F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ricciardo uważa, że nie ma powodów do paniki

Australijczyk jest pewny, że Red Bull rozwiąże trapiące go problemy.
Paweł Zając, 31 stycznia 2014, wyświetlenia: 2249<< | lista | T- | T+ | >>
Daniel Ricciardo uważa, że problemy Red Bulla podczas testów nie są powodem do paniki, gdyż zespół ma wystarczająco dużo czasu, aby się z nimi uporać.

Ekipa z Milton Keynes dramatycznie rozpoczęła pierwsze testy, podczas których przejechała zaledwie 21 okrążeń.

Problemem mistrzów świata jest zbyt ciasno upakowany bolid, jednak Renault także ma sporo zmartwień, gdyż inne zespoły również musiały pozostać w garażu przez kłopoty z magazynowaniem energii oraz niewłaściwym oprogramowaniem silnika.

„Czas jest po naszej stronie” – powiedział Ricciardo, odnosząc się do trzytygodniowej przerwy przed kolejnymi testami. „Mamy kilka tygodni, co jest dobre. Wiemy do czego zdolny jest nasz zespół oraz jak ciężko potrafi pracować. Widziałem to na własne oczy w ciągu ostatnich kilku lat. Wiemy jacy oni są. Pewnie słyszeliście historię, że potrafią pracować szybciej niż ktokolwiek inny. Dzięki temu pozostaję optymistą”.

Australijczyk uważa również, że wszelkie przypuszczenia o trudnym sezonie czekającym Red Bulla są zdecydowanie zbyt wczesne. „Mamy najlepszą ekipę na świecie i odwrócimy tę sytuację. Sezon się jeszcze nie rozpoczął, więc nie tracimy żadnych punktów. Mamy wystarczająco dużo czasu, aby nadrobić okrążenia stracone tutaj. Podczas tych kilku okrążeń samochód zachowywał się jak auto wyścigowe i nie było w tym nic niepokojącego”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.04.2024  Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju
21.04.2024  Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji
21.04.2024  Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń
21.04.2024  Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin
19.04.2024  Ricciardo: Czternaste pole nie jest złe
Tagi:
Red Bull
Ricciardo D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
RY2N, 31.01.2014 19:13[!]
Nie wydaje mi się żeby zdążyli z formą na pierwsze GP. Wiem że są najszybsi w rozwijaniu bolidu, ale tutaj mają ewidentnie złą bazę wyjściową. Newey w McLarenie nie tak łatwo uporał się z awaryjnością bolidu, na pewno nie w 1,5 miesiąca (tam to były raczej lata); Zauważcie, że RB10 się przegrzewa już przy temperaturach rzędu kilku stopni Celsjusza. Co to będzie zatem w Australii pod koniec tamtejszego lata?
leni93, 31.01.2014 19:15[!]
Po drodze do Australii będzie gorąco w Bahrajnie, no trochę za bardzo poszli w stronę uakowania wszystkiego w bolidzie i teraz widać skutki.
michal132, 31.01.2014 19:38[!]
ja się tylko boje że teraz wielu się napali na to że to koniec RBR a skończy sie jak przez ostatnie 4 lata ;(
oxiplegatz, 31.01.2014 20:57[!]
Wyraz twarzy Dietera Mateschitza jest bardzo wymowny: http://www.gpupda...2014/237068/#/237068
Buncol, 31.01.2014 21:40[!]
Też jestem zdania że wyjście z problemów które ma obecnie RBR może trochę potrwać. Skoro za bardzo upakowali tył bolidu to oznacza że muszą go przeprojektować a to dość poważna ingerencja w cały bolid. Sam Renault też ma nie lada problem a to może wpłynąć na formę RBR. Za wcześnie by pisać o końcu RBR sezon może być wyrównany i nie zapowiada się na dominację jednego zespołu. Jeśli Ferrari Mercedes i McLaren będą odbierać sobie na wzajem punkty to RBR nawet po kilku wyścigach będzie w stanie włączyć się do walki o mistrzostwo.
iceneon, 31.01.2014 23:16[!]
Orientuje się ktoś kiedy trzeba przejść testy zderzeniowe, aby być dopuszczonym do pierwszego wyścigu?
armi, 01.02.2014 13:17[!]
Williams musi się cieszyć z rezygnacji ze współpracy z Renault w tym sezonie ;)
Asmodeus, 01.02.2014 13:28[!]
@armi A Toro Rosso płakać że pożegnało silniki Ferrari ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca