A może jednak FIA zwiększy limit teamów w 2008r? Chyba przyznacie,że 13 czy 14 teamów uatrakcyjni F1
dz, 31.03.2006 15:56 | | |
no ok! więcej bolidów ,wiecej emocji. Tylko niech Max Mosley juz pójdzie na emeryture i niech juz zakończy swoa radosną trworczość, zreszta wszystcy wiedzą jaki jest. Ostatni jego super pomysl to nowy regulamin rajdów i co ?
No i tylko 2 teamy fabryczne! Panu z FIA serdecznie dziękuje -na emeryture MAX!
mike, 31.03.2006 16:58 | | |
Jezeli będą reprezentowali poziom Aguri i Midland F1 to uatrakcyjni sie walka na końcu stawki. Ale czy to podniesie atrakcyjność całego F1 to nie jestem pewien. Na pewno będzie wiecej dublowania i wyprzedzania ale osobiście jestem przeciwny dopuszczaniu kolejnych słabeuszy.
K9G, 31.03.2006 16:58 | | |
Dla mnie wiecej bolidow ktore beda mialy strate 4 sekund na kolku to bezsens. Moze byc wiecej zespolow, ale konkurencyjnych. Niech beda emocje a nie wiecej maruderow do wyprzedzania.
zgadzam sie teamow powinno byc wiecej bylo by duzo ciekawiej ale musza byc to teamy konkurencyjne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FIA ujawniła, że w sumie zgłosiły się aż 22 zespoły do startów w sezonie 2008. Nazw zespołów nie ujawniono. No to teraz Federacja będzie miała pełne ręce roboty z wybraniem najlepszego kandydata na jedyne wolne miejsce z 11 zgłoszeń :)
ciekawe kto sie tam jeszcze zglosil?
moze FSO?
swoja droga nie mialbym nic przeciwko zwiekszeniu ilosci zespolow
jednak ci co nie dorownuja kroku powinni odpadac jak w pilce do slabszej ligi
wtedy mogloby sie zwolnic miejsce dla kogos kto ma wiecej pary do walki
dex, 31.03.2006 19:00 | | |
ale niech zrobia wiecej zespolow niz 12 , wiadomo za duzo to niezdrowo ale i wiecej ekip tym wieksza rywalizacja bedzie :)
Podobno więcej niż 12 nie może być z przyczyn czysto technicznych - na nie których torach nie ma więcej boksów. Tak powiedział Max. Dodatkowe teamy miałyby rozbijać namioty ?
Jak podnieść atrakcyjność walki z kończ stawki? Wprowadzić punktację taką jaką miała Indy Car w latach dziewięćdziesiątych czyli 12 miejsc punktowanych i zacznie się widowisko na całego. Ja jestem za przyjęciem wszystkich zgłoszonych ofert, ale tu wychodzi pazerność innych zespołów jeżeli chodzi o kasę z FIA i praw TV im ich więcej tym mniej pieniążków dlatego nie chcą przyjmować nowych.
zgadzam się z Wami, że kilka nowych, "snujacych" się po torach bolidów może powodować sytuacje wręcz niebezpieczene, gdy będą dublowane. nowe zespoły będą w pierwszym sezonie mało konkurencyjne, ale tylko przez doświaczenie, udział w GP mogą z czasem podnieść atrakcyjność widowiska. Po za tym więcej zespołów to więcej kasy dla organizatorów, więcej widzów itp. A przecież generalnie o to chodzi w tym show!
A moim zdaniem F1 powinna pozostać zdominowana przez koncerny motoryzacyjne, dlaczego? Dlatego że to taka mała wojna w światku motoryzacyjnym. Kogo kręci jakiś Midland, czy Prodrive? A na dźwięk słów Ferrari, Mercedes, każdemu pasjonatowi motoryzacji przyspiesza tętno. Zresztą zajrzyjcie kiedyś na jakieś fora o tematyce motoryzacyjnej: czasem tam "wręcz idzie na noże" gdy jest rozmowa o wyższości jednej marki na drugą. Czy ktoś kiedyś dyskutował o wyższości Red Bulla nad Poweradem?? Zreszta nie oszukujmy się; szpicę F1 tworzyły, tworzą i tworzyć bedą zespoły powiązane z potężnymi koncernami motoryzacyjnymi. Spójrzmy na rozkład sił chociażby w tym sezonie: Renault, Mercedes, Honda... A Midland, Super Ogórki czy STR?? Pośmiewisko (szczególnie jak jedzie Ide).
|