F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari: Poprawa kwalifikacyjnego tempa jest teraz priorytetem

Ekipa chce jeszcze bardziej zniwelować stratę do konkurencji podczas czasówek.
Mateusz Szymkiewicz, 27 kwietnia 2013, wyświetlenia: 1429<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari ujawniło, że priorytetem jest teraz poprawa kwalifikacyjnego tempa bolidu F138.

Tegoroczna maszyna stajni z Maranello jest jednym z najszybszych samochodów w stawce, co pozwoliło Fernando Alonso na wygranie Grand Prix Chin. Zastępca szefa projektantów Ferrari – Simon Resta uważa, że zespół musi poprawić kwalifikacyjne tempo bolidu, aby można nim było walczyć o pole position, a co za tym idzie, móc bardziej oszczędzać opony w wyścigu.

„Uważam, że w tym roku pokazaliśmy lepsze tempo wyścigowe i zniwelowaliśmy stratę w kwalifikacjach [w porównaniu do sezonu 2012], ale wciąż musimy nad tym popracować, co jest dla nas priorytetem” – powiedział Resta. „Myślę, iż zrozumienie opon może być ważnym czynnikiem, ponieważ to pozwala bardziej skupić się na ustawieniach bolidu pod kwalifikacje czy wyścig. Najważniejsze jest teraz przyspieszenie podczas czasówek”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
01.05.2024  LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami
01.05.2024  Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami
01.05.2024  LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie
Tagi:
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
IceMan11, 27.04.2013 22:05[!]
Czy tylko ja jeden uważam, że ani Alonso, ani Massa nie wykorzystują tego auta należycie w czasówkach?
mariok77, 27.04.2013 23:10[!]
Nie tylko ty, pewnie takie samo zdanie mają H.Marko i S. Vettel.
IceMan11, 28.04.2013 23:24[!]
Zapomniałem. Alonso nawet cisnąc kloca nie ciśnie go na 100% tylko 120...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca