zmiany tego”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
Tagi:
Pirelli
Michael S.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Schumacher, 15.12.2012 12:39[!]
paradoksalnie tym co bardzo poprawia widowisko są pity McL za które jest odpowiedzialny sam Sam. Od jego przyjścia ten zespół jakoś wcale się nie poprawił. Odnoszę wrażenie ze ten koleś jest przereklamowany.
Sasilton, 15.12.2012 13:01[!]
ciekawe jak poradzi sobie Perez z oponami w tym bolidzie
bo wcześniej mógł sobie pozwolić bo sauber dobrze obchodził sie z oponami
Anderis, 15.12.2012 13:16[!]
Cytat Schumacher :
Od jego przyjścia ten zespół jakoś wcale się nie poprawił. Odnoszę wrażenie ze ten koleś jest przereklamowany.

Nie jestem pewien, czy on w ogóle może być przereklamowany. Wielu ludzi ma o nim kiepskie zdanie.
Kamikadze2000, 15.12.2012 13:33[!]
Sezon będzie zdominowany przez Buttona... ;)
Dante, 15.12.2012 14:19[!]
Cytat :
Włoski producent opon zmieni swoje mieszanki w przyszłym sezonie, po obietnicy, że ułatwi życie zespołom.


Zaczyna się Bridgestone'iada...
jpslotus72, 15.12.2012 14:41[!]
"Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził..." Czasem współczuję Pirelli - czego by nie zrobili, komuś to nie odpowiada. Mniej przewidywalne opony - źle. Bardziej przewidywalne - niedobrze. Ja w takich przypadkach wybieram jako motto (cytowane już przeze mnie wcześniej) słowa Webbera:
Cytat :
Każdy ma do dyspozycji takie same ogumienia i musisz sobie z nim poradzić. W naszej pracy chodzi po prostu o jazdę samochodem i wykonanie najlepszej pracy z tym, co jest w naszych rękach.

źródło: http://www.f1wm.p...p/news_id-26087.html
Jak dla mnie - nic dodać, nic ująć. Sam Michael ma, jak widać, podobne zdanie:
Cytat :
Nie było to niesprawiedliwe, chodziło o to, kto lepiej je zrozumiał i wykorzystał. Tak samo robimy z wszystkim.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca