F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Bentley wygrywa na Silverstone, Broniszewski szósty w Pro-Am

Ekipa Polaka straciła szanse na podium po pechowym wyjeździe samochodu bezpieczeństwa.
Paweł Zając, 26 maja 2014, wyświetlenia: 1582<< | lista | T- | T+ | >>
Fabryczny zespół Bentleya odniósł pierwsze zwycięstwo w Blancpain Endurance Series podczas drugiej rundy na torze Silverstone.

Guy Smith, Andy Meyrick i Steven Kane musieli odrabiać straty po karze przejazdu przez boksy w pierwszej godzinie wyścigu, za poprawę czasu pod żółtymi flagami.

Podczas kolejnych zmian załoga brytyjskiego auta odzyskiwała kolejne pozycje i po ostatniej rundzie pit stopów traciła 16 sekund do liderującego McLarena ekipy ART. Samochód bezpieczeństwa pokrzyżował jednak plany Andiego Souceka, który siedem okrążeń przed końcem uległ Bentleyowi i musiał zadowolić się drugim miejscem.

Trzecie miejsce przypadło zespołowi WRT, w składzie którego znaleźli się Marc Basseng, Cesar Ramos i Laurens Vanthoor. Załoga belgijskiego Audi na ostatnim okrążeniu pokonała ekipę Sainteloc, przesuwając się na podium. Drugi z McLarenów ART, który zwyciężył na Monzy, minął linię mety jako siódmy po słabej jeździe Gregoire Demoustiera i obrocie Alexandra Premata.

W klasie Pro-Am najszybsza była ekipa RJN korzystająca z Nissana, za kierownicą którego zmieniali się Alex Buncombe, Nick McMillen i Florian Strauss. Michał Broniszewski, wraz Alessandro Bonacinim i Giacomo Petrobellim, zajął szóste miejsce w klasie. Ekipa Kessel Racing straciła szanse na podium po niefortunnym wyjeździe samochodu bezpieczeństwa.

„To był trudny weekend. Nie wszystko poszło zgodnie z planem. Jesteśmy na mecie i to na nie najgorszej pozycji w bardzo mocnej konkurencji, ale apetyty były dużo większe” – powiedział Michał Broniszewski. „Wiedzieliśmy, że stać na podium i tak było. Sesje treningowe odbyły się na mokrej nawierzchni, a w niedzielę podczas wyścigu było sucho, dlatego nie trafiliśmy z ustawieniami. Zespół zadecydował, że ustawimy samochód pod wymagania Alessandro. Okazało się, że te ustawienia nie odpowiadały zarówno mnie, jak i Giacomo – samochód był zbyt podsterowny. W dodatku tuż przed startem skorygowaliśmy te ustawienia, które już mieliśmy”.

„Mnie wyznaczono na pierwszą zmianę. Początek wyścigu był niezły. Zyskałem jedną pozycję, pomimo kontaktu z Audi nr 55, którego kierowca wjechał w moje drzwi. Po około godzinie ścigania oddałem samochód Alessandro na szóstej pozycji. Włoch pojechał bardzo szybko samochodem ustawionym pod siebie i awansował na trzecie miejsce. Kiedy Giacomo usiadł w kokpicie na ostatnią godzinę wyścigu, miejsce na podium było właściwie pewne, gdy na 45 minut przed końcem na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa, który przepuścił przed siebie dwa samochody poprzedzające nas w klasyfikacji, które właśnie wyjechały z boksów i w ten sposób za chwilę okazało się, że mamy do nich okrążenie straty! Na domiar złego Giacomo zaliczył kontakt z BMW nr 43. Wskutek tego incydentu stracił kilka miejsc i dojechał do mety na szóstym miejscu w klasie”.

„Cóż, miało być lepiej i byłoby, gdyby nie przygody po drodze. Jeździmy razem dopiero pierwszy sezon. To był nasz drugi wyścig w tym składzie i musimy się zgrać jako załoga. Doświadczenia, które teraz zbieramy będą procentować w kolejnych rundach. Weekend w Silverstone potwierdził, że mamy bardzo dobre tempo i należymy do czołówki w klasie. Z całą pewnością stać na walkę o miejsce na podium”.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.07.2015  BMW wygrywa Spa 24h
22.06.2015  Broniszewski wygrywa klasę Pro-Am na Paul Ricard
06.06.2015  Frijns i Vanthoor wygrywają wyścig kwalifikacyjny w Zolder
28.05.2015  Rozmawiamy z Robinem Frijnsem - o Audi, Red Bullu i trudach F1
27.05.2015  Galeria: Blancpain Endurance Series - Silverstone
Tagi:
Broniszewski M.
Polacy
BGTS

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca