F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Awaria przyczyną wypadnięcia Hamiltona z toru

Brytyjczyk był też bardzo zadowolony z tempa swojego bolidu.
Paweł Zając, 15 marca 2013, wyświetlenia: 2797<< | lista | T- | T+ | >>
Wypadnięcie z toru Lewisa Hamiltona, podczas drugiego treningu było spowodowane awarią splittera.

Kierowca Mercedesa wpadł w żwir w szóstym zakręcie w samej końcówce popołudniowych jazd, po tym jak stracił docisk z przodu samochodu.

„Doszło do rozdzielenia splittera, który przesunął się trochę w prawo i wpadł pod samochód, przez co dotykał podwozia” – powiedział Brytyjczyk. „Straciłem kontrolę nad autem. Wjechałem w szósty zakręt, skręciłem i nic się nie stało. Po prostu pojechałem prosto”.

„Skarżyłem się zespołowi na zbyt dużą podsterowność, podczas długiego przejazdu. Zjechałem i poprosiłem o zmianę ustawień przedniego skrzydła. Zespół wprowadził je, założył mi nowe opony i wróciłem na tor. Dojechałem do zakrętu, chciałem skręcić i się nie udało. Powiedziałem sam do siebie «co za idiota», jednak kiedy wróciłem do garażu zespół powiedział mi, że doszło do awarii. Możliwe, że doszło do niej, kiedy wcześniej znalazłem się poza torem, jednak całe szczęście samochód nie został poważnie uszkodzony i łatwo to naprawić”.

Hamilton przyznał także, że był zaskoczony tak dobrym tempem swojego samochodu, jednak całkowicie odrzucił sugestie, że Mercedes będzie głównym rywalem Red Bulla. „Nie tracimy dużo do Red Bulla, co jest niesamowite i pokazuje ogrom pracy jaką musiała wykonać nasza ekipa w fabryce. Jest kilka spraw, z którymi musimy się uporać, jednak nie jest to nic poważnego. Nie oczekiwałem, że będziemy tak konkurencyjni, to duży plus. Jest za wcześniej, żeby mówić, iż jesteśmy najlepsi z reszty stawki, jednak mamy dobre tempo, co bardzo mnie cieszy”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.05.2024  Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem
04.05.2024  Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024
03.05.2024  Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem
01.05.2024  Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
Tagi:
Hamilton L.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
xdomino996, 15.03.2013 18:33[!]
Cytat :
Powiedziałem sam do siebie «co za idiota», jednak kiedy wróciłem do garażu zespół powiedział mi, że doszło do awarii

I za to go lubię, może nie powiedziałby tego, gdyby faktycznie to był jego błąd, ale w stawce są kierowcy, którzy by tak się nie wypowiedzieli nawet żartem. A tak ogólnie to dobrze że nic poważnego, jutro walka o 2-3 linię :)
katinka, 15.03.2013 18:48[!]
@xdomino996, ja też Go lubię za to i tak w ogóle za wszystko :)

Dobrze, że mocno bolid nie uszkodzony i szybko da się naprawić. Fajnie, gdyby jutro Lewis był w pierwszej trójce po Q3, ale nawet gdyby nie udało się, to wiem, że będzie mocno naciskał i walczył. Na takim pół ulicznym torze jak Albert Park chyba dobrze by było startować jak najwyżej, no i jakiś deszczyk może też sporo namieszać w stawce, a nawet zapowiadają zmienną pogodę. Chociaż na pierwszy wyścig sezonu wolałabym suche GP, więcej by powiedziało który team gdzie jest i jakie ma tempo wyścigowe.
step07, 15.03.2013 19:41[!]
Niezły tekst Hamiltona :) Wydaje się, że Lewis ma całkiem dobre tempo i powalczy jutro o drugą linię. W wyścigu też wg mnie realna szansa na podium. Już się nie umiem doczekać jutrzejszych kwalifikacji. Szkoda tylko, że po nich muszę jechać na uczelnię :(
krzysiu111, 15.03.2013 20:03[!]
Już druga awaria w tym sezonie przez którą Hamilton się rozbija :D
jawi1990, 15.03.2013 23:09[!]
W ich przypadku chyba musimy poczekać do wyścigu, żeby przekonać się czy zrobili coś ze swoim tempem wyścigowym.
marcosss, 16.03.2013 21:53[!]
oczywiście, a jakby inaczej!
Jużci agenci Piarowi od robienia kasy uradzili, jaką baję wcisnąć "ludowi pracującemu miast i wsi" :)
w każdym razie od tego sezonu cynik z pejsami błędów żadnych nie popełnia - ma się rozumieć!

huhe :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca