Jasne, każda dominacja musi się kiedyś skończyć i najczęściej kończy się brutalnie, jak Williams w 1998 albo Ferrari w 2005. Ale nie spodziewam się, aby w najbliższym czasie Red Bull podzielił los McLarena A.D. 2013, pewno będą jeszcze długo wygrywać :(
McLaren niech się lepiej zastanawia nad własnym losem, bo wątpię żeby wybili się ze środka stawki w przyszłym sezonie. Tak samo mam spore wątpliwości czy Honda dostarczy w sezonie 2015 silnik, który nie okaże się totalnym złomem.
Eee tam Martin chyba nie myśli. RBR ma wiele atutów a największy to Neway. Na zmianach zawsze korzystał, sezon 98 i świetne auto dla McLarena czy nawet sezon 2009 i wejście RBR do czołówki. Uważam, że nadal będą dominować ale mam nadzieję, że Ferrari powalczy z nimi.
McL ***ł robotę - RBR podobnej rzeczy na pewno nie zrobi. Co nie znaczy, że silnik nie odegra znaczącego roli. Tylko McL było zdolny do przesrania sezonu, przez "widzimisie", które później pożałowali... ;) MP4-28 to po prostu niewypał. Dodatkowo odszedł Lowe. Teraz będą już wiedzieć, że z dobrej konstrukcji, jaką była MP4-27 nie można próbować zrobić lepszej, poprzez zmianę koncepcji... ;) Teraz i tak będą musieli zrewolucjonizować sprzęt... ;)
Patrząc na to co wyrabia McLaren od dobrych paru lat można odnieśc wrażenie, że pracuje tam banda amatorów. Od 2009 roku zawsze konstruują bolid od zera, nawet jeśli ten był konkurencyjny lub wręcz najszybszy.
Czy tylko ja mam wrażenie, że oni po prostu spisali ten sezon na straty, skupiając się na konstrukcji na 2014 rok już dawno temu?
@Angulo - Bądźmy szczerzy - żadna ekipa nie robi tego w ten sposób. Gadanie o kompletnie nowej konstrukcji to taka PR'owa papka - zawsze zostaje coś ze starego bolidu (czy to "know how" czy same części).
Oby przyszły sezon nie był dominacją Vettela. Mam nadzieję, że walka będzie wyrównana i przed każdym weekendem trudno będzie wytypować zwycięzce. Co do formy McLarena to w przyszłym sezonie znowu będą się liczyć, bo ten team zawsze wychodził z dołka. Miniony rok to przypadek, ponieważ nie chcieli ulepszać modelu MP4-27, tylko postawili na nowe rozwiązania w MP4-28 o czym wyżej wspomniał Kamikadze. Także nie ma co przekreślać ekipy z Woking po jednym nieudanym sezonie, bo w ostatnich latach oni jako jedyni dotrzymywali kroku RBR.
Cytat ManiakF1 : ten team zawsze wychodził z dołka
Wiem że to było dawno temu, ale wychodzenie z dołka po 1994 zajęło im trochę czasu...
Tak długo jak mają Neweya na pokładzie to prędzej pan ' z walizką pieniędzy ' będzie mistrzem świata, niż Red Bull wypadnie z czołówki na cały sezon i ani razu jego kierowca nie stanie na podium.
@Yurek - Trzy sezony i znowu górowali nad resztą stawki. ;)
Cytat Dante : Czy tylko ja mam wrażenie, że oni po prostu spisali ten sezon na straty, skupiając się na konstrukcji na 2014 rok już dawno temu?
Nie tylko ty. Zresztą Whitmarsh dla "F1 Racing" potwierdził ten fakt, a spisali sezon na straty mimo, że po wprowadzeniu od czerwca/lipca kolejnych poprawek na poszczególne grand prix, oczywiście rozwijających bolid, byliby w stanie zdobywać podia, a pewnie nawet wygrywać wyścigi. Czego w pewien sposób domagał się Button po znalezieniu słabych punktów tegorocznej konstrukcji. Jednak sprawa dopracowania bolidu na sezon 2014 była priorytetowa i nie dziwię się zespołowi mimo, że szkoda, że nie walczyli w tym roku o podia.
|