F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Force India planuje spore poprawki na początku sezonu

Ekipa zostawiła sobie margines błędu w pierwszej specyfikacji bolidu.
Paweł Zając, 22 stycznia 2014, wyświetlenia: 2470<< | lista | T- | T+ | >>
Nowy bolid Force India jeszcze nie został dobrze zaprezentowany, a ekipa już zapowiedziała spore zmiany w pierwszej połowie sezonu.

Dzisiejsza wizualizacja nie dała konkretnej odpowiedzi na pytanie o kształt nosa, który najpewniej będzie jednym z głównych tegorocznych tematów, sugerując, że ekipa zdecydowała się dość standardowe rozwiązanie.

Andrew Green, dyrektor techniczny zespołu, zdradził jednak, że odważniejsza wersja tej części jest właśnie opracowywana. „Nasz nos obecnie jest w początkowej specyfikacji i będziemy mieli poprawki w tym obszarze, które mogą wyglądać zupełnie inaczej”.

„Musieliśmy podejść do sprawy pragmatycznie. Chcielibyśmy wycisnąć maksimum ze struktur zderzeniowych, gdyż wiemy jak ważnym elementem one są, jednak nie mamy odpowiednich środków, aby robić to od samego początku, więc potrzebowaliśmy marginesu. Taki właśnie jest ten nos. Zrobiliśmy samochód, z którym możemy jechać na testy i wyścigi. Kilka tygodni temu zaczęliśmy jednak cisnąć i szukać osiągów. Jest kilka pomysłów, które sprawdzamy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.07.2023  Nie żyje Robert Fernley
20.05.2020  Perez: Problemy finansowe Force India były jasne od pierwszego dnia
04.12.2018  Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji
04.12.2018  Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze
03.12.2018  Szafnauer: Racing Point to tymczasowa nazwa
Tagi:
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sir Wolf, 22.01.2014 17:05[!]
Ta grafika mocno przypomina mi DiRT3.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca