F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Timo Glock ósmym kierowcą BMW w DTM

Niemiec bardzo szybko znalazł angaż na ten sezon.
Paweł Zając, 25 stycznia 2013, wyświetlenia: 6709<< | lista | T- | T+ | >>
Dziś BMW potwierdziło, ze Timo Glock został ich ósmym kierowcą w sezonie 2013.

Niemiec testował w tym tygodniu samochód niemieckiego producenta po tym jak został zwolniony z ekipy Marussia. Jak widać obie strony były zadowolone z jazd Glocka w BMW M3, gdyż tuż po nich podpisano kontrakt na tegoroczne starty.

Dyrektor BMW Motorsport, Jens Marquardt, powiedział: „Podczas swojej kariery Timo wiele razy pokazywał, że jest bardzo wartościowym kierowcą dla każdej z ekip, dzięki swoim umiejętnościom i otwartemu podejściu. Jego przybycie do naszego zespołu jest jeszcze bardziej wyjątkowe, gdyż powraca on do rodziny BMW po sześciu latach, kiedy to był naszym testerem w F1. Jestem przekonany, że Timo od razu odnajdzie się w DTM i da fanom sporo radości”.

Glock przyznał, że jest bardzo zadowolony z podpisania kontraktu i liczy na walkę o zwycięstwa. „Jestem bardzo podekscytowany tym, że ponownie będę reprezentował BMW i to w dodatku w tak dobrej serii jak DTM. Czas, który spędziłem w F1 był fantastyczny, jednak teraz znów chcę walczyć o wygrane z moimi starymi przyjaciółmi z BMW. Tak będę podchodził do startów w DTM. Wiem, iż muszę popracować nad kilkoma sprawami, jak i również jestem świadomy faktu, że nie wszyscy kierowcy F1 sobie poradzili w DTM. Dla mnie jednak jest to dodatkową motywacją”.

BMW już wcześniej potwierdziło szóstkę swoich zeszłorocznych kierowców, do których dołączył także kierowca testowy – Marco Wittmann. Dzięki zakontraktowaniu Glocka, producent z Monachium jest pierwszym zespołem, który podał już pełny skład kierowców.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2022  R. Schumacher: Formuła 2 stała się nieprzystępna finansowo
23.06.2021  Albon: Daję z siebie 110 procent by powrócić do F1
29.01.2021  Berger: Bottas nie ma szans na pokonanie Hamiltona
04.01.2021  Alexander Albon dołączy do stawki DTM na sezon 2021
08.11.2020  Rast wygrywa finał sezonu DTM i po raz trzeci zostaje mistrzem
Tagi:
Glock T.
DTM

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sir Wolf, 25.01.2013 12:01[!]
Niemiec w końcu może mówić o zwycięstwach nie wywołując przy tym głupich uśmieszków.
Ralph1537, 25.01.2013 12:38[!]
nie rozumiem tego, ten od tak zostal kierowca w dtm od tak mimo ze nie pokazal nic, a kubica musi jezdzic i jedzic i nic z tego nie wynika mimo ze dobrze mu idze
Simi, 25.01.2013 12:41[!]
No i bardzo dobrze, że tak się stało. Nie było dla niego lepszej możliwej opcji. Powinien zostawić F1 daleko w tyle i na poważnie zacząć myśleć o jakichś sukcesach w DTM. Miejmy nadzieję, że nie skończy się zbyt szybko. Ma jeszcze czas na to, by trochę namieszać, zobaczymy jak szybko zacznie robić jakieś poważniejsze wyniki.
Rashad, 25.01.2013 12:42[!]
http://sokolimokiem.tv/?p=5637

Dobry wpis dotyczacy Timo.
nij0, 25.01.2013 12:55[!]
@Ralph1537 Robert cały czas jest w trakcie rehabilitacji, sprawdza czy "da radę". Przeciążenia itp. A po drugie zapomniałeś, że Glock jest Niemcem.
Simi, 25.01.2013 13:11[!]
A po trzecie piszesz takie farmazony, że nie chce się czytać. Nic nie pokazał? Rozumiem, że byłeś na tych testach? Bo z tego co mi wiadomo, to Glock zaimponował szefostwu i choćby dlatego dostał tą posadę.
katinka, 25.01.2013 13:22[!]
No to BMW w DTM uzbrojone i w komplecie, więc liczę na kolejny udany sezon aut ze śmigiełkiem :)
Ale się pospieszyli z tym kontraktem Glocka, jakby już dawno mieli dla niego coś przygotowane. Ciekawe jak Timo sobie poradzi w tym swoim pierwszym sezonie, ale nie liczę na jakieś fajerwerki na torze z jego strony, podobnie jak w F1. No a przypadek i jazda trzykrotnego mistrza WTCC pokazuje, że DTM nie jest chyba też dla każdego i potrzeba czasu na dostosowanie się do tych aut i wyścigów.
mbg, 25.01.2013 13:35[!]
Świetna decyzja ze strony BMW i Timo. DTM się zbroi z roku na rok się rozwija. Może swojego czasu stanie się równym konkurentem F1. Łapanie dobrych wyrzutków, wspieranie młodych kierowców świezo wyjętych z serii juniorskich i przyszłe "romanse" z Super GT. Kiedyś DTM może na tym zyskać gdyby pojawił się jakiś kryzys w F1 może być ciekawie.

Robert mógłby dołączyć do DTM. Miałby wielu kolegów z czasów "szkolnych" ;p po roku lub dwóch może jakiś awansik do F1 by dostał wrazie jakby Nico zachciało się Ferrari.
No70, 25.01.2013 13:39[!]
@Ralph1537
A co pokazał taki Kubica (pomijając aspekt związany z rehabilitacją po wydarzeniach A.D. 2011)? To wiedzą tylko sami zaangażowani. Czasy na testach nie mają wielkiego znaczenia, dlatego słusznie się ich w tym przypadku nie publikuje. Poza tym RK wciąż ma wybór i nie pali mu się do konkretnego kokpiitu. A rajdy nie są wcale takie złe wbrew niektórym.
Karol24, 25.01.2013 13:55[!]
Kolejny kierowca z F1 w DTM. Do tej pory ich rezultaty w DTM były albo bardzo słabe, albo przeciętne.
mbg, 25.01.2013 14:12[!]
Karol24
można to także tłumaczyć tym, że Ci ludzie z F1 byli w wieku kiedy nauka jazdy jest trudniejsza (Frentzen,Alesi,R.Schumacher,Hakkinen,Schneider) a styl jazdy jest bez wątpienia conajmniej inny. W szczególności brakowało im regularności.

Można też tłumaczyć tym że stawka DTM jest lepsza niż F1. Jest to śmiała teza ale kierowcy DTM tak samo jak F1 byli w większości liederami serii juniorskich tylko ich drogi w pewnym momencie się rozeszły.
Kamikadze2000, 25.01.2013 14:25[!]
BMW stało się potęgą DTM - wreszcie znaleźli swoje miejsce... :)

Samochód DTM to jednak zupełnie coś innego. Jedyne, co je łączy, to mocny docisk aero. Pozostałe aspekty, jak hamulce, przyspieszenie, jazda w zakrętach i ogólnie inny styl jazdy i konstrukcja pojazdu robią zasadniczą różnicę. Tak jak @mbg napisał - wiek robi różnice i im starszy kierowca, tym trudniej mu się przystosować.

Wielu kierowców DTM było obiecującymi juniorami - Jamie Green, Alexandre Premat, Robert Wickens czy Roberto Merhi. Ciężko jest powiedzieć, jakby spisali się w F1, ale na pewno te nazwiska są znaczące dla historii juniorki w nowym wieku. :)

@katinka - dr Mario Theissen stwierdził, że "samochodom DTM bliżej do GT, niż do tourning car". Za jego kadencji BMW nie miało zamiaru wchodzić do niemieckiej serii. Dużo w tym prawdy jest - porównując docisk pojazdów WTCC i pokrewnych z DTM, to jak porównywać bolid GP2 i F1. ;) Pzdr

@Simi - do 40-stki spokojnie może tam śmigać. :)
Gregur, 25.01.2013 14:51[!]
Dobra wiadomość. Jeszcze jakby Robert mógł startować to by było ciekawie.
MairJ23, 25.01.2013 17:55[!]
@Simi sa ludzie co mysla caly czas po polsku mowiac o zachodzie i o wielkich biznesach.... NIKT ZADNEGO NIEUDACZNIKA NIE ZATRUDNI BO ON KOGOS ZNA !!!!
W tym biznesie zatrudniani sa ludzie co cos potrafia.... albo ciagna za soba kase ale nawet w takim wypadku cos potrafia....
Nikt na zachodzienie zatrudnia "krewnych i znajomych królika" tylko ludzi odpowiednich na dane stanowisko.
bombka, 25.01.2013 18:37[!]
@MairJ23 to dałeś czadu,hehehe.
Czy Ty naprawdę wierzysz w nieskazitelność moralną zachodu???
No proszę cię........
MairJ23, 25.01.2013 19:52[!]
nie mowie o nieskazitelnosci - kazdy wie jak jest ale rozmiar tego typu praktyk w Polsce poraża w porownaniu do tego co sie tu dzieje. Mam nadzieje ze jest o wiele lepiej niz kiedy ja wyjeżdżałem z Polski. Bardziej chodziło mi o to ze jak w gre wchodza miliony do zaplaty i miliony do zarobienia to sie debila nie zatrudnia, nieważne kogo on by znał.
bombka, 25.01.2013 20:11[!]
@MairJ23,oj uwierz mi że "debil"nie raz jest nie zastąpiony.
Cytat MairJ23 :
kazdy wie jak jest ale rozmiar tego typu praktyk w Polsce poraża w porownaniu do tego co sie tu dzieje

Na swoim podwórku zawsze widać więcej,tam gdzie jesteś może tego tak nie widzisz,ale uwierz mi że jest tak samo,to po prostu ludzka natura.
Skończmy w końcu z robieniem w swoje gniazdo(nie twierdze że jest u nas idealnie,wręcz przeciwnie),ale wychwalając wszystko co zachodnie robimy z siebie właśnie takich
Cytat MairJ23 :
debili
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca