F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault naprawi problemy w nocy

Francuski producent oświadczył, iż kłopoty były związane z akumulatorami.
Łukasz Godula, 29 stycznia 2014, wyświetlenia: 3250<< | lista | T- | T+ | >>
Renault jest przekonane, że nocne poprawki w ich akumulatorach rozwiążą problemy, które dopadły ich dzisiaj podczas drugiego dnia przedsezonowych testów Formuły 1. Francuski producent zaliczył problematyczny dzień w Jerez, a zespoły napędzane ich silnikami przejechały jak na razie jedynie 38 okrążeń.

Dla porównania, bolidy z jednostkami Ferrari przejechały 138 okrążeń, a te z produktem Mercedesa 248 kółek. Odpowiedzialny za działania na torze Renault, Remi Taffin ujawnił, iż problem w bolidach Red Bulla i Toro Rosso dotyczył urządzeń magazynujących energię.

Caterham tymczasem uniknął tych kłopotów, ponieważ integracja ich pakietu jest inna. Zaistniałe problemy wymagają naprawy w nocy, gdy nadlecą do Jerez nowe części zamienne, by wprowadzić modyfikacje, które umożliwią jutro jazdę bolidami z jednostkami Renault.

„Wiemy, że z naszej strony mamy problem, który dokładnie zidentyfikowaliśmy i chcemy go naprawić” – wyjaśnia Taffin. „Nie mogliśmy tego naprawić rano, więc zdecydowaliśmy zrobić co w naszej mocy, by upewnić się, iż jutro Red Bull i Toro Rosso będą mogli wyjechać na tor o godzinie 9:00. Jesteśmy pewni, że jutro rano wszystkie trzy bolidy będą na torze”.

Taffin odmówił podania szczegółów na temat problemu z akumulatorami, jednak zasugerował, iż było to związane z współpracą tego urządzenia z resztą jednostki napędowej.

„Musimy pamiętać, że jednostki napędowe są skonstruowane z wielu elementów i nie chodzi tutaj o wadliwą pracę jednej z nich” – powiedział. „To zdecydowanie problem z integracją wszystkich systemów. Jeśli chodzi o ten problem, był on związany z jednostką magazynującą energię, jednak nie chcę wchodzić w szczegóły architektury naszego systemu”.

„Zlokalizowaliśmy coś, co musi zostać wymienione. Mamy części, mamy tutaj odpowiednich ludzi, mamy środki by to zrobić i jesteśmy przygotowani na wykonanie tego. Nie chcieliśmy tego robić gdy tu przyjechaliśmy, jednak tak się stało i musimy to wykonać”.

Taffin dodał, że problemy z dymem widocznym w garażu Red Bulla nie odnosiły się do kłopotów z akumulatorami.

Tymczasem wszystkich ciekawych szczegółów budowy jednostki napędowej Renault, zapraszamy do przeczytania artykułu, który niedawno ukazał się na łamach naszego serwisu. LINK
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michal132, 29.01.2014 20:37[!]
heheh no to gitara oby jutro już było wszystko ok i Renault pokaże innym na co stać ich maszynki
zgf1, 29.01.2014 20:45[!]
Remi Taffin, szef operacji wyścigowych Renault potwierdził, że źródło problemów, jakich doświadczają w Jerez zaopatrywane przez francuskiego producenta zespoły, leży właśnie w nowej jednostce napędowej.

Elementem, który nie chce współgrać z innymi w nowej konstrukcji Renault jest właśnie wał korbowy. Z nieznanych przyczyn nie jest on w stanie przenieść całej mocy silnika na tylną oś. Najbliższe dwa dni będą prawdziwym sprawdzianem dla Renault, ale nie należy się spodziewać, że poważny problem dotyczący jednostki, nad którą producenci pracowali ponad dwa lata, zostanie rozwiązany w warunkach garażowych. Bolidy zasilane silnikami Renault będą prawdopodobnie w stanie poruszać się po torze, ale o osiąganiu wyników zbliżonych do pozostałych bolidów raczej nie może być mowy.

Zrodlo, f1talks
michal132, 29.01.2014 20:49[!]
@zgf1

ale o wale korbowym nie mówił Remi tylko są to domysły tych co są na torze więc trzeba poczekać do jutra i zobaczyć czy wyjadą na tor czy będą siedzieć.

na sokolim piszę że to ECU może być przyczyną problemów
Karol24, 29.01.2014 21:17[!]
Renault ma problem z systemem ERS? A to ci niespodzianka. Wystarczy sobie przypomnieć ich początki z KERSem w 2009 roku.Red Bull jeszcze w ubiegłym roku je miał. Nie uda im się tego w pełni wyeliminować.
michal132, 29.01.2014 21:20[!]
@Karol24

to nie Renault miało problem tylko RBR bo wszystko upakowali na siłę, inne zespoły nie miały z tym problemów
Lukas, 29.01.2014 21:24[!]
@michal132 - a Toro Rosso?
TopOne, 29.01.2014 21:34[!]
@Lukas Toro Rosso w latach 2007-2013 używało silników Ferrari. Wydaje mi się, że KERS również był dostarczany przez Włochów. Od sezonu 2014 używają problematycznych jednostek Renault i ich ERS. Tylko RBR miał problemy z KERSEM od Renault.
michal132, 29.01.2014 21:36[!]
@TopOne

dokładnie tak jak piszesz Toro w tych latach korzystało z pakietu Ferrari gdyż głupota by było brać silnik inny i KERS inny.
Kajt, 29.01.2014 21:39[!]
Cytat TopOne :
Tylko RBR miał problemy z KERSEM od Renault.



W Lotusie też się zdarzały, o ile pamiętam dobrze to D'Ambrozio miał problemy jak zastępował GRO w 2012, KOV w pierwszym wyścigu też chyba jechał bez KERSu.
michal132, 29.01.2014 21:42[!]
@Kajt

no zdarzały się głównie tym którzy pierwszy raz jeździli tym bolidem. może źle z niego korzystali ? xd

trzeba czekać do jutra i zobaczymy jak sobie poradzą
FAster92, 29.01.2014 21:46[!]
Sonda na forum dotycząca, które silniki będą najbardziej niezawodne : RENAULT ;)
michal132, 29.01.2014 21:48[!]
jeszcze sie sezon nie zaczął :D
Karol24, 29.01.2014 22:43[!]
@michal132 Przypomnij sobie rok 2009 i jak szybko Renault zrezygnowało z KERSu. A McLaren i Ferrari potrafili go używać i to z sukcesami.
Kamikadze2000, 29.01.2014 23:17[!]
Mam tylko nadzieje, że silnik nie wypaczy rywalizacji w sezonie 2014... ;]
Siux, 30.01.2014 08:55[!]
@Kamikadze2000 a ja wprost przeciwnie ;)
PatrykW, 30.01.2014 10:28[!]
Omg... Drugi dzień testów za nami , a wy już sądzicie że go nie naprawią ...
zgf1, 30.01.2014 13:02[!]
Hehe no i chyba srednio im ta naprawa wychodzi RB zapalil sie na okrazeniu wyjazdowym ;)
Asmodeus, 30.01.2014 13:04[!]
haha no chyba coś nie poszło :D dobre reno to zdechłe reno
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca