F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Kubica nie ukończył pierwszego dnia Rajdu Portugalii z powodu kapcia

Polak powróci jednak jutro do rywalizacji w systemie Rally 2.
Paweł Zając, 12 kwietnia 2013, wyświetlenia: 4891<< | lista | T- | T+ | >>
Robert Kubica nie ukończył pierwszego dnia Rajdu Portugalii, gdyż na dojazdówce do Lizobony zabrakło mu opon.

Podczas czterech wcześniejszych prób, po których Polak zajmował drugie miejsce w klasie WRC 2, Kubica zaliczył kilka przygód i przebił dwie opony. Robert liczył, że uda mu się dokończyć dzień, jednak ponad 200 kilometrowa dojazdówka była ponad możliwości mocno zużytego ogumienia.

Kubica ma jutro powrócić do rywalizacji korzystając z systemu Rally 2, jednak wiąże się on z 10 minutową karą, za nieukończenie ostatniego odcinka, co oznacza, że kierowca Citroena nie będzie liczył się w walce o zwycięstwo w rajdzie.

Yves Matton, szef Citroena, przyznał, że jest pod wrażeniem jazdy Roberta, pomimo aż trzech przebitych opon. „Jego styl jazdy jest bardzo dobry – bardzo podobny do czołowych kierowców. Stara się jeździć tam, gdzie przyczepność jest najlepsza. Jazda bokami jest odrobinę łatwiejsza na szutrze i powinna dać mu więcej pewności. Wytłumaczyliśmy mu, że najlepszym sposobem na szybką jazdę jest trzymanie się linii i trzymanie kół tak, gdzie jest najwięcej trakcji. To co robi podczas tego rajdu jest bardzo imponujące. Co prawda przebijał opony, jednak to jest coś, czego trzeba się nauczyć”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.11.2023  Orlen przedłużył współpracę z Robertem Kubicą
22.11.2023  Kubica przystąpi do WEC w sezonie 2024 z AF Corse
05.11.2023  Kubica mistrzem świata WEC w klasie LMP2
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
11.02.2023  Najważniejsze wyścigi Roberta Kubicy w Formule 1 (Część 2)
Tagi:
WRC
Kubica R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kuba18f1fan, 12.04.2013 19:59[!]
Nie piszcie bzdur! Robert Kubica nie dojechał na 5os, ale jutro wystartuje z nałożoną karą 5 bądź 10 minut w formula Rally2
Roxana, 12.04.2013 20:02[!]
Kubica wycofuje się z Rajdu Portugali, lecz jutro ma powrócić do rywalizacji...ten kto to pisał sam sobie przeczy.
sasza82, 12.04.2013 20:06[!]
Nie był to oes, tylko bardzo długa dojazdówka do OS5 w Lizbonie. W trakcie OS4, który de facto ukończył z bardzo dobrym czasem uszkodził oponę, która zwyczajnie nie wytrzymała...Czasem warto zagłębić się w szczegóły :)
dan193t, 12.04.2013 20:11[!]
niskiej jakości te newsy rajdowe... zaciemniają sytuację mniej poinformowanym... chyba że autor też do nich należy..
Darth ZajceV, 12.04.2013 20:13[!]
Żeby skorzystać z Rally 2, trzeba wpierw wycofać się z rajdu, co potwierdzi wam oficjalna strona WRC tytułem - Tyre troubles force Kubica retirement.
Masio, 12.04.2013 20:15[!]
Robert jak zawsze ma pecha. :(
marrcus, 12.04.2013 20:15[!]
rrrrr
SkC, 12.04.2013 20:44[!]
Dojazdówki powinny być robione na lawecie ; /
leni93, 12.04.2013 22:13[!]
Ma bardzo duży potencjał, teraz czas na zbieranie doświadczenia. Nie widzę sensu żeby dał sobie spokój z rajdami. Niektórym chyba trzeba przypomnieć, że on się ściga z kierowcami, którzy całą swoją kariere spędzili w samochodzie rajdowym w przeciwieństwie do niego
zgf1, 12.04.2013 23:08[!]
@kacperskyy
Smiesza mnie takie opinie, Robert dopiero zaczyna, uczy sie. To chyba normalne, ze moga sie rozne rzeczy przytrafiac, tempo prezentuje swietne i to na nowej nawierzchni dla niego. Zreszta nie ma sensu dyskutowac, wystarczy poczytac co np szef Citroena mowi czy ludzie siedzacy w rajdach....
mizoo, 13.04.2013 03:11[!]
Ignorujcie trolla. Nie karmcie go. :) Ku pociesze jutro znow bedziemy miec emocje! :)
kacperskyy, 13.04.2013 11:27[!]
nie licza sie checi i talent czy szczescie. licza sie zdobyte pkt i wygrane i konkec. w zwiazku z tym odnosi sukcesy czy nie? glock jezdzi slabo mowicie sprzedawca butow, kubica jezdzi slabo mowicie ze sie uczy... dajcie spokoj. taki stan w psychologii nazywa sie wyparciem. bujajcie w oblokach dalej.
baton, 13.04.2013 11:36[!]
@kacperskyy Ile doświadczenia wyścigowego ma Glock, a ile doświadczenia rajdowego na szutrze ma Kubica? Nawet nie na szutrze ogólnie? Do tego gość ma 1,5 ręki więc sprawy mu to nie ułatwia. Co pan powie na wypadek Ostberga przecież to taki doświadczony kierowca?
R90, 13.04.2013 11:39[!]
Tak, tylko rajdy to nie F1, gdzie masz kilkunastometrowe albo większe pobocze i asfalt. Na szutrze zwłaszcza jest niska przyczepność, ostre kamienie, brak poboczy. Nie raz taki mistrz jak Loeb czy inni złapali kapcia i stracili szanse na wygraną. W poprzednim rajdzie wina Roberta była oczywista, tutaj złapanie kapcia jest raczej pechem. Owszem, liczą się zdobyte punkty, ale liczy się też doświadczenie. Jeżeli uważasz, że jazda w kilkunastu amatorskich rajdach autem klasy S1600 i to jeszcze tylko na asfalcie, jest odpowiednią nauką aby brylować i jeździć bezbłednie w rajdach WRC samochodem klasy ERC , to proszę Cie wyjdź z tego forum i pisz na wp albo onecie. Może tam przekonasz do siebie tych idiotów i trolli, którzy udają specjalistów.
Hubertos, 14.04.2013 00:56[!]
Zgadzam się z Tobą :), ale pamiętaj, że Robert jeździ autem klasy RRC(Reginal Rally Car). Złapanie kapcia to w większości błąd kierowcy, który za bardzo przyciął zakręt, albo za bardzo wypuścił auto.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca