F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Eddie Jordan: Powinniśmy być bardziej przyjaźni wobec Pirelli

Obecny ekspert BBC uważa, że kierowcy krytykują opony tylko wtedy, kiedy im się nie wiedzie.
jpslotus72, 12 czerwca 2013, wyświetlenia: 1642<< | lista | T- | T+ | >>
Były właściciel zespołu F1, Eddie Jordan, twierdzi, że zespoły powinny stonować swoją krytykę wobec Pirelli, które jest obecnie jedynym dostawcą opon dla Formuły 1.

Włoski producent ogumienia spotyka się z surową krytyką jego kontrowersyjnych i szybko zużywających się opon. Ponadto w ostatnim czasie doszła do tego sprawa „tajnych” testów. Eddie Jordan stanął w obronie Pirelli – jego zdaniem, zespoły powinny zachować większą rozwagę w swoich wypowiedziach na temat dostawcy opon.

„Pirelli otwarcie zaproponowało swoja ofertę, wydało na nią ogromne środki finansowe, a teraz jest krytykowane przez niektóre zespoły. Myślę, że krytycy powinni zachować większą wstrzemięźliwość. Kto będzie im dostarczał opony, jeśli Pirelli się wycofa? Czy widzimy kogoś, kto miałby ochotę wykonać lepszą pracę? Myślę, że powinniśmy być naprawdę bardziej przyjaźni wobec Pirelli” – powiedział Jordan.

Dodał też, że byłoby niesprawiedliwe poddać się i wyrazić zgodę na wprowadzenie zmodyfikowanych opon w trakcie sezonu. „Nie można ukarać kogoś, kto do tej pory dobrze wykonywał swoją pracę” – stwierdził Jordan, nawiązując do tych zespołów, które przy tworzeniu swoich konstrukcji wzięły pod uwagę specyfikację opon na 2013 rok.

Irlandczyk, który od dłuższego czasu pełni rolę eksperta BBC, dodał także, że Kanada była przykładem tego, iż zespoły krytykują Pirelli tylko wtedy, gdy im się nie wiedzie. „O oponach nie słyszałem [w Kandzie] ani słowa. Sebastian Vettel nie mówił nic, Alonso i Hamilton nie mówili nic – a byli to trzej pierwsi kierowcy. Skarżą się tylko wtedy, kiedy im coś nie wychodzi”.

Źródło: f1news.autoroad.cz
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bombka, 13.06.2013 07:34[!]
Bardzo dobrze mówi.
peter01, 13.06.2013 09:28[!]
Wg mnie Pirelli robi dobra robotę, ale mimo wszystko tegoroczne opony to lekkie przegięcie. A tak to Pirelli
może zostać na dłużej.
Rashad, 13.06.2013 11:29[!]
Cytat :
Czy widzimy kogoś, kto miałby ochotę wykonać lepszą pracę? Myślę, że powinniśmy być naprawdę bardziej przyjaźni wobec Pirelli”

Mam nadzieje, ze Eddie nie ma na mysli takiego podejscia ze NIC nie mozna mowic na Pirelli bo sie obraza, zabiora zabawki i bedzie koniec. Uwazam, ze ma calkowita racje, wczesniej bylo biadolenie ze wyscigi to sa procesje, a dzieki Pirelli rok temu NAWET Walencja byla dosc ciekawym widowiskiem. IMHO jest teraz dobrze, niech tylko dopracuja opone by sie nie rozwarstwiala.
gpjano, 13.06.2013 12:06[!]
Osobiście uważam, że równowaga pomiędzy mechaniką, aerodynamiką i oponami została zachwiana. Zbyt dużo mówi się o oponach. Czasami wspomina się o aerodynamice (często w kwestii jej wpływu na opony). Właściwie niewiele się mówi o mechanice. Przewróciło się to do góry dnem. Powinno być odwrotnie bo przecież to sport MOTORowy. Cała nadzieja w tym, że w przyszłym roku mechanika zacznie odgrywać większe znaczenie w związku ze zmianą przepisów.
Sycior, 13.06.2013 17:56[!]
Jak red bull zacznie stale wygrywać to się skończy narzekanie na opony. Zresztą po Kanadzie jakoś nie było wielkich narzekań
step07, 14.06.2013 14:17[!]
Jak dla mnie to w tym roku poszli zdecydowanie za daleko. Wystarczyło zostawić opony z sezonu 2012 a nie robić jeszcze bardziej miękkie...Dokładnie tak to wygląda w tym sezonie - 80% rozmów na temat F1 to opony. Zresztą nie pamiętam już na wstępie którego GP pierwsze słowa Borowczyka to było zdanie : "Opony, opony i jeszcze raz opony...". No co jak co ale to jednak jest Formuła 1.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca