F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Button: Nie mamy problemów z 2013 roku

Brytyjczyk uważa, że MP4-29 jest dobrą bazą do rozwoju.
Łukasz Godula, 29 stycznia 2014, wyświetlenia: 2349<< | lista | T- | T+ | >>
Jenson Button uważa, że bolid McLarena na 2014 rok nie posiada tych samych „problemów”, jakich zespół doświadczył w zeszłym sezonie. Mistrz świata z 2009 roku zakończył drugi dzień testów w Jerez na czele tabeli, pomimo faktu, iż wczoraj wcale nie wyruszył na tor.

Biorąc pod uwagę stracony dzień pierwszy, Button jutro podzieli się czasem jazdy z Kevinem Magnussenem, i rano zasiądzie w bolidzie, by przekazać go młodzianowi po południu. McLaren wprawdzie zaliczył w zeszłym roku pozytywny pierwszy dzień testów, jednak Button uważa, że sprawy mają się teraz inaczej.

„W pierwszym dniu rok temu byliśmy szybcy, jednak nasz bolid miał swoje wady i mogliśmy to zobaczyć już pierwszego dnia” – powiedział. „Mieliśmy problemy, które nie miały być łatwe do naprawienia, jednak tym razem zdecydowanie takich nie mamy. Bazowy bolid jest dobry i działa, nie ma z nim żadnych zmartwień”.

Mniejsze problemy nie umożliwiły ekipie z Woking długich przejazdów, jednak Button uważa, że już widać jak można poprawić MP4-29.

„Dobrą rzeczą jest to, że byliśmy w stanie rozwiązać problemy dość szybko i wyjechać, by zaliczyć kilka okrążeń” – dodał. „Wszystko w bolidzie jest nowe, więc jestem pod wrażeniem, że byliśmy w stanie przejechać tyle okrążeń ile dzisiaj zrobiliśmy. Nie mamy żadnych strasznych problemów z bolidem, żadnych wielkich kłopotów z jednostką napędową. Z bazą bolidu jesteśmy tam gdzie chcieliśmy być”.

„Jak wiele dodamy do tego bolidu, pod względem aerodynamiki i silnika jest naprawdę spore, więc posiadanie dobrej bazy jest ważne. Świetną rzeczą jest to, że wiem jakie to są obszary i wiem jak możemy poprawić bolid. Wiele rzeczy możemy zrobić w nocy, co jest ekscytujące i nie mogę się doczekać, by ponownie wyjechać”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
Tagi:
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ExiooPL, 29.01.2014 22:02[!]
Jeśli jest tak naprawdę to niezwykle się cieszę i mam nadzieje, że Mclaren powróci do czołówki. Szkoda, że na tym wszystkim stracił tylko Perez. ;/
Kamikadze2000, 29.01.2014 23:16[!]
Poza Catem, wszystkie bolidy już przestały wzbudzać dziwne odczucia. Pewnie i w przypadku "zielonych" toteż się zmieni. Szkoda tylko, że McLaren nie wykorzystał swoich pierwotnych barw. Trochę zróżnicowania w stawce by się przydało... ;)
Aquos, 30.01.2014 08:21[!]
@Kamikadze2000
Rzeczywiście trochę szkoda. Chociaż w przypadku McLarena te pierwotne barwy nie są takie jednoznaczne i oczywiste. Dla jednych najbardziej "maclarenowe" malowanie będzie pomarańczowe, dla innych biało-czerowne, a dla jeszcze innych srebrno-czarne.
Yurek, 30.01.2014 11:51[!]
Cytat Aquos :
te pierwotne barwy nie są takie jednoznaczne i oczywiste

Pierwotne barwy McLarena są pomarańczowe i żaden sponsoring Marlboro i Westa tego nie zmieni.
Aquos, 30.01.2014 14:15[!]
@Yurek
A to dlaczego? Ich pierwsze samochody wcale nie były pomarańczowe.
Siux, 30.01.2014 15:53[!]
Aquos, 30.01.2014 16:18[!]
@Siux
Naprawdę.
Poszukaj dokładniej, np. jak wyglądał M2B z 1966 r.
Yurek, 30.01.2014 16:31[!]
@Aquos - czy ze względu na NART będziesz utrzymywać, że Ferrari to nie czerwony? Czy raczej uznasz to za wyjątek?
Aquos, 30.01.2014 16:58[!]
@Yurek
Oj, chyba próbujesz bronić pochopnie napisanego komentarza, sięgając po naciągane argumenty. Co tu ma do rzeczy Ferrari?
Napisałem, że pierwsze bolidy F1 McLarena nie były pomarańczowe i miałem rację. Pomarańczowy nie był też kolorem największych sukcesów McLarena, co widać nawet na stronie, którą sam przywołałeś. Pomarańczowy był rzeczywiście pierwszym kolorem, którego używali przez dłuższy czas, ale z tą marką może się kojarzyć również kilka innych malowań.
Yurek, 30.01.2014 19:44[!]
Żadnego pochopnego. I nie przywoływałem żadnego linka.
Cytat Aquos :
Pomarańczowy był rzeczywiście pierwszym kolorem, którego używali przez dłuższy czas

Sam sobie odpowiedziałeś. McLaren nie stosował narodowych kolorów, jak masa innych zespołów. Zdecydowali się na pomarańczowy, aby się wyróżniać w telewizji kolorowej i był to pierwszy kolor kojarzony z nimi. Pierwszy kolor kojarzony z Brabhamem czy Lotusem to zielono-żółty/złoty, chociaż pierwszy Brabham w F1 wcale nie był zielony.
Cytat Aquos :
Pomarańczowy nie był też kolorem największych sukcesów McLarena

Wyścigi samochodowe to nie tylko F1, McLaren uczestniczył nie tylko w F1. Mam głównie na myśli Can-Am.
Aquos, 31.01.2014 07:57[!]
@Yurek
Moja wina - trochę namieszałem, bo pisząc do Ciebie odnosiłem się częściowo do tego co napisał Siux. Wyszło więc niezgrabnie i nie całkiem pod dobrym adresem - za to przepraszam.
Co do meritum zostaję jednak przy swoim.
Nie wiem czy jasno wyraziłem moje intencje - otóż nie twierdzę, że pomarańczowy nie jest charakterystycznym kolorem dla McLarena, a jedynie, że w przypadku tego zespołu można wskazać kilka charakterystycznych barw i stylów malowań, które dla innych osób mogą być co najmniej równie (albo nawet bardziej) typowe i ważne. Dla Ciebie barwy inne niż pomarańczowa to wyjątki. Ale patrząc na historię tego zespołu równie dobrze można powiedzieć, że to pomarańczowy kolor stanowił wyjątek. To po prostu nie jest tak jednoznaczne jak np. w przypadku Ferrari. Tylko tyle i aż tyle.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca