|
|
|
|
|
|
Hamilton broni strategii Mercedesa |
Brytyjczyk twierdzi, że pozostanie na torze mimo bardzo zużytych opon było jedyną możliwością. |
|
•Paweł Zając, 7 pa?dziernika 2013, wyświetlenia: 1826 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Lewis Hamilton broni strategii Mercedesa podczas Grand Prix Korei.
Ekipa kazała Brytyjczykowi pozostać na torze, pomimo tego, że w końcówce drugiego przejazdu jego tempo zaczęło drastycznie spadać.
Hamilton kilkukrotnie informował zespół o kiepskim stanie ogumienia i pytał możliwość zjazdu, jednak zespół zdecydował się trzymać wcześniej założonej liczby okrążeń. W niektórych momentach strata sięgała 4-5 sekund na okrążeniu, przez co zrodziło się pytanie, czy na pewno była to odpowiednia decyzja, jednak sam zawodnik uważa, iż nie można było inaczej.
„Musieliśmy przejechać określoną liczbę okrążeń, gdyż później nie dalibyśmy rady przejechać 35 kółek na jednym komplecie opon – nie wierzyliśmy, że jest to możliwe” – powiedział Brytyjczyk. „Ostatecznie okazało się, że mogliśmy to zrobić, bo neutralizacja pomogłaby nam zadbać o opony, jednak nigdy nie wiadomo, co się stanie. Gdybyśmy zjechali, a samochód bezpieczeństwa by nie wyjechał, to na pewno nie dojechalibyśmy do mety”.
Hamilton dodał także, iż jego zdaniem szanse na zwycięstwo przepadły, gdy utknął za Lotusem Romaina Grosjeana. „Kiedy tylko straciłem dystans do Grosjeana, było już raczej po wszystkim. Bardzo ciężko się wyprzedza i wtedy jedyne o co mogłem walczyć to drugie miejsce. Później opony się skończyły i już nic nie mogłem zrobić”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|