F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren: Żadna ekipa nie znajdzie idealnego rozwiązania na sezon 2014

Sam Michael uważa, że niezawodność będzie problemem w przyszłym roku.
Paweł Zając, 1 pa?dziernika 2013, wyświetlenia: 2843<< | lista | T- | T+ | >>
Zdaniem dyrektora sportowego McLarena, Sama Michaela, żaden z zespołów nie opracuje idealnej maszyny na przyszły sezon.

Ekipa z Woking uważa, że skala przyszłorocznych zmian jest zbyt duża i wszystkie ekipy będą musiały zdecydować się na wiele kompromisów podczas projektu nowych bolidów.

Michael uważa, iż niezawodności i osiągi będę wpływać na układ stawki. „Przy tak sporym wyzwaniu zostawia się większy margines. Gdyby nie było zmian, to pracowalibyśmy nad dobrze znanym produktem i zmniejszali margines, aby zyskać więcej osiągów. Tego nie będzie w przyszłym roku. Będą dwa wyjścia -zaryzykować i być może mieć problemy z niezawodnością, albo zrobić wszystko spokojnie i żałować, że nie wykorzystało się projektu do maksimum. Mało prawdopodobne jest, że ktoś od razu znajdzie idealne rozwiązanie, nie da się tego zrobić w niektórych obszarach”.

Szef sportowy McLarena dodał, że spodziewa się też większych problemów z niezawodnością. „Kiedy tak bardzo zmieniają się zasady, to inżynierowie nie są w stanie zareagować wystarczająco szybko. Trzeba sobie z tym poradzić i nie tylko pracować nad osiągami, ale też nad niezawodnością. Nie jest tajemnicą, że dopracowanie kwestii niezawodności trwa. Ostatecznie jednak powinniśmy dojść do tego samego poziomu jaki mamy obecnie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
Tagi:
Michael S.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kabans, 01.10.2013 18:25[!]
Red bull ma
Zajkos, 01.10.2013 18:28[!]
@Kabans Nie był bym tego taki pewien...
Enpasant, 01.10.2013 18:43[!]
W sferze kluczowych elementów silnika wszystko będzie nowe - wiadomo, że w F1 silnik musi pracować na limicie. Nikt nie będzie wiedział, gdzie jest limit we współpracy zupełnie nowej turbosprężarki z nowym blokiem silnika (zaworami, tłokami, kolektorami, zapłonem, chłodzeniem etc...)
I albo ten limit przekroczy, albo przedwcześnie - z ostrożności -asekuracyjnie do niego nie dojdzie. O tym mówi Sam Michael.
Jest jeszcze pakiet areo, ale ten jest do "wyżyłowania" w tunelu i w symulacji. Oczywiście będzie problem gdy na testach torowych okaże się nie wydajny, albo chybiony. Bo rzeczywistość potrafi zredukować plany i symulatory.

Errata
Pakiet aero - dynamiczny oczywiście... :)
SilverX, 01.10.2013 18:51[!]
Zobaczymy co Newey wymyśli... Jedyną nadzieją z wiadomych powodów jest m.in. McLaren i Mercedes. Jeżeli Renault zrobi silnik na poziomie Mercedesa to raczej frustracja większości ludzi oglądających F1 w kolejnym sezonie sięgnie zenitu.
Kamikadze2000, 01.10.2013 18:54[!]
@SilverX - FIA i tak szybko wyrówna osiągi jednostek, gdy tylko okaże się, że jedna jest mocniejsza od drugiej. Pamiętamy też, że pomimo słabszej jednostki RBR i tak był najmocniejszy. Silnik faktycznie może w przyszłym roku odegrać znaczącą rolę, ale raczej w kwestii żywotności. W kolejnych latach wszystko się ustabilizuje. Rozwijanie jednostek i tak spali na panewce. ;)
Enpasant, 01.10.2013 20:16[!]
Red Bull nie produkuje silników. Nie mapuje ich także własny software. Jedyne co może zrobić Red Bull to wierzyć, że aerodynamika i kompatybilność systemów będzie pod ich zupełną kontrolą.

Nikt nie jest w stanie stwierdzić jaki zespół w przyszłym roku wystartuje najlepiej. Red Bull to Newey, a Newey to człowiek.
Falarek, 01.10.2013 21:51[!]
O Renault bym się nie martwił oni praktycznie zawsze mieli świetne silniki o dużej niezawodności czego nie można powiedzieć o Mercedesie czy Ferrari
Simi, 01.10.2013 23:25[!]
Jestem wręcz pewien, że Red Bull poradzi sobie z tymi przepisami najlepiej, Choć McLaren, Mercedes i Ferrari też mogą stworzyć niezłą maszynę. Mimo wszystko, Red Bull jest absolutnie na szczycie i naprawdę sądzę, że to oni pozostaną liderami. Chciałbym się zdziwić..ale nie wierzę w to.
Asmodeus, 01.10.2013 23:57[!]
Ferrari pobije wszystkich na głowę niezawodnością (jak zawsze zresztą) pytanie tylko czy bolid będą mieli szybki.
ROOK, 02.10.2013 00:15[!]
Cytat :
Zdaniem dyrektora sportowego McLarena, Sama Michaela, żaden z zespołów nie opracuje idealnej maszyny na przyszły sezon.
.     Sam się pociesza… ;)
akkim, 02.10.2013 07:39[!]
Już w Belgii mówiono na zapleczu toru ,
"Rok przyszły Red Bullowi nie ujmie humoru."
Kamikadze2000, 02.10.2013 16:27[!]
@Asmodeus - szkoda, że zapomnieli o niej w 2008 roku.... ;///
ManiakF1, 04.10.2013 22:23[!]
Od kiedy Sam Michael objął w Mclarenie funkcję dyrektora sportowego, to ten team notuje coraz gorsze wyniki. Najgorszy inżynier w stawce F1, nie wiem jak można było go zatrudnić. Mam nadzieję, że szybko go zwolnią, bo jego przyjście tylko pogorszyło sytuacje brytyjskiego teamu, któremu kibicuje(jak i Mercowi).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca