F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.05.2024

Williams ogłasza wieloletni konkrakt z Alexandrem Albonem

14.05.2024

Kick Sauber z dużym pakietem poprawek na GP Emilii-Romanii

Verstappen krytykuje przepisy dot. przyznawania superlicencji

Hulkenberg: Komatsu robił wszystko, aby zatrzymać mnie w Haasie

Russell chętny na wyzwanie ścigania się z Verstappenem

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hulkenberg najszybszy pierwszego dnia testów w Bahrajnie

Kierowca Force India pobił najlepsze okrążenie Vettela z zeszłorocznego wyścigu.
Paweł Zając, 19 lutego 2014, wyświetlenia: 5953<< | lista | T- | T+ | >>
Nico Hulkenberg okazał się najszybszy podczas pierwszego dnia testów przedsezonowych w Bahrajnie.

Kierowca Force India po południu wykręcił 1:36.880s, co dało mu pierwsze miejsce z przewagą blisko sekundy nad Fernando Alonso. Rezultat Niemca jest też lepszy niż najlepsze okrążenie Sebastiana Vettela podczas zeszłorocznego wyścigu na torze Sakhir.

Zgodnie z przewidywaniami, zespoły, które nie miały problemów w Jerez, zabrały się do ciężkiej pracy już pierwszego dnia. Najwięcej okrążeń zapisał na swoim koncie Kevin Magnussen – 81, jednak Force India, Sauber i Mercedes pokonały barierę 70 przejechanych kółek. Fernando Alonso pokonał ich 64, podobnie jak Robin Frijns (68), który był najbardziej pracowitym zawodnikiem korzystającym z silników Renault.

Sytuacja francuskiego producenta wydaje się być odrobinę lepsza, jednak pozostałe zespoły nawet nie mogły pomarzyć o przejechaniu takiego dystansu jak Caterham. Red Bull dopiero po trzynastej wyjechał z garażu i zaliczył czternaście okrążeń. Toro Rosso także zostało uziemione przez wyciek oleju i przejechało dziś zaledwie pięć kółek, które zakończyły się czerwoną flagą. Debiut nowego Lotusa również nie zaliczał się do zbyt udanych, gdyż Romain Grosjean pokonał dziś osiem okrążeń.

Hulkeberg swoje najlepsze okrążenie przejechał po południu, podobnie jak większość kierowców. Drugi Alonso stracił do niego 0,999s jednak dalej było już trochę ciaśniej, przez co Hamilton i Magnussen zmieścili się w półtorej sekundy straty do Niemca. Piąty był Vettel przed Sutilem, Frijnsem, Kwiatem i Grosjeanem. Mierzonego okrążenia niestety nie udało się przejechać Bianchiemu i Massie, którzy to również nie przejechali dziś zbyt wielu okrążeń.

Pierwszy dzień testów był przerywany aż czterokrotnie po problemach Alonso, Sutila, Kwiata i Vettela.

Testy grupowe w Bahrajnie, dzień 1/4 - 19.02.2014, Sakhir - 5,412 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Nico HulkenbergForce India Mercedes VJM071:36,880--78422,136
2. Fernando AlonsoFerrari F14 T1:37,8790,9990,99964346,368
3. Lewis HamiltonMercedes W051:37,9081,0280,02974400,488
4. Kevin MagnussenMcLaren Mercedes MP4-291:38,2951,4150,38781438,372
5. Sebastian VettelRed Bull Renault RB101:40,2243,3441,9291475,768
6. Adrian SutilSauber Ferrari C331:40,4433,5630,21982443,784
7. Robin FrijnsCaterham Renault CT051:42,5345,6542,09168368,016
8. Daniił KwiatToro Rosso Renault STR91:44,3467,4661,812527,060
9. Romain GrosjeanLotus Renault E221:44,8327,9520,486843,296
10. Felipe MassaWilliams Mercedes FW36---527,060
11. Jules BianchiMarussia Ferrari MR03---316,236
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/4, 2/4, 3/4, 4/4
Zdjęcia z testu  |  Kalendarz testów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Hulkenberg N.
Testy

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
robertunio, 19.02.2014 21:21[!]
@bobstone
Oczywiscie ze proporcja nakladow finansowych RB vs FI to prawdopodobnie co najmniej 2:1, ale zeby nie grzebac daleko w przeszlosci wystarczy spojrzec na miniony sezon: przyklad Lotusa jest tu idealny - otoz Lotus z budzetem niewiele wiekszym niz FI stworzyl bolid ktory na otwarciu minionego sezonu byl drugim najszybszym bolidem w stawce; oczywiscie pozniej zabraklo pieniazkow na dalszy rozwoj + afera oponiarska tez dodatkowo pokrzywdzila Lotusa i stalo sie jak sie stalo, ale jak widac mozna skonstruowac szybki bolid przy pomocy sredniego budzetu, wiec na tej samej zasadzie FI przynajmniej na poczatku sezonu moze byc waznym graczem.
Asmodeus, 20.02.2014 02:13[!]
@zgf1 zanim zaczną niesamowicie szybko rozwijać bolid to najpierw niech rozwiążą niesamowicie szybko swoje problemy bo obecny rok ma się nijak do poprzednich kiedy nie musieli martwić się o silnik ani o jakiś ERS...
Aeromis, 20.02.2014 03:00[!]
@robertunio
Cytat :
Lotusa jest tu idealny - otoz Lotus z budzetem niewiele wiekszym niz FI stworzyl bolid ktory na otwarciu minionego sezonu byl drugim najszybszym bolidem w stawce
Strasznie pokręciłeś.
Lotus za ten budżet zbudował jeden z mocniejszych bolidów (to fakt), który konkurował z Ferrari i Mercedesem, ale to że byli numer dwa w stawce to właśnie dzięki zmianie opon. Śmiem twierdzić że mieli totalnego farta bo gdy w pierwszej połowie sezonu inne ekipy rozwijały bolid i Lotus dostawał zadyszki nadeszła zmiana opon i powrót do formy.
Cytat :
oczywiscie pozniej zabraklo pieniazkow na dalszy rozwoj + afera oponiarska tez dodatkowo pokrzywdzila Lotusa
Nie pokrzywdziła a pomogła, ten niby słabszy kierowca zaczął notować wyniki na poziomie Raikkonena
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca