F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Toyota na pole position w Szanghaju

TS030 Hybrid okazała się niespełna jedną dziesiątą szybsza niż Audi.
Paweł Zając, 8 listopada 2013, wyświetlenia: 2636<< | lista | T- | T+ | >>
Toyota zdobyła drugie pole position w sezonie podczas przedostatniej rundy Długodystansowych Mistrzostw Świata na torze w Szanghaju.

Średnia czterech okrążeń Alexa Wurza i Nicolasa Lapierre okazała się zaledwie o 0,089s lepsza niż okrążenia Marcela Fasslera i Benoit Treluyera.

Przez większość sesji zawodnicy TS030 Hybrid mieli kilka dziesiątych przewagi nad Audi z numerem 1, jednak w samej końcówce Treluyer znów pojawił się na torze i zredukował stratę do mniej niż jednej dziesiątej. Druga z Toyot uplasowała się na trzecim miejscu, prawie siedem dziesiątych za siostrzanym samochodem. Audi Allana McNisha i Toma Kristensena zakończyło czasówkę na czwartym miejscu z ponad sekundą straty.

W klasie LMP2 dominowali John Martin i Mike Conway z G-Drive/Delta-ADR, którzy sięgnęli po pierwsze miejsce z przewagą prawie ośmiu dziesiątych sekundy nad Olivierem Pla i Alexem Brundlem. W klasie GTE Pro najszybszy był Astron Marting Darrena Turnera i Stefana Mucke, którzy pokonali swoich kolegów zespołowych – Sennę i Stanawaya o zaledwie 0,019s. W klasie GTE Am Christoffer Nygaard i Nicki Thiim pokonali z jeszcze mniejszą przewagą – zaledwie 15 tysięcznych sekundy – Ferrari ekipy AF Corse prowadzone przez Marco Ciociego i Matta Griffina.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC
22.11.2023  Kubica przystąpi do WEC w sezonie 2024 z AF Corse
05.11.2023  Kubica mistrzem świata WEC w klasie LMP2
15.09.2023  Media: Schumacher prowadzi rozmowy z Alpine ws. startów w WEC
03.02.2023  Kubica dołącza do ekipy LMP2 WRT w WEC
Tagi:
WEC

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca