F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Nowe opony nie pojawią się na Silverstone

Pirelli odchodzi od pomysłu kewlarowego pasa, jednak zmieni pewne procesy produkcyjne.
Paweł Zając, 10 czerwca 2013, wyświetlenia: 1438<< | lista | T- | T+ | >>
Poprawione tylne opony nie będę wykorzystywane podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii z powodu niewystarczających testów w Kanadzie.

Pirelli poszukuje rozwiązania problemu delaminacji ogumienia i podczas treningów w Montrealu zespoły mogły sprawdzić nowe tylne opony, gdzie metalowy pas został zastąpiony kewlarowym.

Plan zakładał, że jeśli wszystkie zespoły będą zadowolone ze zmian, to opony pojawią się podczas pełnego weekendu na Silverstone. Zmienna pogoda w Kanadzie uniemożliwiła jednak dokładnie sprawdzenie nowego ogumienia, a zespoły twierdzą, iż pasują im obecne opony, więc Pirelli zdecydowało się nie używać nowych opon w Anglii.

Zamiast tego włoska firma wprowadzi nowe procedury wiązania materiałów, co ma zapewnić, że bieżnik nie będzie już oddzielał się od reszty opony. Istnieje jednak szansa, że ogumienie z kewlarowym pasem pojawi się jeszcze raz podczas treningów, aby można było się mu dokładnie przyjrzeć. „Nie będziemy korzystać z nowych opon, gdyż nie mogliśmy ich dokładnie przetestować” – powiedział Paul Hembery, dyrektor Pirelli Motorsport. „Zmienimy jednak pewne procesy w produkcji opony, co powinno wyeliminować delaminację. To dobre z wielu punktów widzenia, gdyż zespoły będą jeździć na tej samej oponie, na której zaczęły rok”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
majkeljot, 10.06.2013 14:34[!]
No cóż. W Kanadzie nic sie chyba nie zdelaminowało, więc może nie taki problem straszny jak sie wydawało?
seba_d, 10.06.2013 17:27[!]
Zdjęcie opon na tym wózku raczej nie było przypadkowe.
Kid, 10.06.2013 18:42[!]
Paluch wygrał wyścig w cuglach, więc opony nie są już takie złe jak były wcześniej
mkente, 10.06.2013 19:55[!]
Jeszcze trochę, a role się odwrócą - RBR będzie przeciwko zmianie opon, a Lotus zacznie lobbować na rzecz modyfikacji ;)
Sar trek, 11.06.2013 09:53[!]
A mnie zastanawia, dlaczego Pirelli tak ulega w tej kwestii Red Bullowi i organizuje Mercedesowi sprzeczne z regulaminem testy. Czyżby kryły się za tym jakieś potajemnie przekazywane sumy pieniężne dla Pirelli, np. za podlanie kaktusów?
Dante, 11.06.2013 17:24[!]
@Kid @mkente - Tak, tak - A sam Helmut Marko zapłacił dla Pirelli za sfingowanie testów Mercedesa, żeby ten został zdyskwalifikowany do końca sezonu, dzięki czemu Red Bull będzie mógł odnieść jeszcze bardziej spektakularny sukces.
Uwielbiam te wasze teorie spiskowe i obstawianie kto komu podaje kopertę pod stołem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca