|
|
|
|
|
|
Audi przed dwoma Toyotami po 10 godzinach wyścigu |
Japońska ekipa traci jedno okrążenie do lidera. |
|
•Łukasz Godula, 23 czerwca 2013, wyświetlenia: 1397 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
14 godzin przed metą, na torze w Le Mans na czele rywalizacji plasowała się ciągle ekipa Audi #2. Jednak Toyota ze stratą jednego okrążenia nie odpuszczała i zajmowała kolejne dwa miejsca na podium w kolejności #8, #7.
Tempo trzech pierwszych załóg jest zbliżone, jednak po konieczności zjechania do boksu podczas neutralizacji, Toyota nie odrobiła jak na razie straty kółka. Szefowie ekipy twierdzą, iż wszystko idzie zgodnie z planem, ale szanse na ostateczny sukces pokładają w kolejnych neutralizacjach, które będą musiały ułożyć się na niekorzyść rywali z Audi.
Pięć minut przed północą na torze ponownie musiał się pojawić samochód bezpieczeństwa, gdy Ferrari #57 ekipy Khron wypadło w zakręcie Karting. Porządkowi musieli uprzątnąć samochód, jednak nie był to poważny wypadek i kierowca w żaden sposób nie ucierpiał.
W klasie LMP2 na prowadzeniu mamy załogę Oak Racing #35, a na drugim miejscu również załogę tej ekipy z numerem #24. Tymczasem w klasie GT Pro na pozycji lidera plasuje się Astona Martin #99, a GT Am Ferrari #55.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|