F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Alonso uważa, że mógł wygrać w Malezji

Hiszpan nie obwinia również Ferrari za podjęcie decyzji o pozostaniu na torze.
Mateusz Szymkiewicz, 24 marca 2013, wyświetlenia: 4375<< | lista | T- | T+ | >>
Fernando Alonso uważa, że byłby w stanie wygrać Grand Prix Malezji.

Na pierwszym okrążeniu doszło do niewielkiego kontaktu pomiędzy Hiszpanem a Sebastianem Vettelem, w wyniku którego przednie skrzydło Ferrari F138 31-latka uległo uszkodzeniu. Kierowca zamiast zjechać natychmiast do boksów po nowy spoiler, pozostał na torze, aby móc wymienić go wraz z oponami kilka okrążeń później. Mimo to ryzyko podjęte przez stajnię z Maranello nie opłaciło się, ponieważ skrzydło rozpadło się na kilka części, a Alonso zakończył dalszy udział w wyścigu w żwirze.

„Dziś mieliśmy dobry samochód i nie sądzę, abyśmy mieli gorsze tempo w wyścigu od Red Bulla” – powiedział Fernando Alonso. „Oni nie dysponowali wszystkimi kartami w ten weekend. Nikt nie był szczególnie szybki, więc myślę, iż bylibyśmy w stanie walczyć o zwycięstwo. Nadal nam trochę brakuje tempa, ale przed nami trzy tygodnie wolnego i mamy zamiar przywieźć do Chin nowe części. Każdy wykona taki ruch, ale mam nadzieję, że my dokonamy największego progresu”.

Alonso powiedział także, iż nie obwinia zespołu za podjęcie decyzji, która wykluczyła go z dalszego udziału w wyścigu. „To był bardzo delikatny kontakt, ale wystarczył, aby uszkodzić przednie skrzydło. W mojej opinii to było bardzo pechowe zdarzenie. Na pierwszym okrążeniu byłem cały czas w kontakcie z zespołem. Samochód zachowywał się całkiem dobrze w pierwszym i drugim sektorze. Ekipa widziała w telewizji uszkodzenia i chciała wymienić skrzydło na trzecim lub czwartym okrążeniu, aby móc zaoszczędzić te 20-30 sekund. Odbycie dwóch postojów w ciągu trzech okrążeń byłoby dla mnie czymś w rodzaju kary”.

„Powiedziano mi, że mogę się spodziewać braku docisku z przodu samochodu, ale nie wiedziałem, jak sytuacja będzie się rozwijać w dalszej części rywalizacji. Niestety na przedostatniej prostej spoiler bardzo się poluzował. Byłem wtedy 5 sekund od wjazdu do pit lane i nie mogłem tak naprawdę nic zrobić. Patrząc na to zdarzenie teraz, po wypadku, to była zła decyzja, ale uważam, że spotkał mnie ciąg pechowych zdarzeń. Nigdy nie wiesz, czy dana decyzja jest dobra lub zła i można się tego dowiedzieć dopiero po dokonaniu jej”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu
20.04.2024  Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
18.04.2024  Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24
Tagi:
Alonso F.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Asmodeus, 24.03.2013 21:40[!]
@MPOWER a kto jeszcze niby ? Płaczek Raikkonen który dziś dał przez radio niezły popis? haha


EDIT: dobra nie trolluję już tu biednych ludzi bo każdy tu wszystko tak przeżywa że już nie zliczę ile ostrzeżeń dostałem hehe
zgf1, 24.03.2013 21:43[!]
Placzek Raikkonen? A co on przez radio dzis mowil dokladnie, mozesz przytoczyc?
Wolek, 24.03.2013 22:09[!]
Raikkonen słusznie zwrócił uwagę na zachowanie Hulkenberga i miał prawo być na niego zły. Jeden nieodpowiedni ruch Niemca i mógł być niezły klops.
pepsi-opc, 24.03.2013 22:29[!]
Jak na razie to z tego całego dream teamu Ferrari+Alonso nic ciekawego nie wyszło, zawsze traci punkty i mistrzostwa przez kogoś.
THC-303, 24.03.2013 23:12[!]
Cytat :
Raikkonen słusznie zwrócił uwagę na zachowanie Hulkenberga i miał prawo być na niego zły.

Bo ponieważ? Od kiedy obrona pozycji jest zabroniona?
MPOWER, 24.03.2013 23:13[!]
@zgf1
Kimi
Cytat :
You see what he's doing, he's pushing me off and now hit me

@xdomino996
Spoko. Już nie pierwszy raz czytam amatorszczyznę pisaną przez niektórych że aż żal. Alonso to dzisiaj był jedynym, który był zagrożeniem dla wszystkich..Ale nie tempem wyścigowym ale samym pomysłem zespołu i Ferdka. Całe szczęście, że się nikomu nic nie stało. Webber prawie był celem w zakręcie.
Cytat THC-303 :
Bo ponieważ? Od kiedy obrona pozycji jest zabroniona?

To sobie przypomnij Alonso-Vettel Monza 2012
ROOK, 25.03.2013 00:15[!]
. Po oberwaniu się skrzydła aż do iskrzenia uznałem, że to zła decyzja.

. A tak swoją drogą – przyczyną jego całkowitego odpadnięcia nie był ani przypadek, ani kontakt z Webberem, tylko… kilkadziesiąt kilogramów wody plaśniętych na mknące po prostej Ferrari spod kół RedBulla – siła bezwładności takiego uderzenia wystarczyła do dokończenia oberwania.
Aeromis, 25.03.2013 00:37[!]
Alonso bardzo optymistycznie, z drugiej strony nie ma co mówić że buja w obłokach, bo w kwalifikacjach przegrał z Felipe, a ten nie miał super tempa podczas wyścigu. Niewykluczone że Fernando miał ustawienia bolidu lepiej pasujące do warunków na torze, prawda? Frywolny komentarz czy prawda - tego się już nie dowiemy.

@THC-303
FIA doprecyzowała zasady dotyczące obrony pozycji
http://www.youtub.../watch?v=caSh9-C0j8o
Niestety nie jest to wideo i zostaje pytanie, czy później Nico zostawił miejsca Kimiemu czy nie? Szczerze - nie zauważyłem na tyle by być pewnym. Na pierwszy rzut oka pamiętam że nie, ale pierwszy rzut często bywa zawodny.
Huckleberry, 25.03.2013 10:56[!]
Patrzyłem na ten spojler który rzuca snopy iskier na wszystkie strony i po prostu nie wierzyłem, że nie karzą mu zjechać. Adrenalina ich zgubiła. Jakieś tam szanse na punkty były (deszczowy wyścig, dużo się zmieniało i przetasowywało) a ta decyzja była po prostu bez sensownym ryzykowaniem.
Sgt Pepper, 25.03.2013 16:27[!]
Echh panie Alonso... Zaczynam przerzucać swoje uczucia na Hamiltona.
(Nigdy nie sądziłem że to mi przejdzie przez klawiaturę...)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca